Skocz do zawartości

VeilSide

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VeilSide

Osiągnięcia VeilSide

0

Reputacja

  1. VeilSide

    logi do oceny 2.5 TDI

    ok ale jaka wartosc ustawic zeby bylo idealnie ?
  2. VeilSide

    logi do oceny 2.5 TDI

    ok jutro zamieszcze screena pozdrawiam ---------- Post dopisany 06-10-2013 at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 22:47 ---------- witam.zamieszczam screena BS 004. jednak jest kicha...powiedzcie panowie jaki najlepiej ustawić ?
  3. VeilSide

    logi do oceny 2.5 TDI

    Witam, Jak możecie, zerknijcie na logi i powiedzcie czy widzicie coś wiecej ode mnie , czyli kąt wtrysku do poprawy ( w teorii, bo w praktyce dobrze odpala... więc warto ruszać ? ), turbo delikatnie przeładowuje, ale po skończeniu logów sie poprawiło ( dochodzi max do 2220 ) i najprawdopodobniej zawalony kolektor ssący... Dodam tylko,że filtry wszystkie nowe, a auto przygotowane pod remap softu... BS : 000BS - 003BS - 004BS - 011BS - statyczne : 000 statycznie - 001 statycznie - 003 statycznie - 004 statycznie - 005 statycznie - 010 statycznie - 013 statycznie - 014 statycznie - 015 statycznie - dynamiczne : 003 dynamicznie - 004 dynamicznie - 008 dynamicznie - 010 dynamicznie - 011 dynamicznie - dzięki, Pozdrawiam
  4. VeilSide

    Prośba o analize logów

    ustaw kąt wtrysku, jak masz kata to wyrzuć,możesz delikatnie podnieść dawke i obroty na jałowym... zrób ponownie dynamiczne z gazem do podłogi pozdrawiam
  5. VeilSide

    potrzebna autodata ;)

    sprawdzałem na aku jest wszystko ok
  6. VeilSide

    potrzebna autodata ;)

    Witam, poszukuję schematu połączenia pompy wspomagającej ESP ( V156 ), a dokładnie o zasilanie tej pompy ( elektryczne ) Ewentualnie może orientuje się ktoś z Was jakie napięcie zasilające jest prawidłowe ? Vag wyrzuca mi błąd tej pompy , sprawdziłem zasilanie i na wyłączonym silniku jest 10,5V a na uruchomionym 11,4V... Dzięki, Pozdrawiam
  7. VeilSide

    błąd 01435

    dzieki, on jest w pompie czy osobno ? jesli osobno to mozes podpowiedziec gdzie szukac ? Dziwne jest to , ze przed wymiana klocków było wszystko ok, a wymieniłem kocki, pojechałem się przejechać i bład...byłem pewien,że jest to związane właśnie z tym pozdrawiam ---------- Post dopisany at 19:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ---------- byłem sprawdzić w aucie czy mam G201 na zewnatrz pompy... i niestety nie ma.W tygodniu wymienie płyn hamulcowy bo nie wydaje mi sie zeby tak nagle padł czujnik po wymanie klocków ( no chyba ze pech chciał aby akurat w tym momencie padł czujnik )
  8. VeilSide

    błąd 01435

    Witam, poz wymianie klocków zapalają sie kotrolki od ABS i ESP, ale tylko przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu przy odpalaniu i normalnej jezdzie jest wszystko ok , ale jak tylko przycisne mocno pedał gazu, to zapalają sie kontrolki.Po zapięciu Vag-a, pokazuje bład 01435 27-00 implausible signal.Zastanawiam sie czy, ponowne odpowietrzenie układu pomoże... pozdrawiam
  9. wyczyscilem przyciski i hula wszystko dobrze dzięki za podpowiedz
  10. Witam, Spotkał sie ktoś z Was z takim czymś ? szukałem czy jest to zaprogramowana opcja ale nic nie znalazłem o takiej możliwości... Pozdrawiam
  11. byłm dzisiaj na stacji diagnostycznej zeby sprawdzili dokladnie...brak jakichkolwiek luzów, siła hamowania idealna wahacze w bdb stanie...nie maja pojęcia dlaczego sa drgania
  12. koła były zamieniane , wahacze przwie nowe ori lemfordera...pomysłów mi brakuje
  13. VeilSide

    Drgania podczas hamowania

    witam, od pewniego czasu podczas hamowania czuje jakby takie delikatne szarpania ... myslalem ze wina leży po stronie krzywych tarcz ( choć są prawie nowe ) ale dałem do tokarza , ( który zresztą stwierdził ze są proste ) , i dalej to samo...Czy ktoś z was miał juz podobny problem ? pozdrawiam
  14. VeilSide

    laweta do B5

    Dzieki wielkie !! o to mi chodzilo
  15. VeilSide

    laweta do B5

    Ok dzieki, a co z tymi żóltymi tablicami ? mozna kupic i wracac bez waznego przegladu TUV ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...