Skocz do zawartości

PMW

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PMW

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A8 D3
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    4.0 TDI V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia PMW

1

Reputacja

  1. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    teraz czekam na hankooki winter icept evo2 w rozmiarze 255/35/20 - kto powiedział że zimą muszą być węższe
  2. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    jeszcze nie założyłem ale wkleję fotkę, czekam tez na opony zimowe, żeby od razu po całości temat był ogarnięty, choć achilles jak na "letnią" oponę daję radę po mokrym do 0º
  3. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    Dzięki. Tym czasem zostało 1mm klocków z tyłu, a przednie tarcze dostały lekkiego jajca z powodu zużycia - nic nie dotykałem przez 12k od zakupu więc najwyższy czas na hamulce. Oczywiscie zostaną zamontowane zgodnie ze sztuką czyli zegarowym pomiarem bicia. Powinno działać.
  4. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    chyba nie czytasz uważnie, załóż swój temat
  5. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    nic nie upadnie a opony całkiem przyzwoite, cena śmieszna tak - moment obrotowy 650nm - nie sądzisz chyba, że 4,0 tdi kupiłem dla ekonomii ... następne na pewno będzie 4,2 tdi miałem różne benzyny między innymi wolnossące 4,2, turbodoładowane lekkie 2,0 rwd, i osobiście uważam że poniżej 5,0 v10 benzyny więcej nie kupie bo żeby to sensownie sie odpychało będzie kosztowało worek siana i masę czasu dobra bo to temat o moim samochodzie a nie przewadze diesla nad benzyną czy na odwrót chcesz podyskutować o tym załóż swój temat - za stary jestem na takie jałowe dyskusje - zrobiłem 10 tys od zakupu i jak na razie nic poważnego nie jebło - jedynie wyzębiły się trybiki od windy ekranu ale zestaw naprawczy w drodze, zakochałem się w A8 pozdrawiam
  6. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    tak, nowe opony po 300 - masz z tym jakiś problem? nowe felgi za 7,5k opony za 1200 . Miałem przyjemność jeździć na nowych: falkenach, conti, pirelli, toyo, michelin, yokach, federal, avon przerobiłem tego kilkadziesiąt kompletów zarówno w imprezach amatorskich jak i upalając rwd na ulicach... czy tocząc się w dupowozach kupiłem komplet na próbę i okazało się że: 1. opony bardzo ładnie dały się wyważyć, 2. Są skuteczne zarówno na mokrej jak i suchej nawierzchni 3. Są przewidywalne, (sprawdzone powiedzmy w bardziej ekstremalnych warunkach) 4. Nie są głośne ( w a8 z akustycznymi szybami nie ma to znaczenia) 5. Wygląda na to, że przejeżdżę na nich drugi sezon (zazwyczaj nowe opony wystarczaja mi na jeden ) a chcialem po sezonie wyrzucić na śmietnik jak to się mówi: "haters gonna hate" podam Ci jedną historyjkę: kiery racing tires wprowadziło do oferty opony FEDERAL wszyscy zastanawiali się co to za badziew... wziąłem komplet na próbę w promocyjnej cenie i były bardzo ok latalem na nich w s14a głownie bokami i ostrym streecie, wkrótce potem wszyscy zaczęli je kupować w tym czołówka DMP Obecnie achilles jest oficjalnym dostawcą opon w D1GP w jp. wkrótce zaleje nasz rynek a ceny wzrosną pozdrawiam poza tym Twój podpis świadczy chyba tylko i wyłącznie o ignorancji
  7. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    :roll: niżej?
  8. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    wszystko fajnie tylko chcę uzyskać zblizony efekt (oczywiście mniej wystający do 1cm poza obrys i nie wiecej " I have 20x10 et35 with 275/30 all around lowered on links, zero rubbing. Plenty of room under there still, et25 will be fine. " 20x10 et 25 będzie siedzieć na równo z błotnikiem czyli 20x10 et 19 będzie wystawać 6mm Dzień dziecka zaczał się troszkę wczesniej w tym roku BBS Speedline 20x10 et 44 felgi magnezowe mega lekkie stan jak nowe - rok prod 2013 klasyk zaciesz jakosć wykonania całkiem przyzwoita szerokosc oczywiście o 1nr za mała adapterki 20mm audi/porsche a tutaj ja po 8h pracy, staszczeniu tego wszystkiego z 3p i upychaniu w drodze do wulkanizatora, :help: i moje świecidełka bez szału ale będzie trzymać powietrze pozostało wspomóc grawitację , żeby przód poszedł lekko w negatyw i zlicowało z błotnikami
  9. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    25 mm - wyliczyłem i wygląda na to że felga będzie wystawać 1cm po obnizeniu zjedzie negatyw i powinno to się zmniejszyć lowride ma w ofercie adaptery dostępne niemal od ręki ta technix z tuv 15,20,25,30mm z h&r i eibachem gorzej bo nie jestem w stanie znaleźć numeru częsci a sid miał mi dać dobry rabat lepszy niz w innym sklepie ... jak znajde numer oczywiście albo ktoś pomoże to zależy od opon bo jestem pomiędzy 245/35/20 a 255/35/20 i nie mogę się zdecydować bo obawiam sie ze 255 beda wlasnie obcierać, natomiast 245 mogą nie trzymać ciśnienia - a ja szybko jeżdżę willtheyfit pokazuje mi 50,8 mm na + w stosunku do schowanych 17x8 et44 z balonami Dzięki
  10. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    felgi zakupione - będzie rezane BBS Speedlines 20x10 et 44 5x130 żeby nie było za łatwo foto z netu oczywiście (we wtorek powinny być na kwadracie )
  11. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    mi równiez się podoba - rodzina przezadowolona ... pewnie do momentu kiedy wóz nie zjedzie w dół i nie wlecą naciągniete na 10 cali ciapy tym razem tak to uwidziałem
  12. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    miałem 4,2 bbk po sofcie decatach na kpl wydechu i powiem, że jedzie przeciętnie brzmi fajnie nic poza tym. potencjal o wiele lepszy w 4,0 tdi - w trasie 140 tempomat i 1800 obrotów w kabinie zupelna cisza - bardzo dobrze że wybrałem ten motor... chętnie złapałbym się z jakimś bfm,oczywiście przed wirusem żeby było uczciwie nastepne poliftowe na pewno bedzie 4,2 tdi
  13. alternator jest jeden chłodzony wodą kosztem chłodzenia silnika - jest w jednym obiegu wody oddaje swoje ciepło... jeśli wóz wam nie podaje sprawdzcie czujniki stuku ( są 4 sztuki pod kolektorem - jeśli mają wartości graniczne kwalifikują się do wymiany - ecu wtedy cofa sobie zapłony i wóz ma pewnie z 250 koni - cała tajemnica)
  14. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    sztuka jest sztos! lift będzie za 2,5 roku jak ten się pomodzi, pojeździ, zamortyzuje na poczatek tak jak pisałem koło, gleba, stołki, fajera i korekta lakieru z jakims crystal serum - mam plan co do felgi - na poczatku przeglądałem lepsze fejki od dawmaca lecz kilka osób mnie nawróciło i prawdopodobnie będzie zmiana rozstawu na 5x130 jeśli plan sie powiedzie to będzie jedyna sztuka na tej feldze w 20x10 et 44 5x130 + dystanse 25mm co da jakieś 20x10 et19 - opona 245/35 lub 255/35 felga ma wystawać oraz poszukuje za***istych perskich dywanów do samochodu - w aso mnie spławili - nigdy nie mieli takich w ofercie - te poniżej dostępne tylko do RHD w JP - może w pl jakas firma robi na zamówienie coś lepszego niż polskim aso i allegro
  15. PMW

