Skocz do zawartości

tomaszek70

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tomaszek70

  1. tomaszek70

    Dobrzy chiptunerzy

    witam wszystkich wlasnie jestem juz po chipowaniu swojego autka przerobilem juz gecocars poznan vtech i alltuning no i na konciu dynosoft wroclaw :> geco wcina gotowce jak i cala reszta procz dynosoft w geco tragedia silnik chodzil jak sieczkarnia przykapcal palil 3 litry wiecej ropki a do tego mieszal biegami jak zwariowany co zyskiwalem na przyspieszeniu kazdego biegu tracilem na zmianie 3 sekundy porazka vtech bez komentarza wspolczucie alltuning duzo lepiej od innych ale moment zrypany i takze mieszanie biegami dynosoft tu WIELKIE uklony programik zrobiony slicznie odrazu czuje sie profesjonalizm silniczek chodzi przyjemnie przyspieszenie plynne odzuwalne w calym zakresie kopcenia brak predkosc wzrosla do 265km/h biegi zmienia idealnie a co mnie zaskoczylo niezmiernie to mala proba na drodze miedzy moim miesiem a nissanem 350z i tu zaskoczenie NIE ODJEZDZAL ANI NA KROK :> teraz nastepna zmiana nowy ic wydech i wtryski zobaczymy do ilu dojdzie moja pszczolka wielkie dzieki moge z czystym sumieniem polecic Pana Mirka z dynosoftu Wroclaw jest profesjonalista pozdrawiam
  2. tomaszek70

    Dobrzy chiptunerzy

    kolego masz racje tylko co mi po hamowni po programie jak juz zaplace wszystko jest nie dokonca poprawne wiem cos o tym bo sam troche czasu spedzilem w warsztatach samochodowych jako uczen mechaniek wiele lat temu i wiem mniej wiecej jak to sie odbywa co prawda technika posunela sie znacznie do przodu ale podstawa mechaniki zostaje oraz wykrecania klienta jak wiecie gdy jest sie za bardzo wscipskim to nie pomysli tym co to robia i sie robi gesta atmosfera tym bardziej ze te firmy zaczynaja jak wiecie od zdania panie kochany mam tyle roboty ze nie wiem gdzie rece wsadzic mozna na te slowa wiele odpowiedziec ale najlepiej ten gryps przemilczec. Wjezdzajac na hamownie vtcha na pierwszym programie mi wyhamowal jak wczesniej pisalem 230kM i 485nm OK po wgraniu drugiego programu uznal ze przezucil mu bieg i podal jakies glupoty 244kM 608nm lecz bieg nie zredukowal tylko przezucil na wyzszy co bylo widac z wykresu wiec do momentu przezucenia wynik powinien byc analogicznie poprawny do poprzedniego lecz zmienil pare parametrow i hamowal ponownie co wynik pokazal 234kM i 489nm czy mozna przy takim podejsciu byc wiarygodnym hm..... po przemysleniu na spokojnie przebiegu NIE rownie dobrze przy wgraniu ich programu nawet slabszego i zmianie niewielu parametrow wynik moglby wyjsc 260kM NAWET w aucie 150konnym to tylko sprzet a prawde powie przy dokladnym wpisaniu parametrow auta ; Co prawda na hamowniach sie nie znam lecz kazda elektronika i ta opiera sie na jakis wskaznikach by okreslic pewne parametry. Dla mnie osobiscie wyznacznikiem wzrostu jest przed i po lecz bez jakiejkolwiek korekty przy sprzecie w przeciwnym wypadku czy to hamownia hama czy vtecha to nie ma roznicy Ten program co mam nie jest w takim razie taki zly choc chetnie bym go zmienil na bardziej dopieszczony ma jeden podstawowy mankament przy zmianie biegow sprezarka przeladowuje do 1.8 i miesza biegami intercooler przy butowaniu nie wyrabia i puchnie znacznie czy wy w wiekszosci znawcy i maniacy tuningu jak sie domyslam a ja tez do takich naleze bo to kocham wiecie gdzie moga zrobic nowy ic miedziany do mojego autka oraz czy blow off zestrojony pomoglby w utrzymaniu 1.65 na wirniku z gory dzieki i pozdrawiam [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2009, 14:17_________________________________________________ kupa sam jestes kupa panowie kupa nie kupa wypowiedzi powinny byc konktretne z przykladami z zycia wielu tu napewno tunerow na takie fora wpada wypowiadajac sie pozytywnie wyrabiaja wizerunek ze zrozumialych powodow tu sa potencjalni przyszli klienci co do mastersa rozmawialem z gosciem pare minut wydal sie rzeczowy i wiedzacy co robi poza tym odnioslem wrazenie ze czas go wiele nauczyl a doswiadczenie z pewnoscia zdobywa sie z wlasnie czasem czy zadowala wybrednych nie wiem ale z tego co slyszalem to sie stara byc profesjonalny ja teraz jestem bardzo ostrozny nie chce wydac fortuny na chipy i dalej jezdzci tym co mam teraz za duzo te doswiadczenia kosztuja zwlaszcza przy drozszych autach
  3. tomaszek70

