Potrzebuje informacji czym skleic dobry klei lub pospawać wieczko sterownika, z pospawaniem bylo by pewnie ale nie wiem czy luty nie puszcza od gorącego palnika.
Witam potrzebuje informacji naprawy tej awarii ,podejrzewam ze to problem z lewarkiem zmiany biegów multitronic
Na wyświetlaczu literki na czerwono ale nie zawsze .
Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl
Part No SW: 8E0 910 157 H HW: 01J 927 156 HT
Component: V30 01J 2.0l PD RdW 0030
Revision: 00000006 Serial number: 00000000881722
Coding: 0000001
Shop #: WSC 00100 259 97238
VCID: 2C5C1834F68D
1 Fault Found:
18164 - Tiptronic Recognition Switch (F189): Open or Short to Plus
P1756 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 14
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 1344 /min
RPM: 160 /min
(no units): 30.0
Torque: 122.0 Nm
Temperature: 44.0°C
T.B. Angle: 21.6°
Bin. Bits: 1010 0 0
Cześć ja już dwa razy wyjmowałem sterownik i wysyłałem do naprawy za każdym razem profesjonalnie sklejony i prawie niewidocznie. Raz jeden gościu dał gwarancji na rok , potem znalazłem innego pana z ozorkowa na 2 lata . Może podjął bym się nawet naprawy tego sterownika ale nie mam pojęcia o spawaniu tego gatunku plastiku. Zalanie skrzyni olejem atf samodzielnie kontrolowane komputerem . Daj tego linka ruskiego.
---------- Post dopisany 12-01-2014 at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 18:59 ----------
nie masz w tych sprawach zapału dajesz zapytanie potem milczysz ?
Czy jest możliwość zakodowania sterownika zamka centralnego w B7 żeby błysk kierunkami przy zamykaniu auta wydłużyć . Aktualnie za szybko błyska "nie zauważę" i nieraz nie wiem czy auto się dobrze zamknęło.
A powiecie mi jedno jak obroty rosną tak od 1200 jadę sobie 50 na godzinę i dusze do 2000 obrotów to szybkość się nie zmienia ,dopiero potem ma kopa , sprzęgło się ślizga ? mowa o multitroniku. I co to sa te falowanie obrotów .
Dzisiaj spuszczałem olej atf z multitonica zeszło 4litry i jakiś bardzo ciemny a był wymieniany w aso audi 2,5 roku temu i wlali statycznie 5,7 litra tak było na fakturze .Martwi mnie te 4 litry skurczybyki za mało wleli i ten ciemny olej .
a jeżdżę blb na skrzyni multitronik jak dziadek a dlatego żeby nie sperdolic tego urządzenia bardzo drogiego o nazwie sterownik mam 42 lata . chyba kupie sobie w przyszłości bryczkę bez automatu, tez audi.
---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 19:49 ----------
a z resztą pozdrawiam wszystkich z forum
Niech ktoś napisze ile lat albo km można pojeździć na sterowniku po naprawie , bo raczej roku nie pociągnie , Dają rok gwarancji albo pół, na tyle jest to obliczone . Co roku naprawa trzeba wliczyć w koszty utrzymania auta. Albo samemu to robić.
Zrobiłem mały zabieg w miejscu gdzie były wytarte ząbki odbudowałem je po-ksibolem i kawałkiem plastiku potem pilniczek, jak na razie 100 km bez niespodzianek