petro
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O petro
Osiągnięcia petro
0
Reputacja
-
Montaz kodowanie Nawigacja RNS E od A do Z AUDI Navigation Plus
petro odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Szukam odpowiedzi na to czy da się zmienić ustawienia samego suba za pomocą vaga? Posiadam RNS-E + bose i uważam że gra to bardzo słabo mało przejrzyście i brak basu. Nie wiem czy tak mam bose czy coś u mnie jest nie tak? Udało mi się obudzić i to nawet dosyć dobrze suba z tyłu wyjmując z wtyczki B Pin 7 kabelek kodowanie do masy (tylko w przypadku bose), teraz muzyka gra o wiele lepiej i konkretny bas, tylko RNS-E jak podłączam się do niej vagiem pokazuje błędy przerwa w obwodzie na wszystkich 4 głośnikach i niepoprawny pin czy coś takiego, oraz bluetooth zaczał głośniej gadać i nie można go przyciszyć. Dlatego zastanawiam się czy może tak zostać, ale najlepiej było by obudzić jakoś suba za pomocą vaga? -
Mam pytanie czy orientuje się ktoś co ile tyś km powinno się wymieniać olej w skrzyni i dyfrach/napędach w audi S4 4.2L V8 i czy przy zaciąganiu ręcznego odłączany jest automatycznie tylni napęd czy trzeba wciskać sprzęgło?
-
I dlatego przy 195PS kończy się chyba granica naszych 2.5
-
właśnie tam chce się przejechać w nabliższym czasie
-
No nie wiem to jest mój pierwszy program i może masz racje że hamowania mi zawyżyła, dlatego przejade sie na jakoś lepsza i to sprawdze, pojechałem tam bo blisko i niedrogo, a jak było hamowane tzn? tego nie wiem
-
Program robiłem w zduńskiej woli alltuning.pl, nie ma problemu jak cos to pisz na PW to sie spotkamy.
-
Astra na tym zakrecie nie zrywała, szpera spisywała sie znakomicie, wiec ja uważam ze auto z napędem FWD może mieć ponad 400 Nm ale wtedy już szpera by sie przydała, żeby za mocno nie zrywało
-
Ja tak nie uważam
-
Szpere zawsze mozna dolozyc, a co do trakcji to mozna jezdzic tak zeby jej nie gubil :> Mój brat mial astre opc 2L benzyna i 285 KM 461 Nm założona szpera i nie bylo problemów z trakcja a też tylko FWD
-
A zmiana pompy i układu wtryskowego, jest taka możliwość?
-
No tak może być bo ja sie dowiedziałem to koleś nawet nie ma sprzetu do czyszczenia układu.
-
Witam wszystkich Mam silnik 2.5 TDI 163KM manual w seri pokazało 351 Nm, po wirusie wyszło 195 KM i 419Nm. Chiałbym się dowiedzić czy można jeszcze więcej wyciągnać, jeżeli tak to czy sam program wystarczy czy potrzebne jakieś modyfikacje w silniku i jak to by się miało do żywotności silnika, skyrzni, sprzegło? Słyszałem że są jakieś blokady na pompie, czy idzie to jakoś ominać juz?
-
Dzięki wielkie za rade, teraz wiem jak z nim gadać, żeby nie naciągnał mnie na niepotrzebne koszty
-
a orientujesz się może żeby wymienić kompresor to trzeba rozbierać cały przód czy jest jakieś inne dojście?
-
Witam Zatarł mi się kompresor w 2.5 TDI. Chciałem się dowiedzić czy trzeba robić jakieś dodatkowe czyności przy wymianie kompresora, czy wystarczy tylko sama podmianka i nabicie? W warsztacie powiedzieli mi że trzeba wyczyścic układ i wymienić osuszacz, zawołali za to 600 zł (300 zł robocizna i 300 zł osuszacz) , a gdzie jeszcze zakup kompresora.