maciejas002 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witajcie 1) Bawiłem się dziś trochę z N75 wyjąłem i przeleciałem go WD40 nie było dość czasu na porządniejszą reanimację. Potem postanowiłem zob na sztange od gruszki, sąsiad mi przegazowywał a ja obserwowałem i nic się nie działo, dobrze czy źle ? Czy jest jakaś zależność ? 2) Przy przyspieszaniu kopci, rozumiem że nieszczelność w dolocie, jak do tego dojść gdzie coś boli w aucie, węże optycznie sprawdzałem nie widzę pęknięć nie wiem co dalej, także przy przegazowywaniu wiało tornado od silnika - bardzo źle ? ogólnie mam pochlastane łapy efektu brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 jak sztanga nie chodzi to tez będzie kopcił i łapał tryby awaryjne. Ona ma lekko chodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dessis 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 stanga z tego co sie orientuje to w momencie rozruchu silnika powinna sie wciagnac i odbic nie podczas gazowania, no chyba ze sie myle.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 co miałeś na myśli pisząc że "podczas gazowania wiało tornadem od silnika", jeśli słyszysz lub czujesz dmuchanie powietrza to na bank gdzieś uszkodzony wąż masz... u mnie było że spadł tylko wąż i dmuchało właśnie powietrzem po wciśnięciu gazu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejas002 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 no tak wlasnie jest, stalem 'nad turbo' i podczas gazowania wialo od dolu jakby od kompresora klimy ale nie wiem czy tak ma byc, powiem ze wialo bardzo konkretnie tylko gdzie szukac pekniec czy innych dolegliwosci, jesli to mozliwe to czy ktos podeslalby foto silnika zaznaczajac na co zerknac, to bardzo ulatwiloby sprawe, troche sie domyslam na co patrzec ale widocznie cos pomijam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 wypnij wezyk ze sztangi i wsadzaj obserwuj czy bedzie sie podnosila.Sztanga sztanga,a dziura w dolocie to co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoncjo 0 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 W silniku AFN podczas gazowania na postoju sztanga się nie ruszy, jak chcesz widzieć czy pracuje to zrób podciśnienie np dużą strzykawką podłączona bezpośrednio do wężyk od gruszki. Generalnie jak łopatki w turbo nie są zapieczone to powinieneś dać radę wcisnąć cięgno gruszki palcem oczywiście pokonując opór gruszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 tak jak napisał vauxhall95 na włączonym silniku ściągnij wężyk jak sie nic nie ruszy to turbo na stół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl666 2 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Od turbiny idzie gruby wąż w dół w kierunku zderzaka sprawdź opaski czy są dobrze zaciśnięte a wszelkie ślady oleju oznaczają nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin78 0 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 W silniku AFN podczas gazowania na postoju sztanga się nie ruszy, jak chcesz widzieć czy pracuje to zrób podciśnienie np dużą strzykawką podłączona bezpośrednio do wężyk od gruszki. Generalnie jak łopatki w turbo nie są zapieczone to powinieneś dać radę wcisnąć cięgno gruszki palcem oczywiście pokonując opór gruszki. Znalazłem takie suć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 a nie prosciel logi zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 leoncjo ......... czemu takie głupoty wypisujesz.... W silniku AFN podczas gazowania na postoju sztanga się nie ruszy, Jak zapali silnik to sztanga jest za ciągnięta do samej góry na maksa.. Podczas gazowania silnik zwiększa obroty ,wraz wzrostem obrotów silnika wzrasta ciśnienie doładowania ,by nie doszło do przeładowania zawór N75 reguluje (obniża pod ciśnienie na gruchę) co wiąże sie z opadaniem sztangi w dół ..w zależności od obrotów ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 a ja dodam jeszcze ze rozruszanie sztangi zazwyczaj pomaga na jakis czas ;p jak masz jakies watpliwosci to turbo wykrec rozbierz wyczysc i bedzie ci smigac zamykam ! :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się