Skocz do zawartości

arek982

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arek982

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia arek982

0

Reputacja

  1. Turbo wymieniłem na regenerowane, stare uległo awarii, zginęło w okolicach 3500 obr. na 2 biegu :-O Na regenerowanym niewielkie przeładowanie, o ile mogę wierzyć map sensorowi, muszę kupić i podłączyć analogowy manometr, wtedy będę miał diagnozę czy czujnik jest ok. Ewentualnie zastanawiam się nad przykręceniem na gruszce, logi i wnioski. Z braku czasu pewnie mi to zajmie trochę, ale jak doprowadzę doładowanie do ładu zamierzam poprawić program i nie koniecznie w okolicy, bo w Szczecinie nie ma w czym wybierać :-( Logi z "nowym" turbem: 4 bieg pod górkę: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_235641.html 4 bieg na w miarę prostej drodze: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_235643.html Dla zainteresowanych Sprint: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_235642.html Jakieś sugestie?
  2. Wysłać mi możesz, dzięki :-) Chętnie sprawdzę jak auto chodzi na "fabryce" Ale jak to wgrać? Chyba nie przez zwykły kabel? A jak wykres z hamowni? Nie za duży moment? Może to powód tych wibracji? I co z tym koksem? Który log to stwierdza?
  3. Sprostuję jeszcze, że drgania występują mniej więcej od 1450 do 1550 oraz od 1900 do 2050. Zauważyłem jeszcze że jak przegonie auto po trasie, to wpada w tryb awaryjny o wiele później, zwłaszcza na wyższym biegu, czyli turbo jednak zasyfione :-( Ten koks to rozumiem że za duża dawka paliwa? Możecie powiedzieć na którym logu to widać? MAP sensor mam taki: https://www.dropbox.com/sc/lky98c9eqbc6sdf/AADe-4BXaJyiw2t1hqCIUjlta i jeszcze dorzucę wykres z hamowni, prośba o ocenę: https://www.dropbox.com/sc/a1e9vvoy2fspqwt/AAATNn6AcV2ukw7GXzSyGrAta Macie pojęcie kto może poprawić mi ten soft(oczywiście po czyszczeniu turbo)? Najlepiej z zachodniopomorskiego i jakie mniej więcej koszta tego?
  4. Witam, Auto ma wirusa na 160 kucy i około 360 niutonów. EGR zaślepiony. Turbo przeładowuje, ale zastanawiam się czy przyczyną tego jest coś innego niż zasyfione łopatki, bo wg. mnie sztanga chodzi całkiem ok. Dodam jeszcze, że auto wpada w wibracje(takie mrowienie budy) podczas butowania w okolicach 1600 i 2000 rpm. Im wyższy bieg tym bardziej to czuć. Podejrzewam podporę wału, ale ostatnio zastanawiam się czy to czasem nie wina pompek. Może ktoś coś wywnioskuje z logów. Jak coś brakuje to doślę. Logi robione na 4 biegu. Pozdrawiam. DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_232266.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_232267.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_232268.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_232269.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_232270.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_232271.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_232272.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_232262.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_232263.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_232264.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_232265.html STATYCZNE: Grupa 018: http://vaglog.pl/log_232261.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_232260.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_232259.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_232258.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_232257.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_232256.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_232255.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_232254.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_232253.html
  5. Tyle pewnie było jak ustawiałem za drugim razem. Ale tego już na 100% potwierdzić nie mogę.
  6. Dzięki wam za pomoc, jeszcze jestem ciekaw jak będzie palił przy mrozach, jak na razie z rana przy tej letniej temp. zapalił od strzała :-)
  7. Koło zdejmowałem a kąt wynosił przed regulacją około 80.
  8. Panowie sorry za amatorski błąd, poprawię i dam znać. lukjar7 miał rację. Kąt ustawiony, w końcu(49-54) zobaczę jutro rano jak pali na zimnym( tzn. przy tych 10-15 co teraz mamy) W pewnym momencie zakres regulacji się skończył, dopiero gdy poluzowałem wtryski to można było jeszcze kilka kluczowych w tym przypadku milimetrów pompę jeszcze przesunąć, więc jak ktoś ma problem z niby już krańcowym położeniem pompy, polecam odkręcić wtryski. :-))) Czy to prawda, że z: za późnym kątem odpala na ciepłym lepiej a z za wczesnym lepiej na zimnym? Bo trochę się naustawiałem tej pompy dzisiaj i takie mam spostrzeżenia. Ktoś to potwierdzi?
  9. Przecież już pisałem, że ustawiałem i wartości się nie zmieniają. W jakimkolwiek położeniu ustawię pompę, wartości się nie zmieniają.
  10. 001: Log (0 - 001) 004: Log (1 - 004)
  11. Poranny rozruch na zimnym: Log (0 - 000,000) Ciepły: Log (1 - 000)
  12. http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CDkQFjAB&url=http%3A%2F%2Fforum.vwgolf.pl%2Fviewtopic.php%3Ft%3D142235&ei=Tr61UZyhLMqWhQeMmoBI&usg=AFQjCNEUnST1A2Cl4XAO_8E-wXvcKsEKLw&bvm=bv.47534661,d.ZG4 A myślisz że co ja przez pół dnia robiłem??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...