W moim klamocie skrzypi tuleja met.-gum. banana. WD40 pomaga na kilka dni. Najciekawsze jest to, że skrzypi jak pada deszcz
Niech ktoś mi odpowie na mój poprzedni post. Niebawem jade do mechanika i nie chce żeby coś spier...ł
Powiedzcie mi jak się wymienia dolny wahacz tzw. banan. Czy śruby od tulei met.-gumowej dokręca się na podniesionym aucie, czy jak stoi na ziemi ?
Przemek - popracuj nad pisownią.
szczela=strzela
A reszta to jakaś kaligrafia ?
Taa, będziemy widzieli jak .... niebo
Każdy z nas zapłacił by worek Euro w ciemno, a o mocy nagle zapomniał (i wykres się schował). Widać to "top sikret". Nie warto nalegać.
Chyba te klocki to z gipsu robią :gwizdanie:
W Passacie ATE średnio mi robią 50000. W RS narazie 20000 i 80 % klocka jest. Tył mi się skończył po 60000, tzn jeszcze było ok. 4 mm klocka.
Za darmo się nie da. Zanim się kupi zwykle trzeba sprawdzić. Ale te silniki i tak nawet po remoncie lubią olej. Napewno musisz wymienić pierścienie, ewentualnie zrobić też uszczelniacze zaworowe. Reszta to zależy co tam zastaniesz.