Skocz do zawartości

krzycht999

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzycht999

Osiągnięcia krzycht999

0

Reputacja

  1. Gdy odpalam z wciśniętym hamulcem to pedał robi się miękki i działa normalnie...
  2. Mam pytanie czy to normalne, że w momencie gaszenia silnika w moim samochodzie, i jednoczesnym trzymaniu jeszcze prawej nogi na hamulcu, pedał twardnieje i podnosi się do góry?? Czy nie powinien on być jeszcze miękki przez parę naciśnięć po zgaszeniu auta?? Pytam ponieważ ktoś zdiagnozował to jako zepsuty zawór zwrotny podciśnienia znajdujący się na przewodzie między serwem a pompom podciśnienia... Nigdy mnie to nie zaniepokoiło i myślałem, że jest to normalne... Jeżeli tak być nie powinno czy to na pewno przez ten zawór czy chodzi o coś innego?? Samochód to a4, silnik 2.8, rok 1999....pozdrawiam
  3. jezeli chodzi o sam sterownik instalki kme jest on w zupelnosci wystarczajacy....najwazniejsze jest aby dobrac do niego odpowiednie graty takie jak wtryski i reduktor i ktos zeby to odpowiednio zestroil....ja sam mam u siebie instalke kme ktora byla juz w zakupionym przeze mnie samochodzie...jednak na samym wstepie mialem do wymiany wtryski (teraz wrzucilem magic jety i jak narazie po 5 tys km moge je polecic)...w nastepnej kolejnosci reduktor na bardziej wydajniejszy i jezeli moge cos doradzic to proponuje wrzucic cos konkretnego i nie sugerowac sie ze reduktor ktory w opisie ma do 250KM wystarczy....ja planuje u siebie zmienic na scorpiona gt (w opisie chyba do 360KM) chociaz tez nie wiem czy to bedzie dobry wybor...w konfiguracji sterownik kme i wtryski magic jety spalanie klaruje mi sie w granicach 12 litrow...najmniej wyszedl mi na trasie 10.5 l przy predkosci do 130km/h....pozdrawiam
  4. dlatego wlasnie ja juz sie nauczylem ze rano na mrozie lepiej bedzie jak pare minut pochodzi na jalowym niz przejedzie sie 20 km i sie nie przelaczy....a jaka oszczednosc benzyny...
  5. no ale przelaczyl Ci sie wkoncu na ten gaz czy nie???
  6. ja mialem taki przypadek wczoraj...tak samo auto stalo mi na dworze cala noc rano jechalem i silnik zlapal juz 90 st a nie przerzucal sie na lpg...jednak z ogrzewaniem mialem wszystko dobrze zaczelo grzac duzo wczesniej zanim zlapal temperature....przerzucilo go na gaz dopiero gdy postal chwile na biegu jalowym a wiec cos tam musialo sie rozgrzac bo bylo zamarzniete a podczas jazdy jeszcze go chlodzilo...
  7. no wlasnie najczesciej zdarza sie to w tym przedziale obrotow....na wyzszych jest ok moze czasem delikatnie go szarpnie ale juz nie tak odczuwalnie jak przy tych nizszych...[br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 09:52_________________________________________________juby_p jaki masz reduktor w swoim aucie???
  8. Witam!!!! jakies 2 miesiace temu zakupilem audi a4 2.8 193 KM (silnik APR) z zainstalowana juz instalacja gazowa (w jakims zakladzie w Kielcach ktorego osobiscie nie mialem okazji poznac ale jednak po zapozaniu sie z zamontowana instalacja nie polecam) marki Kme diego na wtryskach plani jet reduktor intergaz-(nie wiem co to za firma wiem tylko ze moj gaziarz u ktorego juz co nieco musialem poprawic powiedzial ze ten reduktor nadaje sie tylko na smietnik i musze go wymienic)...zaraz po zakupie wiedzialem ze przy gazie trzeba bedzie poprawic dosc sporo rzeczy...na dzien dobry do wymiany mialem wtryski ktore zmienilem na magic jety (jak narazie przejechalem 3000 km i jestem zadowolony) poniewaz zalozone palnij jety byly u schylku swojego bytu....po wymienia duza poprawa, silnik przestal szarpac na wolnych obrotach oraz calkiem poprawnie przyspiesza niemalze identycznie jak na benzynie (gaziarz sugeruje ze do w pelni wydajnej instalacji musze wymienic reduktor)....jest jednak pewien problem...przy jezdzie na ktorymskolwiek z biegow w momencie dodawania gazu a pozniej calkowitego puszczenia nogi z gazu i przy ponownym jego dodaniu autem delikatnie szarpnie jednak po tym samochod juz rowno przyspiesza.....moj gaziarz powiedzial ze wina lezy po stronie czujnika polozenia walka rozrzadu poniewaz poinformowalem go ze taki blad pojawia sie na komputerze silnika....problem ten postanowilem usunac a co sie pozniej okazalo czujnik byl ok tylko gaziarz ktory montowal gaz zle wpial komputer od gazu i taki blad wyskakiwal w instalacji samochodu....znajomy elektromechanik zdiagnozowal ta usterke i problem usunal....szarpanie jednak nie zniknelo....autem dalikatnie poszarpuje tak jak to wczesnie opisalem....i mam pytanie czy moze byc to spowodowane tym reduktorem czy problem tkwi jeszcze gdzies indziej???....powiedzcie mi jaki najlepszy bedzie reduktor do moje auta....??? pozdrawiam
  9. Felunie to może dopiero na wiosnę...myślę że 16 cali mi wystarczy...co do znaczka Q to nie jest napis quattro lecz tylko podkreślenie emblematu 2.8...wiem że trochę dziwne ale takie jest....te chromy z przodu jakoś strasznie mi nie przeszkadzają...dzięki za wszystkie porady...
  10. Dzieki panowie za wszystkie pozytywne opinie...pozdrawiam wszystkich
  11. bardzo dziekuje za ostrzeżenie....jestem z niego dumny
  12. no przepraszam ale moze kolega sie juz uspokoji z tymi swoimi doradzaniami....
  13. niezly debil z tego dawidsa...widac ze to jeszcze dzieciak ktoremu rodzice kupili fure i on zaciecie broni swojego diselka obrażanie i zachowanie nie zgodne z regulaminem
  14. porobiony diesel na 2xx spali mniej ropy niz benzyna z 200 KM tylko koszt zrobienia diesla 2xx jest spory. 3.0 TDI jest ekonomiczne i bije na glowe 1.8 T i 2.8 v6. Ale nikomu nie karze kupować klekota. Tylko mowie jezeli komus zalezy zeby tanio jezdzil to niech kupi dizla a nie wsadza gaz Somes widze ma podobne zdanie Co do porownania audi i subaru, bardziej mi chodzilo o tym ze silnik na benzyne zostal stworzony na benzyne a nie na gaz szkoda tylko ze podales za przyklad silnik ktorego w b5 nigdy nie bylo....
  15. dla mnie 2.8 z gazem nie jest niczym nadzwyczajnym...silnik benzynowy jak kazdy inny...wiochą jest kupno nowego hummera albo mustanga i gazowanie go...kazdy jezdzi tym czym lubi...co do filtra stozkowego to sama seria pieknie jak dla mnie mruczy po 3 letniej jezdzie dieslem.. :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...