Skocz do zawartości

antoniantoniewicz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O antoniantoniewicz

Informacje

  • Imię
    Antoni
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. U mnie jest identycznie to samo i nie mogę zlokalizować usterki. Podejrzewam że to może być coś z zapłonem, aczkolwiek się mylę. Czy u ciebie został już ten problem rozwiązany?
  2. Jeśli wymieniłeś czujnik Halla na nowy (zakładam, że jest sprawny) i nie możesz wykasować blędu lub po wykasowaniu błąd powraca po uruchomieniu silnika to problem tkwi prawdopodobnie w niewłaściwym ustawieniu zapłonu na aparacie. Musisz zablokować VAG-iem zapłon, żeby nie skakał bo przy niezablokowanym komputer bedzie próbował go skorygować (przyśpieszyć lub opóźnić) a kreska na znaku będzie pływała. Po zablokowaniu ustaw fabrycznie na znaki z odpowiednim przesumięciem stopniowym:). Wystarczy aparatem ruszyć 2-3mm w lewo lub prawo żeby błąd zniknął. W każdym takim samym modelu audi jak twój choćby był prosto z fabryki i bez błędów na VAG-u wystarczy ruszyć zapłon (przekręcić aparatem tylko 2-3mm) żeby wyskoczył błąd czujnika halla. W sporadycznych przypadkach może być przebicie na palcu jak pisze bartek1605, ale ja bym zaczął od ustawienia zapłonu:)
  3. Chelm ,witam wszystkich forumowiczów!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...