Skocz do zawartości

Renne

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Renne

Osiągnięcia Renne

0

Reputacja

  1. Dzięki koledzy, trochę rozjaśniliście mi sytuacje.
  2. Witam. Mam pytanie do znawców, mam nadzieje że pomożecie. Otóż na załączonym przeze mnie zdjęciu poniżej z węża, który łączy intercooler(górna część) z kolektorem ssącym widnieją ślady oleju. Czy to jest norma czy rzeczywiście coś niedobrego się dzieje? Wspomnę, że obejma metalowa była lekko niedokręcona więc ją dokręciłem, ale również interesując się tematem przy okazji zdjąłem ten wąż i znajdowało się tam dość dużo oleju. Czy warto to czyścić? Myslałem o całkowitym demontażu tej rury i jej przeczyszczeniu po uprzednim demontażu czujnika, który się na niej znajduje, poza tym chcę wyczyścić czy okazji ten kolektor wraz z egr. Te liczne ślady oleju mogą być wynikiem złej pracy turbiny? Zdejmowałem również gumową rurę od strony wirnika turbiny która idzie do filtra powietrza i tam też były ślady oleju chociaż sam wirnik moim zdaniem nie posiadał znaczących luzów. Silnik 110 ps ale ta moc nie jest w żaden spoób odczuwalna, także coś musi się dziać. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e1d6be81dd34f40.html
  3. Witam wszystkich tu zarejestrowanych miłośników i posiadaczy fajnej marki Audi, zwłaszcza diesli . Sam jestem użytkownikiem A4 i mam nadzieje, że podziele się z Wami swoimi spostrzeżeniami na temat jazdy tego auta. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...