Skocz do zawartości

Sławek_M

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sławek_M

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sławek_M

0

Reputacja

  1. Dzięki, Jest to autko mojego kolegi, a moje bez zmian śmiga Temat rozwiązałem sam: był to zacięty zawór sterowania turbiną - Wyczyszczony działa szkoda było nie poczuć tych 190 KM Zamykam
  2. Panowie, oświećcie mnie proszę. Podczas jazdy autkiem nie odczuwam doładowania ( jeździ się jak zwykłym 1,8 ), komputer nie wskazuje żadnej usterki. Na biegu jałowym przy przygazówce odczuwalne jest dłonią ciśnienie w przewodzie dolotowym. Co i jak sprawdzić?
  3. a jeśli tylko się zamykają a nie otwierają z pilota? to czego brakuje?
  4. Tak jak w temacie. Podczas jazdy same otwierają się szyby. Nie jest to zbyt fajne, jeśli na pokładzie mam małe dzieci. Najczęściej zdarza się to jak przyhamowuje, chociaż zdarzyło się też podczas stabilnej jazdy. Zaobserwowałem również, że problem występuje tylko w ciepłych porach roku. Nigdy się to nie przytrafiło w zimę. Czasami otwierają się tylko dwie szyby, ale najczęściej cztery i to naraz. Rozkładam ręce Nie wiem co mam zrobić, gdzie jeszcze zajrzeć. Diagnostyka VAGiem nie wykazała żadnych błędów. Dlatego proszę forumowiczów o pomoc w rozwiązaniu problemu. Niedługo wyjeżdżam na wakacje i mam dość takich atrakcji
  5. U mnie działa, tyko jest problem z datą.
  6. Wiatam. Bawiłem się dzisiaj kodami i chciałem zaprogramować otwieranie/zamykanie szyb/szyberdachu pilotem. Do kodu 16140 dodałem 64 czyli wartość 16204 wpisałem w okno kodowania. Jest zmiana, szyby i szyberdach z pilota się zamykają ale nie otwierają. Coś jest nietak? czy poprostu muszą być spełnione jakieś warunki aby można było otworzyć okna pilotem?
  7. A co zrobić jak kod w moim a4 jest cztero cyfrowy i wygląda tak 2244 ? Oczywiście chcę mieć km i litry bez wad wyświetlenia daty. Po zmianie na 2144 są kilometry i litry, ale data i godzina jest nieczytelna
  8. U mnie też tak jest, jak auto dostaje buta to wydobywa się świst ( powyżej 4000obr) i też nie wiem czy tak powinno być. Wydaje mie się że to jest jakiś niekontrolowany ulot powietrza. Zobaczymy co powiedzą o tym koledzy na forum. Tak czy siak, zamierzam wstawić wskażnik doładowania, sprawdzę parametry turbo i będę wiedział czy to wada czy bajer
  9. Witam. Tak jak w temacie, w moim A4 powyżej 4000obr wydobywa się świst, który jak sądzę jest skutkiem jakiejś nieszczelności instalacji turbo. W związku z tym mam pytanie do klubowiczów: który zawór może być odpowiedzialny za to zjawisko? Gdzie się on znajduje? i jak go sprawdzić? na postoju ( bez obciążenia nie słychać ). Dwa lata temu jak kupiłem auto czegoś takiego nie było.
  10. Opony są nowe. A problem występuje zarówno na komplecie letnim jak i zimowym.
  11. Przy prędkości ok 70km/h zaczynają się delikatne wibracje i charakterystyczny odgłos przy ok. 90km/h jest juz ok.
  12. Witam. Czy ktoś z Was wyważał wał napędowy?. Mam lekkie drgania przy prędkości ok 70km/h i myślę o wyważeniu wału. Jeśli robiliście - to dajcie znać gdzie, i za ile . * uzupełnij profil,proszę - dane autka [Musashi]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...