Skocz do zawartości

stanik_25

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stanik_25

Osiągnięcia stanik_25

0

Reputacja

  1. pewnie moze sie nie spodobac...wynika to z tego ze zalecana ilosc jak wyczytalem na forum to 3.8 L jezeli tyle wleje to poziom na bagnecie jest nieco powyzej poczatku tej kropkowanej czesci...a wiec jak wleje pol litra wiecej to juz wogole za duzo co mnie zastanawia to ta kreseczka juz poza zagieciem bagnetu....czy to jest max??????
  2. odkrecalem mase od aku i nic sprawdzilem vagiem...zadnych bledow typu niskie cisnienie oleju czy cos w tym stylu...[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 18:33_________________________________________________uaktualnienie....odkrecilem jeszcze raz mase od aku...zostawilem na dluzej...i problem zniknal ale....pojezdzilem tak troche ponad miesiac...a tu kontrolka znowu sie zaswiecila...sprawdzilem poziom i no rzeczywiscie moze troche malo...hmmmm...kupilem olej...dolalem 0.4 L i kontrolka zgasla...poziom oleju jest tak na polowie wskaznika (polowa tego zmatowanego miejsca na bagnecie) i niby okey...ale problem znowu zaczol sie powtarzac...teraz nie wiem czy za kazdym razem mam powtarzac zabieg z aku czy poprostu cos sie dzieje z silnikiem...niewiem moze cos sie rozczelnilo... oprocz kontrolki nic mu nie dolega...chodzi dobrze...w miare cicho jak na pompowtryski...malo pali...a wiec nie wiem...POMOCYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
  3. dzieki za podpowiedzi...niedlugo sprawdze...narazie dzisiaj sie nie zapalila...zobaczymy jutro[br]Dopisany: 19 Październik 2009, 23:07_________________________________________________ jak wleje 0.5 oleju bedzie pozamiatane bo wyjdzie ponad max...wierz mi stan oleju jest wystarczajacy[br]Dopisany: 19 Październik 2009, 23:10_________________________________________________ niestety to nie to...po otwarciu maski sprawdzeniu bagneta ale!!!...nie czyszczeniu jego do czysta tylko wlozeniu go spowrotem...problem nie znika...to nie jest to...pudlo[br]Dopisany: 19 Październik 2009, 23:13_________________________________________________a wiec otwarcie maski tez nie resetuje problemu...kontrolka dalej sie zapali....podkreslam...do piero po przeczyszczeniu bagneta kontrolka gasnie!!![br]Dopisany: 19 Październik 2009, 23:14_________________________________________________ apropo....co ma otwracie maski do kotrolki poziomu oleju???????????tak z ciekawosci
  4. Witam!!! Otoz sprawa wyglada nastepujaco: Po przejechaniu 15 tys. pojechalem wymienic olej, przy czym tuz przed wymiana oleju kotrolka zasygnalizowala mi ze jest niski poziom...zrozumiale ze troszeczke dolalem swiezego i kilka dni po tym udalem sie do warsztatu na wymiane oleju. Wlalem ten sam olej czyli Castrol Edge 5W40 dla turbo diesle-i oraz wymienilem filtr oleju rowniez na ten sam czyli Bosh. Wlalem zalecane 4 L i dodalem jeszcze 250 ml profilaktycznie. Poziom oleju okey i silniczek cyka. Nastepnego dnia wybralem sie w powrotna droge do Anglii, po przejechaniu okolo 150 kilometrow zapalila mi sie kontrolka poziomu oleju (ze niby minimum). Zjechalem z autostrady i sprawdzam na cieplym silniku...stan okey, przecieram bagnet...wsadzam na miejsce...odpalam kluczyk a tu prosze...poziom oleju w normie wszystko oka. Ruszam dalej...po nastepnym 200 km ponownie kontrolka...ponownie powtarzam manewr...czysciutki bagnet wkladam do srodka...kontrolka nie zapala sie na nastpene ok 300 km. Wkoncu dalem sobie spokoj i z palaca sie kontrolka przejechalem okolo 800 km...przespalem sie i byla wlasnie okazja zeby sprawdzic poziom na zimnym silniku...wszystko okey...przecieram bagnet...odpalam stacyjke, ruszam i jak reka odjal. Trwa to juz pare dni. Zadnych wyciekow nie ma. Jedyne co zauwazylem to ze po wymianie oleju bagnet jakos dziwnie wchodzi...jakby krzywo i tuz przed zapaleniem sie kontrolki czuje lekki zapach oleju...podejrzewam ze cos z czujnikiem i bagnetem...znajmomy mechanik mi powiedzial ze te czujniki robia pomiar z bagneta czyli bagnet musi byc zawsze w dobrym polozeniu (dwie wypustki na bagnecie i na nasadce maja sie pokrywac) jezeli bagnet bedzie inaczej pommiar moze byc zly...do czego daze...moze bagnet jest skrzywiony lub uszkodzony...inaczej wchodzi...moze mechanik sie wyzyl na nim czy cus podczas wymiany oleju... prosze o opinie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...