Jeśli wymieniłeś czujnik Halla na nowy (zakładam, że jest sprawny) i nie możesz wykasować blędu lub po wykasowaniu błąd powraca po uruchomieniu silnika to problem tkwi prawdopodobnie w niewłaściwym ustawieniu zapłonu na aparacie. Musisz zablokować VAG-iem zapłon, żeby nie skakał bo przy niezablokowanym komputer bedzie próbował go skorygować (przyśpieszyć lub opóźnić) a kreska na znaku będzie pływała. Po zablokowaniu ustaw fabrycznie na znaki z odpowiednim przesumięciem stopniowym:). Wystarczy aparatem ruszyć 2-3mm w lewo lub prawo żeby błąd zniknął. W każdym takim samym modelu audi jak twój choćby był prosto z fabryki i bez błędów na VAG-u wystarczy ruszyć zapłon (przekręcić aparatem tylko 2-3mm) żeby wyskoczył błąd czujnika halla.
W sporadycznych przypadkach może być przebicie na palcu jak pisze bartek1605, ale ja bym zaczął od ustawienia zapłonu:)