    Dobrzy chiptunerzy

    w Poznaniu masz Geko Cars, robiłem tam kiedyś auto i ostatnio byliśmy z kolegą na hamowni sprawdzć moc w B7. Na benzynowych silnikach się znają. mają dużo wykresów modyfikowanych 1.8T i 2.0T także zadzwoń, zapytaj poproś o wykresy i ustal cenę - ostatnio było w okolicach 1500-1600pln. witam mam mercedesa w211 2006 3.2cdi v6 7gtronic Z zasady zawsze lubie grzebac w autach to mam juz chyba we krwi. wiec i tu chce cos zrobic bo moc 224kucykow to za malo na ta bude. auto mi pasuje chce troche je podtrasowac wiec zdecydowalem sie na GEKO CARS poznan jakies 1.5roku temu ....pojechalem z kolesiem zczytali program przerobili wgrali,,, proba na drodze gtech bo uznali ze tego auta nie mozna hamowac. przyznam ze roznica byla . zaplacilem 2000zl mialo byc 1500 ale stwierdzili ze musieli zmodyfikowac program skrzyni no coz mala wiedza dalem sie wycyckac rachunku nie chceli dac rozmowa byla jalowa wiec wyludzilem potwierdzenie z pieczatka po trasie stwierdzilem przyrost mocy ale zakres momentu co do wykorzystania skrzyni marny zuzycie paliwa sredno 3 litry wieksze a silnik chodzil jak sieczkarnia twardo jak chole.....a ,,,,,,zadzwonilem do nich z reklamacja to skwitowali mnie ze to nie mozliwe i takie tam wiec co do geco z mojego punktu widzenia sa zwyklymi naciagaczami z gotowcami a robote bynajmiej w takich autach jak moje robia na odwal wiec ocena na 2 z minusem zrobilem jeszcze jedna modyfikacje lecz juz na odleglosc w bydgoszczy jest roznica w kulturze pracy silnika lecz osiagi porownywalen na geco jaki na drugim modzie uzyskalem podobne parametry 230KM i 480nm :polew:w seri ma 224kM i 510nm hamownia vtech tylko czy mozna takze wierzyc hamowni wystarczy wpisac jeden parametr i wyniki wychodza rozne wiec moje pytanie Panowie czy jak wjezdzacie na hamownie z seria to kontrolujecie czy po modyfikacji pan x nie miesza przy kompie w parametrach by dla waszej wiedzy pokazac lepsze wyniki moim zdaniem klient powinien za taka duza kase po modyfikacji byc zadowolony a przede wszystkim nie patrzac na kreski odczuwac konkretnie przyrost na drodze a nie zyc zludzeniem przyrostu a przy jakiejkolwiek probie wykorzystania tej mocy dostac zawodu jak go objezdza seria z tego samego modelu chce w mojej MB miec 260kM / 590nm czy jest w polsce firma ktora mi to zrobi bez sciemy myslalem o vtech masters ale z tego co wyczytalem to ani jedno ani drugie nie jest na tyle profesjonale by klienta zadowolic wiec kto najlepiej cdi zrobi i dopiesci pozdr
  4. Witam wszystkich serdecznie co prawda nie jestem posiadaczem audu ale macie interesujace temety ktore duzo pomagaja przy decyzjach w modyfikacji innych atu tomasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...