-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Panowie, Korek wymieniony na nowy. Zero wycieków. Kontrolka ciśnienia oleju już nie świeci a błąd czujnika poziomu oleju tez zniknął
-
Panowie, Chwilowo problemem okazała się plastikowa pokrywka filtra - jest w niej mini pękniecie przez które wypluwa olej. Zamówiłem nowa i czekam. Czujnik poziomu oleju przeczyściłem preparatem do elektroniki - niestety nadal wywala błąd. Jak dojdzie pokrywka dam znać czy rozwiązało to problem wycieku.
-
Oring filtra wymieniony na nowy i nasmarowany świeżym olejem przed montażem. Dzis poczyszczę silnik i spróbuję zlokalizować wyciek... Co do sprawdzania korka miski - olej jest wyrzygany aż na gore silnika przy podszybiu i na silniku od strony filtra oleju. Chwilowo jest tak zabrudzony ze nie widzę skąd ciekło.
-
Logow z Vaga jeszcze nie mam. Jutro pozycze Rosstecha od kolegi. Co do ilosci oleju - wiem ile wyciagnalem i ile wlalem - nie bylo to wiecej niz 0,5 - 0,7 L. Przed chwila sprawdzalem bagnet - ilosc oleju na MIN - az tyle wyplul? Ktoredy?. Kontrolka cisnienia nie pojawia sie po dopaleniu. Zapala sie przy jezdzie dopiero powyzej 1700-1800 obr.
-
Czesc, Wczoraj wymienialem olej w moim Audi. Z rozmachem zalalem troche za duzo oleju do silnika (jakies 0,5 L). Bylo juz ciemno, wyjechalem z garazu a rano pod autem plama oleju. Pomyslalem ze to scieka stary olej bo troche mi sie wylalo przy odciaganiu i rano pojechalem do roboty (tylko 3km) . Podczas jazdy zaswiecila sie kontrolka oil sensor. Za autem na drodze ciagna sie krople oleju. Przy jezdzie powrotnej zapalila sie kontrolka oil pressure. Otworzylem maske, zdjalem maskownice plastikowa a tam silnik zarzygany olejem. Upuscilem 0,5L i odpalilem. Zaswiecila sie kontrolka oil sensor, oil pressure sie nie pojawil. Po jezdzie kontrolnej - pali sie caly czas oil sensor ale oil pressure zapala sie dopiero przy wyskokich obrotach. Jakies rady co sprawdzic ? Co robic?
-
Super, Dzieki kolego Krumak
-
OK zrozumialem, A gdzie kupie transponder? Tylko ASO? Grot mozna dociac majac oryginalny kluczyk czy cos wiecej trzeba?
-
No mialem mialem, ale jakims cudem temat wyladowal w koszu. Kolega Krumak napisal: Musisz zakodować nowy transponder immo i dorobić grot. Sam grot i jego docięcie to kilka zł Kwestia dokladnosci: nowy transponder oznacza "fabrycznie nowy" czy ten z uzywanego kluczyka? Poza tym nikt nie odpowiedzial gdzie i czy mozna dorobic (przez internet) grot z VINu PINu. Wiec tematu nie uwazam za zamkniety
-
Witam, Orientuje sie ktos z Was czy mozna uzywany kluczyk (z innego samochodu) dokodowac VAGiem do mojego? NA ukcji koles pisze, ze wystarczy kupic kluczyk, dokodowac i gra, a ja nie jestem tego taki pewnien. Troszke poczytalem, ze trzeba bedzie dorobic grot (to raczej oczywiste) ale trzeba tez bedzie wsadzic nowy transponder immo bo ten raz zakodowany nie da sie przekodowac. Jezeli nie jest mozliwe dokodowanie - macie jakiekolwiek informacje gdzie dorobic grot i petke immo po VINie / PINie? Jaki to koszt? Koles krzyknal mi za dorobienie 550 PLN a mnie sie wydaje ze mozna to zrobic taniej. Pozdrawiam i dzieki z gory za wskazowki.
-
No Fakt to moj pierwszy ropniak Dzieki za rozwianie watpliwosci.... Ciesze sie ze Was choc troche rozweselilem Pozdrawiam,
-
Witam, Czy ktorys z szanownych forumowiczow orientuje sie jakie kable WN kupic do motoru BRD? Chcialbym wymienic swiece i kable za jednym zamachem.
-
Przypadkiem nic nie naprawiaj w tym aucie dopoki nie wyjasnisz sprawy ze sprzedawca. Wiecej info znajdziesz na forum prawnym Forum Prawne - bezpłatne porady prawne - prawo, pomoc prawna, forum prawnicze . Pelno jest tego typu przypalow ! A o swoich prawach poczytaj tutaj: § Poradnik Konsumenta -> PRZECZYTAJ !!!
-
http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/przetwornica-xenon-jaka-kupic-282570/ ---------- Post dopisany 30-10-2013 at 12:33 ---------- Poprzedni post napisany 29-10-2013 at 14:02 ---------- Przetwornice zamówione w xenon serwis. Pogadałem trochu z gościem. Mówił ze z doświadczenia wie ze przetwornice AL 307 329 115 są wadliwe. Do swoich używanych wrzuca jakieś tam ustrojstwo o innym numerze i ponoć działa. Ma same pozytywne opinie na Ceneo wiec kupiłem. Za miesiąc paczka do mnie dojdzie (miedzynarodowa) to napisze czy rozwiązało to problem mrugania. 05.12.2013 Po zamontowaniu nowych przetwornic mruganie nie ustalo. Zakupilem nowy zestaw palnikow Osram. Od tej pory (prawie miesiac) ani jednego mrugniecia i mam nadzieje ze tak juz zostanie
-
Świecić albo nie świecić - oto jest pytanie Patrzyłem na ten xenon serwis - maja przetwornice używki po 180 PLN - nie ma tragedii. Skoro zarniki próbowałem już wymieniać i nie dało to trwałego efektu, będę musiał wymienić teraz przetwornice. Prędko jednak tego nie zrobię. Musze czekać na transport z PL (chyba ze w miedzy czasie znajdę inne rozwiązanie). Ogólnie nie kupowałbym żarników na zapas. Najpierw przetwornice. I tak koszt jest spory.
-
Jeszcze nie. Mieszkam za granica i u mnie sam palnik kosztuje 700 PLN za sztuke, nie mowiac o przetwornicach Poza tym skoro te przetwornice sa felerne to po co mam je wymieniac na takie same. Probuje znalezc inne rozwiazanie. Koles z audizine wymienil jakies 2 oporniki, transformator i regulator na plytce przetwornicy i ponoc mu dziala (tak pisze). Jest jeszcze Xenon Serwis ? żarówki xenonowe, przetwornice led, oświetlenie. mozesz zapytac - gosciu naprawia przetwornice wiec powinien znac problem.