Skocz do zawartości

monday5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O monday5

Osiągnięcia monday5

0

Reputacja

  1. Panowie przeczytałem wszystkie wątki dotyczące wibracji ale mój problem jest zupełnie inny. Po uruchomieniu silnika tylko na wolnych obrotach i przy zamknętych drzwiach dochodzą wibracje z wnętrza drzwi. Sprawdziłem już wszystko plecionkę, poduszki, układ wydechowy i wszystko jest w porządku wibracje zanikają przy 1000 obr. Zdemontowałem tapicerkę i stwierdziłem, że wibracje przenoszą się na mocowanie silnika szyby i te styropianowe chyba wyciszenie. Zawiasy bez luzów ale po zamknięciu dzwi i dotknięciu w miejscu łączenia z uszczelką odczuwalne jest minimalne drżenie. Nie mogę sobie z tym w żaden sposób poradzić. Może ktoś miał podobny prypadek? Nadmienię że drżenie jest tylko z wnętrza drzwi kierowcy.
  2. Panowie po ponownym poprawnym ustawieniu autko zamruczało od dotnięcia. Została jeszcze tylko korekcja Vagiem ale to już jutro. Rozrząd był tak dużo przestawiony że aż cud że się nic nie stało. Mechanik był bardzo zdziwiony a wcześniej nawet niedopuszczał mysli że coś schrzanił przy rozrządzie. Wielkie dzięki wszystkim za pomoc.
  3. Dzięki za szybką odpowiedz Przed wymianą paska autko paliło na dotyk koło pasowe na wale nie był wymieniane. Tak jak napisałem mechanik naniusł swoje znaki i pasek zamontował właśnie na te znaki zrobił to tak ponieważ nie posiadał blokad do wałka i pompy wtryskowej. [br]Dopisany: 23 Maj 2007, 10:47 _________________________________________________Pasek wymieniany był profilaktycznie tak przy okazji oraz dobrego dostępu do rozrządu. po wymianie paska i zamontowaniu silnika autka już nie mozna było uruchomić. Silnik demontowany był do naprawy blacharskiej. Co dziwne paliwo na wtryski jest podawane. Może rzeczywiście sprawdzić jeszcze raz ustawienie rozrządu?
  4. Też zastanawiałem się nad rozrządem ale dlaczego brak jest błedów w sterowniku. Przy rozrządzie wymieniany był pasek, co prawda bez blokad ale na znaki. Przekręcił kilka razy silnikiem kluczem obrócił się bez problemu znaki się pokryły. Może jednak jest cos nie tak z tym rozrządem. Ale zastanawia mnie jedno jeżeli rozrząd był by nie tak do silnik nie dał by się przekęcić kluczem a przy ewentualnej pomyłce jednego zęba silnik powinien zaskoczyć co prawda nierówno ale by chodził a tu nic. prosił bym o jeszcze inne sugestie może ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem. proszę uzupełnić profil
  5. Witam przeleciałem wszystkie posty ale nic podobnego nie znalazłem. Mój problem polega na tym, że w żaden sposób nie mogę uruchomić silnika 1,9 TDI AFN. Imobilaizer gaśnie sprawdzałem Vagiem będy silnika brak, sterowniki widzi a palić niechce. Co jakiś czas jakby złapał na jeden cylinder i na tym koniec i dużo białego dymu. Sprawdziłem czy nie jest zapowierzony nawet wymieniłem filtr paliwa, napięcie na pompie jest nawet podłączyłem ją na bańkę też nic paliwo na wtryski podaje sprawdzałem. Może ktoś miał podobny przypadek to proszę o informację bo już nie wiem co mam sprawdzać. Wcześniej silnik palił od dotyku problem pojawił się po wyjęciu i ponownym zamontowaniu silnika. Próbowałem z samostartu ale chodzi tylko na samostarcie. Gdzie szukać przyczyny?
  6. Na skanie lampy i kostki są od wcześniejszego modelu więc numery katalogowe na pewno też. W tym roku już z takimi lampami nie wychodziły więc chyba jest jakiś błąd w oprogramowaniu. Model po lifcie miał jedną kostkę zespoloną do świateł i do silniczka reflektora a jedynie wtyczkę do kierunków oddzielnie.
  7. Dzięki Zdeniu za skan. Ale mi chodziło o lampy zespolone czyli te, które są razem z kierunkami. Gdybyś wkleił taki skan to będę wdzięczny.
  8. WIELKIE DZIęKI Czy ten numer katalogowy dotyczy kostki refektorów? :redface: Jeśi tak to jak by ktoś posiadał to prośił bym jeszcze o nr. katalogowy kostek kierunkowskazów oczywiście przednich lamp zespolonych Valeo.
  9. Czy ktoś był by tak uprzejmy i podał numery katalogowe kostek podłączeniowych lamp zespolonych przednich tych po lifcie. Zakładam sobie własnie takie lampy ( stare miałem dzielone) pojechałem do serwisu w celu zakupu kostek i porażka sprzedawca może jedynie ustalić nr katalogowy po nr VIN ? A może istnieją komplety naprawcze? Proszę o jakąś poradę na pewno wielu z was miało ten sam problem. W wyszukiwarce sprawdzałem ale nikt tych nr nie podawał może jest inny sposób montażu? [ Dodano: 19-04-2007, 22:23 ] Panowie to nikt nie posiada nr katalogowych kostek do relektora Valeo. Na pewno ktoś miał podobny problem.
  10. Witam jeszcze raz wszystkich. Szykuję sobie B5 1999r już od jesieni i mam nadzieję, że jeszcze miwsiąc i autko będzie skonczone i nie będzie z nim najmniejszych problemów. Moje autko to B5 1,9 tdi 110
×
×
  • Dodaj nową pozycję...