Skocz do zawartości

badyl666

Pasjonat
  • Postów

    287
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O badyl666

Informacje

  • Imię
    Bogdan
  • Miasto
    Humniska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia badyl666

2

Reputacja

  1. Żeby sprawdzić trzeba wiedzieć co i jak. Drzwi kierowcy i pasażera są na tym samym kablu szaro-białym w środkowej wtyczce pompki (16 pinów). Masz dwa sposoby na sprawdzenie. Pierwszy: musisz mieć małą żaróweczkę (próbnik 12V) i jeden koniec do grubego kabla czerwono-niebieskiego + (jest we wtyczce 10 pinowej) a drugi do szaro-białego (teraz wtyczka powinna być odpięta). Druga osoba kluczykiem w zamku daje cykliczny sygnał (jak kierunkowskaz) otwórz. Dla pewności zanim dotkniesz próbnikiem do kabla szaro-białego dotknij do masy auta (próbnik ma się zaświecić). Drugi: w otwartej klapie bagażnika patykiem zamykasz zamek. Potem zamykasz centralnym drzwi a na kabel szaro-biały podajesz masę auta (wtyczka zapięta). Jeżeli pompka jest sprawna centralny powinien się otworzyć. Pamiętaj robisz to na własną odpowiedzialność. Kable szaro-białe są 2, drugi od klapy (jest też szaro-żółty) nie pomyl. Powodzenia
  2. Witam. Musisz sprawdzić czy sygnał (-) z przekręcanego kluczyka (otwórz) dochodzi do zacisków pompki. Może nie działać styk, może kabel być złamany i może być zimny lut na pinach pompki. Nie piszesz czy z zamka klapy bagażnika i drzwi pasażera jest ten sam efekt.
  3. digakom - digitale automobil kommunikationstechnik WWW.DIGAKOM.DE Homepage von digakom Poczytaj opisy i dobierz odpowiednią.
  4. Masz rozpiskę pinów licznika do 97 roku. licznik do 97.pdf
  5. Witam. Mam opis ale po niemiecku. Wyświetlacz temperatury a4.pdf
  6. Witam. Świece załączają się poniżej 6 stopni. Testuj na odłączonej wtyczce czujnika temperatury. Błąd przekaźnika świec żarowych oznacza że ECU nie widzi cewki przekaźnika. Kabel z ECU wychodzi czerwono-niebieski (zacisk 42) i jest to sterowanie minusem a drugi koniec cewki 15 (+ po stacyjce).
  7. Witam. Szukaj dwuprzewodowego. Gdzie zasilanie i pomiar jest z tego samego źródła. https://allegro.pl/oferta/woltomierz-voltomierz-samochodowy-30v-czerwony-fv-7244651977
  8. To może tak jak pisałem że masz źle dobrany napęd wycieraczki. Przeczytaj 30 post: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1255707.html
  9. Ja nie rozumiem teraz co działa a co nie. Tak masz sprawdzać żarówką czy jest napięcie. Najważniejsze jest czerwone.
  10. Nie mam wtyczki przed sobą i nie wiem skąd te cyferki (myślałem że po kolei jak w poście na elektroda.pl). Ważne są kolory kabli. Sprawdzamy żarówką bo jak jest słaby styk to miernik pokaże napięcie a żarówka się nie zaświeci.
  11. Czy twoje numery oznaczają: Masz cztery przewody do silniczka ; 1. brazowy - masa 2. niebieski lila - plus w momencie spryskiwania 3. czarno zołty -plus po zapłonie bezp.27 4. zielono zołty - plus z wyłacznika Czyli na kablu czarno-żółtym brak napięcia? Pod gumową osłoną na łączeniu klapy z karoserią sprawdź czy nie jest złamany. W bagażniku po lewej stronie masz złącze 8-stykowe czarne sprawdź kabel czy świeci żarówka po stacyjce. Koło nogi kierowcy masz złącze 10-stykowe białe ten sam kolor kabla w obu złączach.
  12. Witam. W poście poniżej masz opisane kable i po czym działają. Sprawdź czy masa na pewno dochodzi do zacisku (najlepiej żarówką 20W). Jeden koniec żarówki do masy i po kolei sprawdzaj czy są wszystkie sygnały. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1263064.html
  13. Witam. Jeżeli dobrze cię rozumiem to wymieniłeś cały napęd wycieraczki? Na jaki? Jeżeli na poliftowy, to o ile dobrze pamiętam ma inne wyprowadzenia zacisków. Mogę się mylić ale ktoś opisywał taki problem.
  14. Sprawdź gdzie idą kable od centralki Noxon : żółto-czarny i biało-czarny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...