
205rt
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 205rt

-
[ALL B5] Wymiana zawiasu - opis ze zdjęciami - usterka: Opadające drzwi.
205rt opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, jako że nie znalazłem nigdzie opisu jak to zrobić sam się wziąłem do akcji i zmontowałem mały materiał, a przy okazji wymieniłem zawias… lub odwrotnie Koszt naprawy opadających drzwi - 40zł zawias(z angola - allegro) + 15przesyłka + robocizna 0zł Więc... zaczynamy, potrzebujemy klucz 8 nasadowy, 13 nasadowa + widlasta oraz gwiazdkę lub imbusa, dodatkowo coś do podłożenia pod drzwi aby nie opadły jak i do podparcia przodu i tyłu: 0. Zaznaczamy markerem obwód śruby małego zawiasu abyśmy znali jego położenie(ja tego nie zrobiłem, jakoś tak na „oko” pojechałem, przydatne później przy ustawianiu drzwi. 1. Podpieramy drzwi: Od przodu, od dołu i od tyłu jw 2. Ściągamy osłonę bezpieczników. Zaznaczone na czerwono - odkręcamy 3. Ściągamy dolną osłonę kokpitu. Dwie śruby 8 przy bezpiecznikach oraz 2 w obudowie pokrywy dolnej pod kolumną kierowniczą też 8 które trzeba kluczami nasadowymi. 4. Odkręcamy moduł z bezpiecznikami 2 śruby 8. Zielone 5. Robimy miejsce z innymi listwami, odpinamy, czyli tą na górze, oraz tą na dole 2 śruby 10, wtedy to nam odpadnie i mamy dostęp do dziury, która trzyma większą część zawiasu od strony kabiny. W dziurze powinna być gąbka czy coś podobnego. Pierw 1 i 2 a następnie 3 (3 powinno być zamocowane na opaskę zaciskową) 6. Bierzemy 13 nasadową i staramy się trafić na śrubę (klucz własnej roboty) ale można używać zwykłych kluczy i następnie ją odkręcić ale nie do konca, ponieważ jak spadnie nam na dół to nie wiem jak ją wyciągnąć, najlepiej zrobić taki patent ze gdy zawias troche odejdzie wziąć opaskę zaciskową i zapiąć na gwincie śruby jak na zdjęciu: Poźniej należy wkręcić w nowy zawias i następnie nożykiem jak już będzie się trzymała odciąć opaskę. 7. Następnie odkręcamy śrubę 13 od strony zewnętrznej kluczem widlastym, też nie do konca aby to się wszystko jakoś trzymało. 8. Odkręcamy gwiazdką lub imbusem śrubę w drzwiach od mniejszej części zawiasu 9. Odkręcamy pierw śruby z większej części zawiasu, a poźniej z mniejszej uważając na to aby drzwi były stabilnie zabezpieczone. 10. Wyciągamy zawias i wstawiamy nowy na to miejsce. 11. Pierw wkręcamy wiekszy zawias (tak aby złapało śrubę z opaską) a poźniej mniejszy. Jak już będzie się trzymało jakoś skręcamy wszystko i regulujemy. Ja to zrobiłem w ten sposób że, dokręciłem wiekszą część zawiasu dość mocno, ale tak aby młotkiem i czymś (drewno) regulować(góra – dół i na boki) a mniejszą część zawiasu zakręciłem wg tego jak było wcześniej, następnie zajęło mi około 10 min ustawianie drzwi. Dodatkowo w słupku (ten między drzwiami) regulujemy rygiel, w moim przypadku musiałem podnieść o jedną kreseczke. Przy tej całej zabawie uważajcie na lakier, łatwo go sobie uszkodzić przy regulacji szczególnie, jak już zamontujecie, to nie zamykajcie odrazu drzwi tylko patrzcie co się dzieje ze szczeliną z przodu, bo mozna sobie malego bigosu narobić, mi troszkę lakier odszedł, ale że był malowany kiedyś to jest stary srebrny więc mało widać Nowy po lewej, stary po prawej: Po wymianie cieszymy się nie opadającymi drzwiami i już z nimi nie walczymy przy otwieraniu jak i nie czujemy spadku przy pociągnięciu za klamkę W sumie zabawa na 30min ale może się przeciągnąć do 1h Mam nadzieje że się przyda Pozdrawiam Dawid -
przecie to jakiś meracz a nie A4
-
Jak wjedziecie na tor przez brame to najlepiej zaraz po prawej stronie stanąc przy wjezdzie na tor motocrossowy [br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 18:51_________________________________________________ tu gdzie uśmiech
-
Ja jestem na torze od 9
-
Grill tam będzie kiełbasa za chyba 4zł
-
dodam jeszcze... jeśli wpadniecie wszyscy na 10 to się wydzieli pas dla AUDI na parkingu... o 12 będzie niezły młyn już nie wiem czy tak sobie obok siecie staniemy wszyscy
-
