Skocz do zawartości

tach

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tach

Informacje

  • Imię
    Tadeusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Miałem stuki podobne jak opisujesz, też przy skrętach w prawo i w lewo. Ja u siebie znalazłem przyczynę. Zaczęło się od zabrudzonej smarem osłony harmonijkowej przegubu. Wymieniłem przegub i harmonijkową osłonę. Oczywiście wszystko dokładnie myte i oryginalne smary (grafitowe). Stuki musiały ustąpić, bo w zdemontowanym przegubie na bieżniach kulek były tragiczne rysy i dziury spowodowane niewielką ilością kurzu lub paru ziarenek piasku, które przedostały się przez minimalnie uszkodzoną harmonijkową osłonę przegubu. Czy sprawdziłeś harmonijkowe osłony przegubów ?
  2. Witam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...