    PMW A8 D3 4,0 TDI

    wiem, z pełną świadomością kupiłem 4,0 tdi ze wzgledu na osiągi zamiast 4,2 ben,- ponadto nie lubię brudzić się dolewając oliwy jadąc w dłuższą trasę. Jeśli chodzi o awaryjnosć miałem kiedyś 2,5 v6 tdi (ten też podobno był najgorszy) - zrobiłem prawie 100 tys. km zmieniajac jedynie rozrząd, regenerując vp44 i wymieniając klocki i oliwe - żadnych problemów. brak bose akurat mi nie przeszkadza bo granie jest o niebo lepsze niż w moim poprzednim S4 w którym było Bose . Stołki - tak, jestem w trakcie poszukiwania sportów sprzed liftu w dokladnie takim samym kolorze - co nie jest łatwe. Wóz ma za to obie szyby grzane, boczne akustyczne i roletki boczne. Kolor lakieru czarna perła oraz wnętrze w dokladnie tym zestawieniu kolorystycznym ktorego poszukiwalem Kierownica faktycznie wydaje się duża jednak bardzo wygodna, podgrzewana. Która kierownica oprócz tej będzie obsługiwać doświetlanie zakrętów? Generalnie wóz nie był igłą / okazją ze szwajcarii więc braki w wyposażeniu można mu wybaczyć. Cena była wysoka - adekwatna do stanu i przebiegu, nie do wyposażenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...