Skocz do zawartości

bigfoot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bigfoot

Osiągnięcia bigfoot

0

Reputacja

  1. bigfoot

    gdzie zlaczka 32 pin T32?

    Sliczne dzieki! Czy miedzy panelem z zegarami a czujnikiem jest jeszcze jakas posrednia wtyczka? Jezeli tak to gdzie? Czy jest gddzies na forum opis jak dostac sie do tej zlaczki pod zegarami? BF
  2. bigfoot

    gdzie zlaczka 32 pin T32?

    Nie moge sie doczytac gdzie znajduje sie zlaczka T32 (32-pinowa) w "instrument panel insert". Co to jest ten INSTRUMENT PANEL INSERT i gdzie sie znajdzuje? http://www.bentleypublishers.com/images//tech/audi/audi.b6.wd.02.pdf Musze dobrac sie do drugiego konca przewodu czujnika poziomu oleju - prosze o pomoc. A4 B6, ALT, 2.0 multitronic, benzyna BF
  3. Hej Kolego - czy udalo Ci sie dojsc do tego co powodowalo szarpanie? Ja tez mam multitronica i caly czas problem z rwaniem. Pozdrawiam.
  4. Multitronic. Od jakiegos czasu czuje delikatne "zrywy" silnika przy okolo 1400-1800 obrotow. Czuc to jadac i widac tez na wskazowce obrotomierza - obroty podnosza sie i opadaja o okolo 100, kilka razy na sekunde. Mam wrazenie, ze komputer pokladowy dostaje skads sygnal, ze potrzebuje zwiekszyc moc i tak tez robi, niestety nie wyglada to na prawidlowe zachowanie. VAG nie wykryl zadnych bledow - czy ktos psotkal sie z podobnym zachowaniem? BF
  5. Multitronic. Od jakiegos czasu czuje delikatne "zrywy" silnika przy okolo 1400-1800 obrotow. Czuc to jadac i widac tez na wskazowce obrotomierza - obroty podnosza sie i opadaja o okolo 100, kilka razy na sekunde. Mam wrazenie, ze komputer pokladowy dostaje skads sygnal, ze potrzebuje zwiekszyc moc i tak tez robi, niestety nie wyglada to na prawidlowe zachowanie. VAG nie wykryl zadnych bledow - czy ktos psotkal sie z podobnym zachowaniem? BF
  6. Zmiana ze wstecznego na inne biegi jest ok, to jest automat i poprawnie wyswietla PRND. Czasami gdy wlacam wsteczny nie ma 'kontrolnego' pipniecia. Najbardziej jednak nie rozumiem dlaczego gdy bieg przelaczony jest z R na D pipczy przez kilkadziesiat sekund jadac do przodu...
  7. No wlasnie podpialem i zadnego bledu nie ma. Moze jest jakies zwarcie w ukladzie generujacym "pipczenie" i dlatego mam problem? Jak to najlepiej sprawdzic? Czy jest jeden bezpiecznik, ktorym moge calkowicie odpac asystenta bez odcinania innych ukladow elektrycznych?
  8. Po przelaczniu z wstecznego na 'D' (skrzynia automatyczna) przez jakis czas asystent parkowania wydaje dzwieki, takie jak by cos znajdowalo sie blisko czujnika (a sie oczywiscie nie znajduje). Dlaczego uklad pipczy nawet po wylaczeniu wstecznego? Gdzie szukac problemu? BF
  9. Nie dziala czujnik otwarcia drzwi przednich pasazera. Nie wyswietla sie informacja na desce rozdzielczej ani nie wlacza sie czerwone swiatelko na drzwiach po otwarciu. Zamek centralny dziala poprawnie. PYTANIE: czy istnieje mozliwosc wyciagniecia zamka bez zdejmowania calej szyby i jej serwomechanizmu? W poradniku Hayes'a pisza, ze najpierw trzeba zdemontowac szybe... Wydawalo mi sie, ze zamek jest wystarczajaco maly bo go latwo wyciagnac (po odkreceniu dwoch srub w boku drzwi). Nie chce jednak w polowie zabawy stwierdzic, ze cos mi tam przyblokowuje. Trzeba wiec sciagac szybe? Mial ktos z Was problem, ze nie dzialal czujnik otwarcia drzwi? Czy jest to latwa do naprawienia rzecz gdy wyciagnie sie zamek? Samochod angielski jezdzacy w UK - jezeli robi to roznice. Pozdrawiam, BF
  10. Mam male wgniecenie w blotniku - szczegoly na fotografiach ponizej. Za niecaly miesiac bede odpoczywal na wakacjach w Swinoujsciu - pomyslelem, ze w miedzyczasie dobrze byloby wyklepac i pomalowac blotnik. Prosze o wycene i kontakt warsztatu z okolic Swinoujscia. BF
  11. To poczekanie "troche" czasu to ile? Lusterko pasazera bucha cieplem od 5 minut a kierowcy wciaz zimne...
  12. Odnosnie opasek przy czworniku: z czterech wejsc do niego tylko jedno (prawe patrzac na wprost) jest konkretnie zacisniete fabrycznie opaska. Lewe zapiete jest klipsem, natomiast dwa pozostale to tylko wcisk. I stad pytanie - Audi fabrycznie opasek tam nie dalo (nie ma ich tez na rysunku z ETKI) - dac osobne opaski mimo wszytko? BF
  13. Da sie ja zamontowac bez demontazu innych czesci?
  14. Aramir - dlaczego w 'nienagannym stanie'? Tzn jasne, ze tak jak wszystkie elementy powinny byc w nienagannym stanie - czym jednak moze sie objawiac zaniedbanie w dokladnie tej kwesti? Cisnienia w odmie nie sa wysokie - swiadczy o tym chocby sposob mocowan - na wcisk, bez opasek zasiskowych. Caly czas mnie jednak zastanawia co znajduje sie w dolnej czesci zgrubienia, w tej jakby 'gruszcze' odmy. Co tam jest? I dodatkowo, czy w silniku ALT jest cos takiego jak filtr odmy, taki jak w innych silnikach? Zerknij w linki ponizej - tam jest zdjecie walcowego filtra z metalowej siatki - czy w ALT tez gdzies takowy jest? http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t8153.0.html;highlight=odmy http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4ad50af9c56064ae Czy wymiana odmy w ALT moze sie obyc bez demontazu innych elementow? Z gory dzieki z odpowiedzi, BF
  15. Prosze o wytlumaczenie czym sa i do czego sluza elementy z zalaczonego rysunku: (14) i (25) oraz komentarz odnosnie mojego rozumienia elementu (11). Wydaje mi sie, ze (11) to Bleeder Valve, innymi slowy PCV valve - Positive Crankcase Ventilation. Sluzy do odprowadzania nadmiaru gazow ze skrzyni korbowej, ktore minimalnie dostaja sie zawsze przez nieszczelnosci z komor spalania (m.in. z nieidealnego dopasowania pierscieni miedzy tlokiem a cylindrem). Nadmiar gazow odprowadzany jest do glownego kanalu ssacego (10) i tym samym jest ponownie spalany w nastepnych cyklach pracy silnika. Mam racje? Czym jest (14) i (25)? Do czego sluza? Tak naprawde nie potrafie nawet u siebie zlokalizowac (25), gdzie i jak jest ona podlaczona? I ostatnie pytanie - czy powyzsze elementy wplywaja na odme i gdzie ona sie znajduje. silnik ALT 2.0 benzyna Pozdrawiam, Bigfoot
×
×
  • Dodaj nową pozycję...