Skocz do zawartości

tysiac

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tysiac

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tysiac

0

Reputacja

  1. tez zadam pytanie do czego ten czerwony kabelek bo u mnie tylko jeden i po wymiane anteny radyjko poza miastam nie dziala rewelacyjnie
  2. raz wzroslo do 110 stopni wiecej nie chce bo szkoda silnika wymienilem termostat dzis i dalej to samo czy na vagu da sie sprawdzic czy czujnik jest dobry
  3. wg mnie to mogą być: - termostat (za późno otwiera obieg albo wcale) - zapowietrzony układ chłodzenia (raczej nie, jak do tej pory było ok) - wysiada pompa wody. a moze to byc wina czujnika bo np gaz przelacza sie teraz przy 70 stopniach a zawsze byl ustawiony na 30 stopni i do tego jak dodaje sie gazu to taki dziwny swist slychac czy vag pokaze co jest przyczyna
  4. na blacie caly czas idzie w gore od poczatku nie zatrzymuje sie na 90 stopniach i zauwazylem ze gaz przelacza sie przy temperatuze 70 stopni a byl ustawiony na 30
  5. witam panowie odswieze temat od wczoraj zrobilo sie cos takiego ze na blacie pokazuje powyzej 90 stopni na klimatroniku kanal 49 pokazuje ponad 100 a na kanele 51 rowne 90 co to moze byc
  6. powiem ci tak ona odrazu rosnie stalo sie mi to wczoraj i co odpale silnik to idzie w gore wiec chyba nie moge z tym jezdzic [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 19:12_________________________________________________dodam ze fakt termostat byl zly bo nie dogrzewal silnika
  7. witam a co moze sie dziac jak temperatura rosnie powyzej 90 stopni przekroczyla 100 woda sie nie gotuje a na kanale 52 caly czas stoi na 90 stopniach
  8. nie robił to mechanik no ale w poniedizalek jeszcze podjade do warsztatu co ukladem kierowniczym sie zajmuja i zobacze co stwierdza[br]Dopisany: 16 Styczeń 2010, 16:36_________________________________________________odswieze kotleta wkoncu zakonczyl sie dramat z ukladem wspomagania powiem tyle kupujac nowe pompy ale nie ori to blad znaczy u mnie po wymianie zbiorniczka na nowy ori i kupnie uzywenej ale ori pompy wszystko wrocilo do normy nawet przy maksymalnym skrecie nic nie slychac Wiec mozna zamknac temat
  9. troche swiezak w tym temacie wystarcza same sprezyny????
  10. no wlasnie tego sie boje bo pekla sprezyna z przodu wymienilem i przod poszedl do gory troche wiec juz wogole
  11. a na seryjnym zawieszeniu w modelu AEB jak azda i wyglad czy nie bedzie za wysoki
  12. a czy te felgi podejdą do a4 Avant znaczy to ET bo nikt nie poruszał ET38 i jak to moze wygladac przy seryjnym zawieszeniu http://moto.allegro.pl/item984432988_felgi_z_oponami.html
  13. no tak a co ze samo skrecajacą sie kierownica
  14. pompa została wymieniona tydzień temu w sobotę i tak sie właśnie stało sory nie napisałem dokładnie
  15. Witam juz od prawie roku jeżdżę A4 w 1,8T z quattro bylem zmuszony wymienić pompę wspomagania jak sie okazało pompa była wadliwa od początku wyła po 3 dniach przy maksymalnym skręcie zaczeła strasznie wyć panowie uznali gwarancje, wiec dostałem nowa. Po założeniu nowej wszystko ładnie pięknie ale znów po paru dniach zaczęła głośno pracować później już ucichła i wczoraj chwilowa zabawa na śniegu zaczęła jęczeć i najdziwniejszy objaw to skręcam kierownica w lewo albo prawo do końca lekko odbijam puszczam a kierownica SAMA skręca w druga stronę czasami nawet szybko kreci oczywiście jęczy wtedy jak głupia i za kierownicy słychac jakiś SYCZENIE spotkał się ktoś z czymś takim. A i dodam jeszcze ze zbiorniczek jest mokry i jak otworze to płyn nie wydaje mi sie ze jest zielony a lałem FEBI zielony i sa bańki powietrza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...