Skocz do zawartości

Sławek_M

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Sławek_M

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki, Jest to autko mojego kolegi, a moje bez zmian śmiga Temat rozwiązałem sam: był to zacięty zawór sterowania turbiną - Wyczyszczony działa szkoda było nie poczuć tych 190 KM Zamykam
  2. Panowie, oświećcie mnie proszę. Podczas jazdy autkiem nie odczuwam doładowania ( jeździ się jak zwykłym 1,8 ), komputer nie wskazuje żadnej usterki. Na biegu jałowym przy przygazówce odczuwalne jest dłonią ciśnienie w przewodzie dolotowym. Co i jak sprawdzić?
  3. Ale to by się wszystkie okna otwierały?
  4. A gdzie znajduje sie moduł komfortu w B5?
  5. a jeśli tylko się zamykają a nie otwierają z pilota? to czego brakuje?
  6. Tak jak w temacie. Podczas jazdy same otwierają się szyby. Nie jest to zbyt fajne, jeśli na pokładzie mam małe dzieci. Najczęściej zdarza się to jak przyhamowuje, chociaż zdarzyło się też podczas stabilnej jazdy. Zaobserwowałem również, że problem występuje tylko w ciepłych porach roku. Nigdy się to nie przytrafiło w zimę. Czasami otwierają się tylko dwie szyby, ale najczęściej cztery i to naraz. Rozkładam ręce Nie wiem co mam zrobić, gdzie jeszcze zajrzeć. Diagnostyka VAGiem nie wykazała żadnych błędów. Dlatego proszę forumowiczów o pomoc w rozwiązaniu problemu. Niedługo wyjeżdżam na wakacje i mam dość takich atrakcji
  7. Dam znać jak się uporam
  8. U mnie działa, tyko jest problem z datą.
  9. Opony są nowe. A problem występuje zarówno na komplecie letnim jak i zimowym.
  10. Przy prędkości ok 70km/h zaczynają się delikatne wibracje i charakterystyczny odgłos przy ok. 90km/h jest juz ok.
  11. Witam. Czy ktoś z Was wyważał wał napędowy?. Mam lekkie drgania przy prędkości ok 70km/h i myślę o wyważeniu wału. Jeśli robiliście - to dajcie znać gdzie, i za ile . * uzupełnij profil,proszę - dane autka [Musashi]
  12. Miałem kiedyś problem z ciśnieniem oleju, z tym że na rozgrzanym silniku. Po wymianie pompy wszystko ustało. Dodam,że na zimnym silniku słychać było dziwne odgłosy z pompy. A u Ciebie słychać coś?
  13. Witam tak jak w temacie.
  14. Witam. Mam problem z wibracjami wału napędowego w moim a4. Przy prędkościach 60 - 100km/h wyczuwalne są drobne drgania i hurgot ( stosunkowo mało dokuczliwe). W związku z tym mam pytanie. Czy można wymienić przegub wału znajdujący się zaraz za łącznikiem ze skrzynią biegów? Z moich obserwacji wynika , że to jest przyczyną . kołnierz łącznika jest lekko skrzywiony - to może być przyczyną nie osiowego przekazania napędu na wał a co za tym idzie drgania. Ewentualnie napiszcie, gdzie takie rzeczy się naprawia w okolicy Wa-wy. proszę uzupełnij profil
  15. PO wymianie na Krafta mogę powiedzieć tyle, że nie opłaca się kupywać zamienniki. Jeżdźę już 5 dni i odczówam przerwy w pracy silnika ok 4000 obr/min - czyli d....pa. Logi nawet wyszły pozytywnie. Za nowego Krafta zapłaciłem ( po 30%zniżce) 200 zł . Za nowego BOSCHA jest z tą samą zniżką 350 zł. 150 zł różnicy , nerwy bezcenne :biggrin: WYMIENIAM NA BOSCHA [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 02-05-2007, 12:35 ] no i tyle w temacie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...