
remix1212
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O remix1212

-
Witam wymieniłem swoj nieszczesny kopresor nabilem czynnikiem i klima smiga jak marzenie!!! jedna rzecz mnie zastanawia to typ kompresora i zasada dzialania tego zaworu wydajnosciowego, jak krecilem kolem pasowym nowego kompresora na sucho to obracal sie w srodku, czyli wychodzi na to ze obraca sie caly czas podczas pracy silnika, czy tak ma byc???
-
Dzieki za info jak tylko przestanie padac to zrzucam osłone i poszukam właściwego numeru.
-
Zdiagnozowałem problem ze swoja klimatyzacja - uszkodzony kompresor! Jeśli macie jakieś informacje gdzie mozna dostać za rozsadne pieniądze regenerowany kompresor prosze o info. nr kompresora to chyba JP6SEU14C z góry dzikuje
-
Ma ktoś namiary na regenerowane kompresory? Ja znalazłem jednego goscia i ma taki kompresor za 1000zł - wydaje mi sie ze grubo przesadziłz ceną!
-
[ALL B6] Brak okablowania w głośnikach z tyłu
remix1212 odpowiedział(a) na Iron temat w Nawigacja i car audio
hmm ja tak zrobiłem i jestem srednio zadowolony,ponieważ tylna kanapa dosyć mocno ogranicza przedostawania sie basiku bede sie trzymał swojego, Radio JVC KD-SH1000, (4 x 45W) wzmacniacza z radia uzywam tylko na głosniki przednie, tylne głosniki na wzmacniaczu audi Subwoofer wzmacniacz monotoniczny ALPINE MRP-M350 (700W) + skrzynia + głosnik MUTANT X NW1040X (800W) Całość gra cudownie a basik jest rewelacyjny. -
[ALL B6] Brak okablowania w głośnikach z tyłu
remix1212 odpowiedział(a) na Iron temat w Nawigacja i car audio
wiec znalazłes głosniki i wzmacniacz? na miejsce orginalnego możesz wrzucic jakikolwiek (dobrej firmy oczywiscie) jesli sie zmiesci. natomiast jesli chcesz głeboki bass, wrzuc skrzynie z subwoferem z osobnym wzmacniaczem - kwestia gustu oczywiscie. -
postanowiłem dzisiaj dobrać sie do kompresora i znalazłem problem! urwały sie ząbki od sprzegiełka i kompresor sie nie właczał. zmienie kompresor na regenerowany, gdyż stary nie odbraca sie zbyt lekko a jakaś przyczyna połamania sie zebow musiała być. Dam znac czy odpali jak zmienie kompresor. Dziekuje wszystkim za pomoc
-
masz na mysli zebym ci podrzucił kompressor? raczej nie da rady bo jetem w UK. ale dzieki za propozycje.
-
[All B5] Klimatronik gdy sie silnik zagrzeje przestaje działać
remix1212 odpowiedział(a) na kkubina temat w Audi A4 B5
zacznij od sprawdzenia kodow błedu i cisnienia gazu w układzie. http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html;msg411#msg411 -
Niestety Piotrze, pierwsza rzecza dziś rano bylo sprawdzenie tego filtra, wyglada ok. Pomocy chlopaki, bo juz mi sie pomysły skończyły
-
[ALL B6] Brak okablowania w głośnikach z tyłu
remix1212 odpowiedział(a) na Iron temat w Nawigacja i car audio
Witam. wiec miałem ten sam problem, postanowiłem zmienić radyjko z symphony II gdyz bylo uszkodzone, na JVC z mojej poprzedniej fury. kupiłem na ebayu zaślepke zeby bylo na 1 din. zabrałem sie do roboty a tu zonk. w kostce do glośnikow wyjscia na głośniki tylne były puste, i tylko przedni głośnik ktory jest pod przednią szyba był zmostkowany z wyjściami FR, FL. nie dawał mi spokoju orginalny subwoofer ktory znajduje sie w gornej cześci bagaznika, i tak po kabelkach znalazłem orginalny wzmacniacz Audi (prawa strona bagaznika) pieknie zasilony, odpowiadający za subwoofer i głośniki tylne:) wystarczylo tylko obciąć orginalny wtyk podłaczyc jak trzeba kabel sterujacy 2*chinch i wszystko gra jak marzenie :> do tego jeszcze mam swoj stary subwoofer z dodatkowym wzmaczniaczem alpine i nic wiecej nie potrzeba. dodam jeszcze ze nimam systemu BOOSE gdzie wzmacniacz audi odpowiada rownierz za przednie glosniki, nie jestem pewien czy w tym systemie sa glośniki z lepszej półki. Tu masz pomocna stronke z opisem orginalnych połoczen do radia. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isooem.htm powadzenia -
wiec, pierwszym razem napełniałem układ w "zwykłym" warsztacie gdzie maja maszynke do napełniania i nic wiecej nie robią (jedyna dobra zecza jest ze gość mnie nie skasował za usługe) bo i tak nie działa. tydzien później wybrałem sie do kolejnego warsztatu, gdzie układ został wyssany i ponownie napełniony z dodatkową cieczą za ktorej pomaca widoczny jest wyciek. mechanik rownierz sprawdził błedy w komputerze, był tylko jeden ze wtyczka kompresora była rozłaczona, co jest oczywiste gdy probowałem odpalić kompresor manualnie. nastepnie sprawdzil napiecie do cewki kompresora, ok 10V i ponowna proba z zasileniem cewki prosto z bateri +12V. zadnych zmian, klima dalej nie chlodzi. oczywiście po wybraniu opcji Auto wentylator włacza sie na max probujac schłodzic wnetrze samochodu. czy wentylator powinien właczac sie natychmiast po uruchomieniu klimatyzacji, i czy znajduje sie on od strony silnika i zajmuje prawa połowe chlodnicy wewnetrznej, jesli o to chodzi. to nigdy nie widziałem go właczonego, a dość czesto tam zagładam. kolega wspominal jeszcze o jakims filtrze??? " zobacz czy filterek w tej metalowej rurce nie jest zapchany [shadow=red,left]
-
ECon to tryb ekonomiczny, czyli kompresor nie chodzi ciagle.przycisk auto utrzymuje stala temp w kabinie kontrolujac wszystkie czujniki. z auto wył temp nawiewu jest taka jaka ustawiłes na wyswietlaczu. W zadnej z tych konfiguracji z auto czy bez nawet nawiew przedniej szyby nie daje zimnego powietrza.
-
On/Off tj climatronic. sprawdzam w ustawieniu Lo temp powietrza 19 stopni
-
Mogłbys jaśniej okreslić gdzie to sie znajduje?