Skocz do zawartości

GEXON

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O GEXON

Informacje

  • Imię
    gexon
  • Miasto
    out

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

349 wyświetleń profilu
  1. Panowie, Korek wymieniony na nowy. Zero wycieków. Kontrolka ciśnienia oleju już nie świeci a błąd czujnika poziomu oleju tez zniknął
  2. Panowie, Chwilowo problemem okazała się plastikowa pokrywka filtra - jest w niej mini pękniecie przez które wypluwa olej. Zamówiłem nowa i czekam. Czujnik poziomu oleju przeczyściłem preparatem do elektroniki - niestety nadal wywala błąd. Jak dojdzie pokrywka dam znać czy rozwiązało to problem wycieku.
  3. Oring filtra wymieniony na nowy i nasmarowany świeżym olejem przed montażem. Dzis poczyszczę silnik i spróbuję zlokalizować wyciek... Co do sprawdzania korka miski - olej jest wyrzygany aż na gore silnika przy podszybiu i na silniku od strony filtra oleju. Chwilowo jest tak zabrudzony ze nie widzę skąd ciekło.
  4. Logow z Vaga jeszcze nie mam. Jutro pozycze Rosstecha od kolegi. Co do ilosci oleju - wiem ile wyciagnalem i ile wlalem - nie bylo to wiecej niz 0,5 - 0,7 L. Przed chwila sprawdzalem bagnet - ilosc oleju na MIN - az tyle wyplul? Ktoredy?. Kontrolka cisnienia nie pojawia sie po dopaleniu. Zapala sie przy jezdzie dopiero powyzej 1700-1800 obr.
  5. Czesc, Wczoraj wymienialem olej w moim Audi. Z rozmachem zalalem troche za duzo oleju do silnika (jakies 0,5 L). Bylo juz ciemno, wyjechalem z garazu a rano pod autem plama oleju. Pomyslalem ze to scieka stary olej bo troche mi sie wylalo przy odciaganiu i rano pojechalem do roboty (tylko 3km) . Podczas jazdy zaswiecila sie kontrolka oil sensor. Za autem na drodze ciagna sie krople oleju. Przy jezdzie powrotnej zapalila sie kontrolka oil pressure. Otworzylem maske, zdjalem maskownice plastikowa a tam silnik zarzygany olejem. Upuscilem 0,5L i odpalilem. Zaswiecila sie kontrolka oil sensor, oil pressure sie nie pojawil. Po jezdzie kontrolnej - pali sie caly czas oil sensor ale oil pressure zapala sie dopiero przy wyskokich obrotach. Jakies rady co sprawdzic ? Co robic?
  6. GEXON

    A4 B7 Kluczyk

    Super, Dzieki kolego Krumak
  7. GEXON

    A4 B7 Kluczyk

    OK zrozumialem, A gdzie kupie transponder? Tylko ASO? Grot mozna dociac majac oryginalny kluczyk czy cos wiecej trzeba?
  8. GEXON

    A4 B7 Kluczyk

    No mialem mialem, ale jakims cudem temat wyladowal w koszu. Kolega Krumak napisal: Musisz zakodować nowy transponder immo i dorobić grot. Sam grot i jego docięcie to kilka zł Kwestia dokladnosci: nowy transponder oznacza "fabrycznie nowy" czy ten z uzywanego kluczyka? Poza tym nikt nie odpowiedzial gdzie i czy mozna dorobic (przez internet) grot z VINu PINu. Wiec tematu nie uwazam za zamkniety
  9. GEXON

    A4 B7 Kluczyk

    Witam, Orientuje sie ktos z Was czy mozna uzywany kluczyk (z innego samochodu) dokodowac VAGiem do mojego? NA ukcji koles pisze, ze wystarczy kupic kluczyk, dokodowac i gra, a ja nie jestem tego taki pewnien. Troszke poczytalem, ze trzeba bedzie dorobic grot (to raczej oczywiste) ale trzeba tez bedzie wsadzic nowy transponder immo bo ten raz zakodowany nie da sie przekodowac. Jezeli nie jest mozliwe dokodowanie - macie jakiekolwiek informacje gdzie dorobic grot i petke immo po VINie / PINie? Jaki to koszt? Koles krzyknal mi za dorobienie 550 PLN a mnie sie wydaje ze mozna to zrobic taniej. Pozdrawiam i dzieki z gory za wskazowki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...