badyl666

Pasjonat
  • Zawartość

    273
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O badyl666

    Informacje

    • Imię
      Bogdan
    • Lokalizacja
      Humniska

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AFN
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Sprawdź gdzie idą kable od centralki Noxon : żółto-czarny i biało-czarny.
    2. badyl666

      Witam. A jakie cyferki ma kolega napisane na pompce. Mamy zgadywać? Tu zobaczysz co ma twoja pompka: https://www.digakom.de/dotcom/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A4
    3. U mnie z kluczyka nie migają kierunki. Moja pompka ma kodowanie 00000. Tak jak pisałem wyżej nie mam pewności czy da się kodować w tym roczniku. W twoim przypadku jeżeli nie uda ci się dopisać tych pilotów (z instrukcją w ręce) to kupujesz nowy zestaw Noxon t3 za 69zł podpinasz i masz 2 działające piloty. Powodzenia.
    4. badyl666

      Witam. CB radio ma swój wyłącznik i najlepiej żeby można było też rozmawiać na postoju. Kamerę zasiliłem po stacyjce przy prawej nodze pasażera z kabla od alarmu (o ile dobrze pamiętam) kolor czarno-niebieski i jest w złączach 15-stykowych czarnym i brązowym. Musisz sprawdzić. Kabel do kamery mini USB schowałem pod listwą przy szybie i koło osłony przeciw słonecznej. Powodzenia.
    5. Witam. Mam ten sam rocznik i chociaż nigdy nie próbowałem to mam wrażenie że tam się nic nie da zakodować. Mam pilota dokładanego i kierunkami on mruga. Podam ci kody to zweryfikujesz czy się mylę: Zentralverriegelung / Central Locking/Comfort System / Centralny zamek Steuergerät Codierung STG 35 (Zentralverriegelung) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 +000001 - Heckklappe öffnen (Schliesszylinder Heck) (ab MJ 2001) / Open rear flap (lockcylinders tail) / otwieranie kufra z pilota +000002 - Quittierung DWA-Blinken / Acknowledgement DWA flashing +000004 - SZV - selektive Zentralverriegelung / SPS - selective zentralverriegelung / selektywny centralny zamek ??? - po jednym wcisnieciu otwarcia centralnego otwiera tylko drzwi kierowcy, po drugim reszte drzwi - selektywny centralny zamek +000008 - Diebstahlwarnanlage (DWA) aktivieren / DWA - Activation of the DWA / aktywacja alarmu (jeśli jest zamontowany) +000032 - ZV über 15 km/h verriegeln / Auto-LOCK/UNLOCK (bolting device starting from 15 km/h) / zamykanie zamków po przekroczeniu 15 km/h (otwarcie po wyjęciu kluczyka ze stacyjnki) +000064 - Komfortfunktion über Funk / Comfort function over radio / zamykanie i otwieranie szyb/szybra pilotem +000256 - Heckklappenlogik +000512 - Funk-Quittierung schliessen (1x Blinken) / Close radio acknowledgement (1x flashing) / potwierdzenie zamknięcia centralnego zamka błyskiem kierunków +002048 - Tür-/Fensterheberlogik (USA) (ab MJ 2001) / Door/window lifter logic (the USA) / trochę skomplikowana funkcja, ale mniej więcej polega na tym, że jak wyłączysz zapłon to przez kilkanaście sek możesz otwierać/zamykać okna a potem już nie oraz między innymi myk polegający na tym, że po wyłączeniu zapłonu nie działa otwieranie/zamykanie okien jednym klikiem (bez trzymania przycisku) +004096 - Funk-Quittierung öffnen (2x Blinken) / Open radio acknowledgement (2x flashing) / potwierdzenie otwarcia centralnego zamka błyskiem kierunków +008192 - Funkfernbedienung aktivieren Nie wiem czemu ale w liście nie znalazły się kody: +000016 - Heckentriegelung über 5 km/h gesperrt / Tail unblocking over 5 km/h closed / zamykanie kufra powyżej 5km/h +000128 - Rechtslenker / Right steering wheel / kierownica po prawej stronie +001024 - Quittierung schliessen (DWA-Hupen) / Close acknowledgement (DWA horns) / zamykanie centrala potwierdzone wyciem syrenki (jeśli mamy firmowy alarm) DWA - to fabryczny alarm Długa praca pompki to nieszczelność układu albo rozpadające się grafity w pompce.
    6. badyl666

      Witam. Masz typowy błąd w audi. Słaby styk na kostce pod fotelem.
    7. badyl666

      Ja po wszystkich pomiarach (napięcia, ciągłość przewodów, nowa przepływka) wymieniłem sterownik silnika ECU. Uszkodzone było wyjście na przepływomierz. Ty musisz najpierw wszystko posprawdzać i podmienić (pożyczyć od kogoś) przepływkę na próbę. Przeczytaj post na elektroda.pl
    8. badyl666

      Witam. Miałem ten błąd. Założyłem temat na tym forum: I na tym: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=3383352&sid=f3f8393b3e47cfacbd1b74140a340aa3#16858337 Rozwiązaniem u mnie była wymiana sterownika (od passata). Koszt około 100zł.
    9. badyl666

      Witam. Jeżeli dobrze zrozumiałem to wyjąłeś przekaźnik wentylatora chłodnicy, który startuje po załączeniu klimatyzacji na postoju. On ma jeszcze jedną ważną funkcję, że przy za wysokiej temperaturze silnika załącza się by go schłodzić.
    10. badyl666

      Witam. Objawy dziwne jakby nie było masy. Na początek sprawdź połączenie masy koło lewej nogi kierowcy (śrubka z brązowymi kablami), ale może to być też kostka stacyjki bo nawiew załącza się po stacyjce i w czasie rozruchu silnika wyłącza się by nie obciążać akumulatora.
    11. badyl666

      Witam. Pozbyć się można podłączając "emulator immo" do kupienia na aledrogo.
    12. badyl666

      Witam. Sprawdź bezpiecznik 42 (na lewo od kierownicy). Potem na chłodnicy masz termo-włącznik z trzema kablami (jeden brązowy, drugi czerwono-zielony i trzeci brązowo-zielony). Zwierając brązowy do pozostałych będziesz miał na jednym I bieg a na drugim II bieg wentylatora.
    13. badyl666

      Witam. Jak kolory masz dobrze to odwróć diody.
    14. badyl666

      Witam. Złącze 15-stykowe szare jest od oświetlenia wewnętrznego.
    15. Witam. Pamiętam podobny problem i tam było coś z lampką podsufitki tą z dwoma diodami. Nie wiem tylko czy w B5 czy w B6. Wystarczy na próbę odpiąć wtyczki tej lampki.