Skocz do zawartości

andrekk25

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrekk25

Osiągnięcia andrekk25

0

Reputacja

  1. Czesc. Znalazles ta sprezyne? Jak by co mam taka
  2. u mnie to samo tyle że na gorącym silniku i nasila się gdy silnik jest bardzo obciążony, ja to już sprawdzałem i w moim przypadku jest do wymiany napinacz łańcucha tak jak napisał bikmazi .
  3. Witam. Szukając dzisiaj przyczyny wycieku oleju zauważyłem dwa otwory pomiędzy skrzynią a silnikiem. Na pierwszy rzut oka wygląda to jakby skrzynia była dopasowana z innego silnika, otwory nie są niczym zaślepione i widać przez nie kręcące się koło. Czy to tak ma być czy może jest to poważny problem?
  4. Witam. Widzę temat stary, ale dopiszę żeby nie otwierać nowego. U mnie identyczna sytuacja, panel miga brak zimnego powietrza, zdjąłem filtr kabinowy, obudowę okazało się, że faktycznie klapa zablokowana. Czy to będzie awaria mechaniczne czy może coś nie tak ze sterownikami? U mnie na kanale 1c pokazuje 0.
  5. Witam. Jakiś czas temu pękł mi pasek klinowy (alternator,pompa) pasek pękł na pół jedna część spadła i tłukła się podczas jazdy więc obciąłem wywaliłem i tak jeździłem parę dni na połowie. Kupiłem nowy pasek założyłem i po ponad tygodniu znowu to samo nowy pasek strzelił tak samo na pół tyle że tym razem podczas jazdy wkręcił się w napinacz efekty : brak wspomagania, silnik momentalnie osiągnął bardzo wysoką temperaturę, płyn się zagotował część wyciekła. Auto jest mi potrzebne więc założyłem starą połówkę paska, uzupełniłem płyn no i jazda próbna- auto jakby odżyło, wcześniej od jakiegoś czasu straszny muł się zrobił teraz kurde rakieta. Pytanko czy jest to poważny powód do niepokoju i co może być powodem zrywania paska?
  6. u mnie jest tak samo jak zmieniam bieg z 1 na 2 po puszczeniu sprzęgła jest właśnie taki stuk. Napewno przeguby zewnętrzne można wykluczyć u mnie wymieniłem w jednym czasie przeguby, amortyzatory, całe zawieszenie i problem pozostał. Wygląda to tak jakby coś później reagowało czyli gdzieś jest luz. na podniesionym aucie gdy ruszam kołem w lewo i prawo też to słychać problem tkwi w samej skrzyni bo koło z półosią nie ma luzu a stukot dobiega właśnie ze skrzyni. Jutro się za to zabiore i jak się uda wrzucę fotki może filmik.
  7. u mnie po zmianie z 1 na 2 bieg gdy puszczę sprzęgło jest delikatne szarpnięcie i stuk jakby coś reagowało z opóźnieniem co może być powodem i czy jest to powód do niepokoju?
  8. kolego endriuu i jak Ci się spisuje ten Wahler 3141.87D? Ja widzę taki w inter cars za 102zł
  9. nie musisz zdejmować amortyzatora ani nawet ściskać sprężyny, wymienisz na parkingu lecz będziesz miał z tym troche zabawy a mianowicie ze śrubą przechodzącą przez tuleje wachacza z tej pozycji jest kiepskie dojście ale operacja jak najbardziej do wykonania na parkingu.[br]Dopisany: 30 Grudzień 2008, 14:41_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t8812.0.html;highlight=wahacz zapoznaj się z tym opisem
  10. Wymiana banalnie prosta i tak jak pisze lukasz80 dostęp do jednej śruby utrudniony ja wygiełem klucz i jakoś poszło grunt to robić na spokojnie bez pośpiechu. Tak jak kolega powtórze kup ori w aso ja tego nie zrobilem i mam dodatkowe koszta
  11. A czy minusowe temp jakie mamy teraz maja wplyw na zawieszanie się pływaka? U mnie dzisiaj po przejechaniu 30 km zaświeciła się rezerwa i wskazówka spadła prawie do zera co mnie zdziwiło bo mialem ćwierć baku gdy ruszałem wiec zatankowałem 15l wskazówka pokazała ćwierć baku, pare godz później odpaliłem auto a tu wzkaźnik pokazuje połowe zbiornika. Nie miałem wcześniej z tym problemów.
  12. mi obroty na zimnym silniku skaczą do 1300 jak dodam gazu i puszczę spadają do 800 wzrasta do 1500 i spada do 1300 po paru min spadają do 800/900 i tak stoi a po dodaniu i odpuszczeniu gazu spada do 700 i spowrotem do 900 i stoi. jak rusze nie czekając aż obroty spadną do 900 silnik troszke szarpie potem juz jest ok.
  13. dokładnie kup ori ja kupilem zamiennik i teraz widze ze popelnilem błąd u mnie ewidętnie wina termostatu tak jak koledzy pisali A jeśli chodzi o wymiane to jak masz kanał możesz sam wymienić operacja banalnie prosta pod warunkiem że najpierw poczytasz o wymianie
  14. u mnie na 49 kanale pokazuje 0. Dzisiaj pojeździłem troche i zauważyłem że temp na klimatroniku jest większa niż na zergarze o 10st bez względu czy to jest 70st czy 90st a wcześniej rosła równo na obu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...