Skocz do zawartości

Dessis

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dessis

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dessis

0

Reputacja

  1. Dessis

    Problem z wycieraczkami

    Ja u siebie miałem to samo... własnie skończyłem "robotę" ale z takim wynikiem ze mam teraz tylko jedna wycieraczkę przy wybijaniu zapieczonej tulejki ułamał się gwint, takze została tylko opcja kupienia nowego mechanizmu ale z tym jednym kikutem chodzi jak nowa, mam nadzieje ze dzis nie będzie padać
  2. Dessis

    temperatura

    Witam mam oto taki problemik, wymieniony został termostat poniewaz autko zadko kiedy grzało się do 90C na kanale 49 pokazywało nawet -10C ! po tej kuracji autko grzeje się do 7xC po czym gwałtownie spada do równych 30C na kanale 49 i 90C na 51 i tak trzyma, nie ważne ile sie jedzie, czy to czujnik? pozdrawiam
  3. WItam, jakie to jest zawieszenie? http://allegro.pl/show_item.php?item=1890293289 mozna po tych kropkach poznac z tylnich amorkow? Podejdzie do b5 z 99r auto po lifcie
  4. stanga z tego co sie orientuje to w momencie rozruchu silnika powinna sie wciagnac i odbic nie podczas gazowania, no chyba ze sie myle..
  5. Obroty trzyma bez najmniejszego problemu, pisze ze 1000/obr/min to ja sam trzymam specjalnie pedalem gazu, gdy puszcze jest bardzo mocne szarpniece lewa strona silnika doslownie siada(tylko na zimnym). Z zapalaniem to wiecie rozrusznik jakby z 3 razy musial zakrecic i wtedy odpala. Cieply to bajka jak pisalem. Sprobuje nagrac filmik, zalatwie sobie tylko jakis sprzecik do tego bo nic nie posiadam dzieki za odpowiedzi
  6. Witam Co to może byc...? Odpalam zimny silnik (krece z 4s tylko na zimnym, cieply od strzała) przytrzymam go na gazie do 1000obr/min puszcze szybko gaz i silnikiem bardzo mocno szarpnie, auto przechyla sie cale na prawą strone dosyc sporo... Na rozgrzanym motorze nie ma takiego zjawiska. Autem ogolnie telepie, silnik sie trzesie z lewej na prawa, caly srodek razem z nim, teraz jak jest zimniej to mniej. Pozdrawiam
  7. a wiec tak przy rozruchu sztanga ani nie drgnie, wezyki sprawdzilem i tam przy poczatku tego calego ukladu (chyba zaworku N18, blizniaczy zawor n75) wymienilem caly trojnik tych wezykow wszystkie byly poprostu dziurawe rozpadaly sie w dłoniach takie sparciale, wroce z pracy sprawce ta z gume tak jak radzisz i napisze, dzieki za rady[br]Dopisany: 30 Maj 2011, 07:49_________________________________________________dobra wszystko sie wyjasnilo, na poczatek odwrotnie zalozony zawor zwrotny ktory idzie do n75 przy czyszczeniu turbinki rozwiazalem jeden problem a spowodowalem inny.... :gwizdanie: rowniez mialem nie sprawny zawor n75 jak i dziury w wezach podcisnienia wyczyscilem go i skleilem (pieknie dziala) a weze wymienilem. Do tego wszystkiego doszedlem czytajac 200setny temat zwiazany z tym problemem i jakos to sobie poukladalem.... dzieki za podpowiedzi, turbinka pieknie gwizdze
  8. no dobra wykrecilem sprawdzilem i dziala tak jak piszesz. a co z ta przeplywka? na odpietej nie czuje roznicy ale bledu nie wywala od niej
  9. Witam mam taki problem: kiedyś auto wpadało mi w tryb awaryjny z rożnych powodów no i jeździłem na tym raz było dobrze a innym razem nie. Pewnego razu w ogolę już nie chodziła cały czas notlauf. Zdenerwowałem się wyciągnąłem turbinkę no i jak się okazało sztanga w ogolę nie chodziła turbinka zapieczona, ładnie wszystko wyczyściłem poskładałem i sztanga chodziła jak malina, z tym ze teraz ładnie przyspiesza auto do 100 i tylko do 100 jak osiągnę w.w prędkość, auto tak jakby zafaluje i max 120km/h wiecej nie pojedzie mam wskaznik doladowania w aucie i pokazuje mi kiedy przyspieszam ze od 3 tys( wczesniej pokazuje kolo 0,4 bara) dopiero wskakuje nagle do 1 lub wiecej bara po drodze oczywiscie falujac (podskakuje) i koniec spada do 0,3 wyskakuje blad 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent czyzby n75 ? jak on powinien dzialac naczytalem sie ale jak w niego dmucham to przepuszcza w kazda strone w jedna ciezej w druga lzej przeplywka moze robic takie cos? kiedy ja odepne auto raczej idzie tak samo czy to z nia lub bez niej
  10. Witam, proszę mi powiedzieć z czego mogą wynikać następujące błędy,oraz analize BS dziękuję. Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adam3484_38607.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adam3484_38609.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adam3484_38610.html VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 AH Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 3 Faults Found: 18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground P1619 - 35-10 - - - Intermittent 18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal P1601 - 35-00 - - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent
  11. dziwna sprawa ze tak z niczego w czasie jazdy silnik gasnie... jakis elektryk pewnie to ogarnie? ja elektryki sie nie ruszam, tez w sumie nie wiadomo czy to tylko to[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 12:09_________________________________________________zauwazylem ze zauwazylem ze akumulator po tym zdazeniu calkowicie rozladowuje sie po okolo 1 dniu ma to jakis zwiazek z tym? Gdzies teraz prad pobiera?
  12. przekaźnika 219 ? w sumie jak probuje go odpalic i zakrece kilka razy rozrusznikiem to cos brzeczy i to nawet glosno. czy to ten przekaznik? [br]Dopisany: 01 Luty 2011, 11:46_________________________________________________witam jak naprawic ten przekaznik lub wymienic? i czy jak on nie dziala to pompa rowniez nie podaje paliwa?
  13. witam, mam nastepujacy problem. W czasie jazdy, konkretniej wyprzedzania silnik poprostu zgasl, mozna zapomniec o jego uruchomieniu, kreci kreci i nic... rozrzad wymieniany 25tys temu, jest caly, nie przeskoczyl. Podłaczylismy go z kolega pod vaga i pokazaly sie takie bledy VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMA Coding: 00043 Shop #: WSC 06335 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 933 D Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D12 Coding: 00760 Shop #: WSC 19411 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ7Z0Y1668568 2 Faults Found: 01176 - Key 65-10 - Unauthorized - Intermittent 01177 - Engine Control Unit 49-00 - No Communications Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12864 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End ------------------------------------------------------- co do pompki to wiem, mialem ja wywalana na pewnien czas bo grafitowy wirnik sie polamal. jest juz to zrobione. Martwia mnie te pozostale bledy, sprawdzalem pompa paliwa w ogole nie podaje go do silnika. Więc to moze pompa? ale tak w trakcie jazdy by wtedy zgasl? Prosze o opinie:P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...