Skocz do zawartości

massann

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O massann

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia massann

0

Reputacja

  1. Sluchaj wtryski robilem to nie one a co do glowicy to moj slaby mechanik nie dal glowicy do testow tylko ja splanowal bo mowil ze uszczelka i nic sie nie zmienilo... Teraz on chce turbine robic.. Ostatnio jak mam ful plynu to mi ustalo ale jak w zbiorniczku jest malo plynu to wracaja objawy
  2. Dobrze wiedziec napewno sie zjawie
  3. Witam, od dłuższego czasu borykam się z pewnym dość ciężkim problemem w moim audi. Mianowicie po odpaleniu po dłuższym postoju auto strasznie rzuca nie pali na wszystkie cylindry. Po dłuższej chwili lub przygazowaniu wszystko wraca do normy. Dodam tez ze troche przy tym puszcza dymka (choć sam nie wiem czy to nie para) i trochę ubywa mi płynu. Pierwszy mechanik stwierdził wtryski, dał do czyszczenia ale to nic nie pomogło (tłumaczył ze były zapchane i tak trzeba było ehh) Pojechałem do innego ten ze uszczelka pod głowicą, Zrobił test na spalin w zbiorniczku i sprawdził kompresje w cylindrach, wszystko ok. Jedyne co go dziwiło to czerwony nalot na świecach na 1 i 2 cylindrze. Więc zabrał się za tą uszczelkę. Tylko splanował głowice bez testów i po tej naprawie auto może z tydzień dobrze działało i coraz częściej w mniejszych stadiach się to pokazywało aż wróciło do tego samego (7-10dni od wymiany) Pojechałem do niego ponownie a on ze to na pewno to jeszcze turbina puszcza wodę do komory spalania i odłączył od niej płyn chłodniczy żeby sprawdzić czy będzie dobrze i było. Potem z powrotem podłączył wodę żeby zobaczyć czy objawy wrócą ale nie wracały tak z tydzień. I co dziwnego zauważyłem problem powracał jak było już mało wody w zbiorniczku a po dolaniu znikał na kilka dni i znów dolanie i tak wkoło. W międzyczasie padła pompa wody a po jej wymianie problem juz jest na stałe. jedynie pomaga odkręcenie korka wlewu płynu i odpowietrzenie układu po przejażdżce, Często po dłuższym postoju tak z 2 dni muszę mu czyścić świece bo strasznie potem zrywa przy przyspieszaniu (mówia ze to przez wode mechanicy i ze rdza na swiecach...) i mruga check engine P0171 lub zapala sie na stałe... Ja juz sam nie wiem co jest.. nie spie po nocach czytam ale rady na to moje 1.8t nie mam.. Nie chciałbym go sprzedawać ale jak nie pomożecie to będę już musiał się z nim pożegnać. PS Czy turbina moze puszczać płyn do komory spalania w trakcie jazdy jak i na postoju? Czy może byc za duże ciśnienie w układnie chłodzenia?
  4. Witam wszystkich i mam nadzieje ze bedziemy sobie nawzajem pomagac. pozdrawiam wszystkich Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...