Skocz do zawartości

gutek1777

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gutek1777

Osiągnięcia gutek1777

0

Reputacja

  1. Witam posiadam b6 z silnikiem BEX o napęcdzie quattro - skrzynia 6-biegowa, i mam problem z wyciekiem ktorego sie pozbylem lecz nie moge znalesc gdzie zalac olej do skrzyni? korek do spuszczania jest a wlewu nie widac;/... mam chba numerek ze skrzyni ale nie jestem pewny AEK-z10
  2. witam po przerwie, jednak mieliscie racje co do przypchanej nagrzewnicy ale nie spodziewalem sie ze po por roku stania auta moze dojsc do tego ze zatka mi nagrzewnice
  3. słuchajcie żeby pompa padła to by gotowało silnik, przy montażu wyglądała jak oryginał wiec na pewno nie to a pompa jest firmy Ruville, tak wiem o tym odpowietrzniku ale sęk w tym ze odpowietrzałem i powietrza już nie było w górnym przewodzie ale dolny jest jakby słabo zasilany?? hmm
  4. no jeśli chodzi o płyny to do grupy VAG leje tylko G12 i tak jest w tym przypadku, ale tak naprawdę nie ma to znaczenia jaki płyn
  5. Witam pacjent to a4 3.0 quattro z webasto Po wymianie silnika zniknęło ogrzewanie wewnątrz auta, płyn jest, układ odpowietrzony, pompa wody nowa, termostat nowy, nastawy klapek sprawdzone (działają), ale.. po rozgrzaniu silnika i otwarciu się termostatu dolny przewód nagrzewnicy jest zimny a górny ciepły ale nie tak mocno jak płyn w obiegu silnika... dodatkowo dodam, że jeżeli w trasie trzymam silnik na obrotach 4500obr/min nagle zaczyna wiać gorące powietrze z nawiewu ale gdy się zatrzymam po kilku minutach znów dolny przewód od nagrzewnicy jest zimny, ogólnie u mnie webasto nie działa, także nie działa elektryczna pompka przy webasto która pompuje płyn chłodniczy (podłączałem na krotko)... pytanie czy to wina - nie do końca odpowietrzonego układu? - pompki elektrycznej która sie zatarła (ona wo gole musie ciągle działać? czy tylko gdy jest włączone webasto)?
  6. no to z akumulatorem to prawda ze kontrolka się będzie palić. Po naładowaniu z nikłą lecz dalej nie można odpalić.. wysterowałem pompkę komputerem i słychać ze działa działa ale ciśnienie sprawdzę jutro.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2010, 20:31_________________________________________________no więc wracam do tematu, cisnienie na pompce sprawdzone jest 3 bary wiec ok caly czas podaje... jakies inne propozycje? silnik prawie odpala ale łąpie łapie i nic to nie daje, nadal nie odpala..[br]Dopisany: 05 Luty 2010, 22:06_________________________________________________no i problem zarzegnany, przyczyna była zażniedziała masa silnika, i jedna nowa swieca byla walnieta
  7. brak bledow w immo. takze kluczyk gasnie.. ;/ ciezka sprawa. dodam ze samochod byl ekspleatowany codziennie az postal 24h na podworku, i juz nie odpalil, wczesniej nie bylo zadnych komplikacji.
  8. Witam Audi A6 2.4i 24v 99r Tak jak w temacie silnik nie chce odpalić, przy kręceniu rozrusznikiem udaje się go uruchomić przez jakąś 1 sekundę i gaśnie i tak w kółko. Po podłączeniu Testera stwierdzono błędy: Skrzynia automatyczna: włącznik świateł hamowania - nieprawidłowy sygnał AIRBAG: Ładunek zapłonowy 1 airbag pasażera - nieprawidłowe funkcjonowanie Dodam ze na wyświetlaczu przy licznikach pali się kontrolka (0) (chyba od układu hamulcowego, taka sama jak np hamulca ręcznego), jeszcze paliła się kontrolka na tym wyświetlaczu od olejenia ale wynikało to z braku oleju i po dolaniu już się nie pojawiała. czy te błędy mogą powodować nie uruchomienie się silnika? przeprowadzałem także testy wtryskiwaczy, pompki paliwa i układ paliwowy jest sprawny.
  9. a z kazdym modelem masz takie problemy?
  10. witam . mam podobny problem z WV golfem III z roku 2001 otoz chodzi o to ze nie laczy mi waga z grupa silnikowa na wszystkich innych WV dziala a na tym nie, dziwne jest to ze np jak sprawdzam ABS lub AIRBAG to wszystko chodzi...
  11. bledy byly nastepujace: 515 561 16500 16705 dziwi mnie to ze gdy odlaczylem czujnik temperatury to silnik zaczal rowniej chodzic objawy wahlujacych obrotow praktycznie ustaly.. byly nieznaczne wachania.. czy to moze miec cos z tym wspolnego?
  12. ale co dokladniej z ta przepustnica? dlaczego tak sie dzieje?
  13. Witam DANE: Audi A4, 1995r, pojemność 1.6 , nadwozie - sedan mam problem bo nie moge znalesc gdzie znajduje sie czujnik "generator impulsow" i "nadajnik impulsow" ?? potrzebuje dokladnej fotki lub schemat jakis?? P.S ktory odpowiada za predkosc obrotowa silnika?? i czy moze ktorys z tych czujnikow ma cos zwiazanego z wachlujacymi obrotami? * uzupełnij proszę profil użytkownika i przeczytaj Regulamin Forum - lukaszr
  14. nie nie mam gazu... a co do tego bledu to 515 nie oznaczaczujnik pozycji walu krzywkowego G40??
  15. Witam posiadam AUDI A4 z 95r z silnikiem 1.6. Problem jest nastepujący: Silnik na wolnych obrotach wachluje w granicach 800-1000 obr\min, po dodaniu gazu i szybkim jego zwolnieniu silnik prawie przygasa... Podlaczajac Vaga wykazało mi bląd 515 czy to moze byc przyczyna takich wachlujacych obrotow? i gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik? uzupełnij profil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...