
Dessis
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Dessis

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja u siebie miałem to samo... własnie skończyłem "robotę" ale z takim wynikiem ze mam teraz tylko jedna wycieraczkę przy wybijaniu zapieczonej tulejki ułamał się gwint, takze została tylko opcja kupienia nowego mechanizmu ale z tym jednym kikutem chodzi jak nowa, mam nadzieje ze dzis nie będzie padać
-
Witam mam oto taki problemik, wymieniony został termostat poniewaz autko zadko kiedy grzało się do 90C na kanale 49 pokazywało nawet -10C ! po tej kuracji autko grzeje się do 7xC po czym gwałtownie spada do równych 30C na kanale 49 i 90C na 51 i tak trzyma, nie ważne ile sie jedzie, czy to czujnik? pozdrawiam
-
WItam, jakie to jest zawieszenie? http://allegro.pl/show_item.php?item=1890293289 mozna po tych kropkach poznac z tylnich amorkow? Podejdzie do b5 z 99r auto po lifcie
-
stanga z tego co sie orientuje to w momencie rozruchu silnika powinna sie wciagnac i odbic nie podczas gazowania, no chyba ze sie myle..
-
Obroty trzyma bez najmniejszego problemu, pisze ze 1000/obr/min to ja sam trzymam specjalnie pedalem gazu, gdy puszcze jest bardzo mocne szarpniece lewa strona silnika doslownie siada(tylko na zimnym). Z zapalaniem to wiecie rozrusznik jakby z 3 razy musial zakrecic i wtedy odpala. Cieply to bajka jak pisalem. Sprobuje nagrac filmik, zalatwie sobie tylko jakis sprzecik do tego bo nic nie posiadam dzieki za odpowiedzi
-
Witam Co to może byc...? Odpalam zimny silnik (krece z 4s tylko na zimnym, cieply od strzała) przytrzymam go na gazie do 1000obr/min puszcze szybko gaz i silnikiem bardzo mocno szarpnie, auto przechyla sie cale na prawą strone dosyc sporo... Na rozgrzanym motorze nie ma takiego zjawiska. Autem ogolnie telepie, silnik sie trzesie z lewej na prawa, caly srodek razem z nim, teraz jak jest zimniej to mniej. Pozdrawiam
-
a wiec tak przy rozruchu sztanga ani nie drgnie, wezyki sprawdzilem i tam przy poczatku tego calego ukladu (chyba zaworku N18, blizniaczy zawor n75) wymienilem caly trojnik tych wezykow wszystkie byly poprostu dziurawe rozpadaly sie w dłoniach takie sparciale, wroce z pracy sprawce ta z gume tak jak radzisz i napisze, dzieki za rady[br]Dopisany: 30 Maj 2011, 07:49_________________________________________________dobra wszystko sie wyjasnilo, na poczatek odwrotnie zalozony zawor zwrotny ktory idzie do n75 przy czyszczeniu turbinki rozwiazalem jeden problem a spowodowalem inny.... :gwizdanie: rowniez mialem nie sprawny zawor n75 jak i dziury w wezach podcisnienia wyczyscilem go i skleilem (pieknie dziala) a weze wymienilem. Do tego wszystkiego doszedlem czytajac 200setny temat zwiazany z tym problemem i jakos to sobie poukladalem.... dzieki za podpowiedzi, turbinka pieknie gwizdze
-
no dobra wykrecilem sprawdzilem i dziala tak jak piszesz. a co z ta przeplywka? na odpietej nie czuje roznicy ale bledu nie wywala od niej
-
Witam mam taki problem: kiedyś auto wpadało mi w tryb awaryjny z rożnych powodów no i jeździłem na tym raz było dobrze a innym razem nie. Pewnego razu w ogolę już nie chodziła cały czas notlauf. Zdenerwowałem się wyciągnąłem turbinkę no i jak się okazało sztanga w ogolę nie chodziła turbinka zapieczona, ładnie wszystko wyczyściłem poskładałem i sztanga chodziła jak malina, z tym ze teraz ładnie przyspiesza auto do 100 i tylko do 100 jak osiągnę w.w prędkość, auto tak jakby zafaluje i max 120km/h wiecej nie pojedzie mam wskaznik doladowania w aucie i pokazuje mi kiedy przyspieszam ze od 3 tys( wczesniej pokazuje kolo 0,4 bara) dopiero wskakuje nagle do 1 lub wiecej bara po drodze oczywiscie falujac (podskakuje) i koniec spada do 0,3 wyskakuje blad 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent czyzby n75 ? jak on powinien dzialac naczytalem sie ale jak w niego dmucham to przepuszcza w kazda strone w jedna ciezej w druga lzej przeplywka moze robic takie cos? kiedy ja odepne auto raczej idzie tak samo czy to z nia lub bez niej
-
Witam, proszę mi powiedzieć z czego mogą wynikać następujące błędy,oraz analize BS dziękuję. Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adam3484_38607.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adam3484_38609.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adam3484_38610.html VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 AH Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 3 Faults Found: 18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground P1619 - 35-10 - - - Intermittent 18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal P1601 - 35-00 - - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent
-
dziwna sprawa ze tak z niczego w czasie jazdy silnik gasnie... jakis elektryk pewnie to ogarnie? ja elektryki sie nie ruszam, tez w sumie nie wiadomo czy to tylko to[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 12:09_________________________________________________zauwazylem ze zauwazylem ze akumulator po tym zdazeniu calkowicie rozladowuje sie po okolo 1 dniu ma to jakis zwiazek z tym? Gdzies teraz prad pobiera?
-
przekaźnika 219 ? w sumie jak probuje go odpalic i zakrece kilka razy rozrusznikiem to cos brzeczy i to nawet glosno. czy to ten przekaznik? [br]Dopisany: 01 Luty 2011, 11:46_________________________________________________witam jak naprawic ten przekaznik lub wymienic? i czy jak on nie dziala to pompa rowniez nie podaje paliwa?
-
witam, mam nastepujacy problem. W czasie jazdy, konkretniej wyprzedzania silnik poprostu zgasl, mozna zapomniec o jego uruchomieniu, kreci kreci i nic... rozrzad wymieniany 25tys temu, jest caly, nie przeskoczyl. Podłaczylismy go z kolega pod vaga i pokazaly sie takie bledy VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMA Coding: 00043 Shop #: WSC 06335 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 933 D Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D12 Coding: 00760 Shop #: WSC 19411 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ7Z0Y1668568 2 Faults Found: 01176 - Key 65-10 - Unauthorized - Intermittent 01177 - Engine Control Unit 49-00 - No Communications Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12864 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End ------------------------------------------------------- co do pompki to wiem, mialem ja wywalana na pewnien czas bo grafitowy wirnik sie polamal. jest juz to zrobione. Martwia mnie te pozostale bledy, sprawdzalem pompa paliwa w ogole nie podaje go do silnika. Więc to moze pompa? ale tak w trakcie jazdy by wtedy zgasl? Prosze o opinie:P
-
WItam wszystkich!