Skocz do zawartości

remix1212

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O remix1212

Osiągnięcia remix1212

0

Reputacja

  1. Witam wymieniłem swoj nieszczesny kopresor nabilem czynnikiem i klima smiga jak marzenie!!! jedna rzecz mnie zastanawia to typ kompresora i zasada dzialania tego zaworu wydajnosciowego, jak krecilem kolem pasowym nowego kompresora na sucho to obracal sie w srodku, czyli wychodzi na to ze obraca sie caly czas podczas pracy silnika, czy tak ma byc???
  2. Dzieki za info jak tylko przestanie padac to zrzucam osłone i poszukam właściwego numeru.
  3. Zdiagnozowałem problem ze swoja klimatyzacja - uszkodzony kompresor! Jeśli macie jakieś informacje gdzie mozna dostać za rozsadne pieniądze regenerowany kompresor prosze o info. nr kompresora to chyba JP6SEU14C z góry dzikuje
  4. Ma ktoś namiary na regenerowane kompresory? Ja znalazłem jednego goscia i ma taki kompresor za 1000zł - wydaje mi sie ze grubo przesadziłz ceną!
  5. hmm ja tak zrobiłem i jestem srednio zadowolony,ponieważ tylna kanapa dosyć mocno ogranicza przedostawania sie basiku bede sie trzymał swojego, Radio JVC KD-SH1000, (4 x 45W) wzmacniacza z radia uzywam tylko na głosniki przednie, tylne głosniki na wzmacniaczu audi Subwoofer wzmacniacz monotoniczny ALPINE MRP-M350 (700W) + skrzynia + głosnik MUTANT X NW1040X (800W) Całość gra cudownie a basik jest rewelacyjny.
  6. wiec znalazłes głosniki i wzmacniacz? na miejsce orginalnego możesz wrzucic jakikolwiek (dobrej firmy oczywiscie) jesli sie zmiesci. natomiast jesli chcesz głeboki bass, wrzuc skrzynie z subwoferem z osobnym wzmacniaczem - kwestia gustu oczywiscie.
  7. postanowiłem dzisiaj dobrać sie do kompresora i znalazłem problem! urwały sie ząbki od sprzegiełka i kompresor sie nie właczał. zmienie kompresor na regenerowany, gdyż stary nie odbraca sie zbyt lekko a jakaś przyczyna połamania sie zebow musiała być. Dam znac czy odpali jak zmienie kompresor. Dziekuje wszystkim za pomoc
  8. masz na mysli zebym ci podrzucił kompressor? raczej nie da rady bo jetem w UK. ale dzieki za propozycje.
  9. zacznij od sprawdzenia kodow błedu i cisnienia gazu w układzie. http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html;msg411#msg411
  10. Niestety Piotrze, pierwsza rzecza dziś rano bylo sprawdzenie tego filtra, wyglada ok. Pomocy chlopaki, bo juz mi sie pomysły skończyły
  11. Witam. wiec miałem ten sam problem, postanowiłem zmienić radyjko z symphony II gdyz bylo uszkodzone, na JVC z mojej poprzedniej fury. kupiłem na ebayu zaślepke zeby bylo na 1 din. zabrałem sie do roboty a tu zonk. w kostce do glośnikow wyjscia na głośniki tylne były puste, i tylko przedni głośnik ktory jest pod przednią szyba był zmostkowany z wyjściami FR, FL. nie dawał mi spokoju orginalny subwoofer ktory znajduje sie w gornej cześci bagaznika, i tak po kabelkach znalazłem orginalny wzmacniacz Audi (prawa strona bagaznika) pieknie zasilony, odpowiadający za subwoofer i głośniki tylne:) wystarczylo tylko obciąć orginalny wtyk podłaczyc jak trzeba kabel sterujacy 2*chinch i wszystko gra jak marzenie :> do tego jeszcze mam swoj stary subwoofer z dodatkowym wzmaczniaczem alpine i nic wiecej nie potrzeba. dodam jeszcze ze nimam systemu BOOSE gdzie wzmacniacz audi odpowiada rownierz za przednie glosniki, nie jestem pewien czy w tym systemie sa glośniki z lepszej półki. Tu masz pomocna stronke z opisem orginalnych połoczen do radia. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isooem.htm powadzenia
  12. wiec, pierwszym razem napełniałem układ w "zwykłym" warsztacie gdzie maja maszynke do napełniania i nic wiecej nie robią (jedyna dobra zecza jest ze gość mnie nie skasował za usługe) bo i tak nie działa. tydzien później wybrałem sie do kolejnego warsztatu, gdzie układ został wyssany i ponownie napełniony z dodatkową cieczą za ktorej pomaca widoczny jest wyciek. mechanik rownierz sprawdził błedy w komputerze, był tylko jeden ze wtyczka kompresora była rozłaczona, co jest oczywiste gdy probowałem odpalić kompresor manualnie. nastepnie sprawdzil napiecie do cewki kompresora, ok 10V i ponowna proba z zasileniem cewki prosto z bateri +12V. zadnych zmian, klima dalej nie chlodzi. oczywiście po wybraniu opcji Auto wentylator włacza sie na max probujac schłodzic wnetrze samochodu. czy wentylator powinien właczac sie natychmiast po uruchomieniu klimatyzacji, i czy znajduje sie on od strony silnika i zajmuje prawa połowe chlodnicy wewnetrznej, jesli o to chodzi. to nigdy nie widziałem go właczonego, a dość czesto tam zagładam. kolega wspominal jeszcze o jakims filtrze??? " zobacz czy filterek w tej metalowej rurce nie jest zapchany [shadow=red,left]
  13. ECon to tryb ekonomiczny, czyli kompresor nie chodzi ciagle.przycisk auto utrzymuje stala temp w kabinie kontrolujac wszystkie czujniki. z auto wył temp nawiewu jest taka jaka ustawiłes na wyswietlaczu. W zadnej z tych konfiguracji z auto czy bez nawet nawiew przedniej szyby nie daje zimnego powietrza.
  14. On/Off tj climatronic. sprawdzam w ustawieniu Lo temp powietrza 19 stopni
  15. Mogłbys jaśniej okreslić gdzie to sie znajduje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...