Jump to content

core4quad

Pasjonat
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About core4quad

Informacje

  • First name
    Robert
  • Location
    Śląsk

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1997
  • Engine
    2.6 V6
  • Engine code
    ABC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. Po ponad miesiącu walki z opisanym wyżej problemem, głównie metodą prób i błędów udało mi się problem rozwiązać. Otóż po wymianie sterownika silnika (na sterownik o dokładnie takim samym numerze jak dotychczasowy, oczywiście dopisany do puszki immobilizera w sposób opisany na forum- zaskakująco prosta operacja), błędy czujników spalania stukowego przestały się pojawiać. Spalanie oczywiście też spadło, auto wreszcie ma odpowiednią moc. Wcześniej oczywiście kilka razy sprawdzałem wtyczki przy komputerze, zatem nie ma mowy o przypadkowym braku styku między wtyczkami a komputerem. Swój stary
  2. Witam! Mam problem z czujnikami spalania stukowego, na diagnostyce wychodzi: 00535 Czujnik pierwszego uderzenia, sygnał za niski 00536 Czujnik drugiego uderzenia, sygnał za niski Czujniki zostały oba wymienione (przez mechanika, czujniki to jakiś zamiennik z niebieską wtyczką- tak jak w oryginale), jednak nie ma żadnej poprawy. Co ciekawe błąd czujników nie wyświetla się od razu, ale dopiero po rozgrzaniu auta i przejechaniu około 3-5km. Jak błędy się już pokażą, to nie da się ich wykasować- po wykasowaniu od razu pojawiają się jeszcze raz (nawet na zgaszonym silniku się pojaw
  3. Dzięki! Przy najbliższej wizycie u mechanika sprawdzę sobie jaki model sprężarki obecnie jest zamontowany (od 'góry' tego nie zobaczę). Ciekawe tylko dlaczego ta wtyczka w ogóle się u mnie znajduje, skoro samochód zgodnie z dokumentami które posiadam jest z lipca 1997r.- czyżby Audi stosowało czasami starszy typ wiązki z niepotrzebną wtyczką? Poza tym jeżeli sprężarka byłaby wymieniona na taką bez czujnika, to czy sterownik klimatyzacji załączyłby klimatyzację bez prawidłowego sygnału z tego czujnika (chyba że da się wyłączyć używanie tego czujnika poprzez przekodowanie panelu klimatyzacj
  4. Witam; Mam drobny problem ze swoją A4 B5 Avant 2.6 (ABC) rocznik 1997- otóż przy zbiorniczku płynu wspomagania (pod plastikową pokrywą) mam kilka wtyczek, większość rozpoznałem: -brązowa wtyczka to podłączony wentylator elektryczny chłodnicy -czerwona wtyczka jest odpowiedzialna za klimatyzację (nie wiem dokładnie za co) -zielona prostokątna wtyczka [1-pinowa] to sprężarka klimatyzacji (sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki) -kwadratowa czarna wtyczka to czujnik temperatury zewnętrznej (jeżeli coś źle rozpoznałem proszę o informację) Natomiast problem
  5. Wielkie dzięki za tak szybkie i rzetelne odpowiedzi, temat chyba do zamknięcia
  6. Witam! Otóż ostatnio wymieniłem w swojej Audi A4 B5 z 1995r. lampy przednie na takie: http://moto.allegro.pl/lampy-przednie-audi-a4-b5-95-99-black-in-pro-i1419524226.html Lampy pasowały idealnie bez żadnych przeróbek. Zauważalną różnicą był dodatkowy bolec (trzpień, czy jak to nazwać) we wtyczce. Fabryczne lampy tego trzpienia nie miały, ale znowu w instalacji elektrycznej miejsce na niego było. Po zakończeniu instalacji zauważyłem, że po załączeniu lamp (nieważne czy postojowych, mijania czy drogowych) na desce rozdzielczej ZAWSZE świeci się zielony trójkącik na przycisku i nie mogę go wy
  7. Nazywam się Mateusz i jestem z Mysłowic. Ostatnio zakupiłem swoje 2 autko jakim jest audi a4 b5 2.8 litra Quattro. Wcześniej miałem audi a4 b5 tyle że z silnikiem 1.8 i praktycznie zerowym wyposażeniem. Jak widać związałem się poniekąd z firmą audi, ciekawe na jak długo
×
×
  • Create New...