Zawody zaczynają się od 11.00 do przeważnie 14.00 sobie godzine dałem luzu na wysłanie wyników na www i ogarnięcie po imprezie, jak wpadniecie wcześniej to super, chyba ze wpadniecie o 12.00 ja tylko dojde jakoś do was bo będe pewnie w pełnym biegu jak zwykle w trakcie zawodów, ogolnie zawsze jest ciekawie, ktoś przegnie gdzieś wyleci, sami też możecie wystartować więc może wpadniecie o 10? zapisy od 10! mieżymy wyniki, nikt nie musi jechać na 200%, auta sobie nikt nie rozwali, staramy się robić to w sposób cywilizowany Więcej info: Zapraszamy na III Eliminację PAKS w 2010r, która odbędzie się 07.03.2010r na torze kartingowym przy al. Wojska Polskiego w Szczecinie. Organizator przewiduje jedną próbę przejeżdżaną dwu, trzy lub czterokrotnie, w zależności od panujących warunków pogodowych/. Trasa przejazdu ukaże się w sobotę dzień przez imprezą. Do zawodów dopuszcza się wszystkich którzy posiadają prawo jazdy, ważne ubezpieczenia oraz przegląd techniczny auta. W szczególności zapraszamy nowych uczestników, którzy mogą się nauczyć panowania autem w różnych sytuacjach(poślizg, nadsterowność, podsterowność itp.) Jeżdżenie w naszych imprezach pozwala wyrobić w sobie nawyk płynnej jazdy samochodem oraz może pomóc wyjść obronną ręką z wielu niebezpiecznych sytuacji jakie spotykamy na drogach. Zapraszamy również wszystkich, którzy chcą poczuć sportową jazdę samochodem, rywalizując wraz z innymi uczestnikami. Regulamin W trakcie zawodów będzie możliwość podpytania się doświadczonych zawodników jak należy jeździć. Można nawet taką osobę zabrać na prawy i podpowie nam ona jak pokonywać zakręty, jak posługiwać się samochodem w sporcie, jakim torem jazdy jechać itd. Młodzi kierowcy zamiast szaleć na ulicach maja okazję wykazać się w zawodach! Aby wystartować należy przyjechać w godzinach od 10 do 11 i zapisać się w biurze zawodów. Następnie uczestnik otrzyma swój numer startowy wg którego ma podjechać do lini startu. Zapisy: 10.00 Odprawa z uczestnikami: 10.50 Start pierwszego zawodnika: 11.00 Wpisowe: 20zł + pobranie kaucji za nr startowy 10zł lub pozostawienie na czas trwania imprezy dowodu osobistego. Serdecznie zapraszamy!! www.ak.szczecin.pl Dumać pany Dumać [br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 23:13_________________________________________________Ogolnie możemy zrobić mini zawody teamu zach pom
-
OK. Możemy spotkać się na torze kartingowym. godz. 15.00 A wcześniej odbywają się zawody Puchar Auto Klub Szczecin można wpaść i popatrzeć, ja zostaje po i czekam na was
-
czyli spot rozumiem, 07.03.2010? Mam propozycję, ale ją ew. potwierdzę (aby nie rzucać słów na wiatr) zeby spotkać się i polatać na torze kartingowym na wojska polskiego?? Mamy rano impreze - PAKS więcej na www.ak.szczecin.pl, ale po imprezie moge zostać. A jak nie to tam gdzie zawsze, bede pierwszy raz więc zobaczym
-
tarcze hamulcowe... Jak hamujesz to czujesz bicie? Szczególnie z hamowanie np. ze 140 do 30... przy np. zjezdzie z autostrady... wtedy czujesz czy bije przy mniejszych prędkościach w trakcie do hamowania. Ew zaciski które dobrze nie odbijają i obcierają klocki o tarcze.
-
http://lh6.ggpht.com/_uBDxsFJsFkY/Sk_SKduZF1I/AAAAAAAABDM/Uxy_sjXjKIg/s512/IMG_6370.JPG - foto tego wężyka który po dodaniu ostro gazy wylatuje jakby nadmiar gazu... gdzieś to powinno iść? Normalnie aż się kopci z pod maski
-
[ALL B5] Co sądzicie o zamianie A4 B5 na A6 C4 - proszę o opinie i rady
205rt odpowiedział(a) na Piter504 temat w Na Każdy Temat
Chciałem kupić A6 C4 i pół roku siedziałem w temacie i za wymianę gum w wahaczach rachunek u kolesia był 760zł.... okazało się ze autko dostało i się wycofałem z zakupu... ale rachunek był z warsztatu u kazia wiec nie wiem ile w tym prawdy... ogolnie AUDI kosztuje, obojętnie ktora, taka marka -
Pytanko mam... instalacja tartani czy jakos tak... 1.8T 150 - motyw jest taki... kupiłem autko i przy normalnej jezdzie nic nie czuć gazu, ale jak mu dałem w ogon np. przy wyprzedzaniu... strasznie śmierdzialo gazem, zagladam pod maskę i od reduktora wystaje jeden przewod... wogole nigdzie nie jest podłączony... to sobie myśle, jakiś taki wężyk upustowy i z ciekaowsci wsadziłem go zaraz za uszczelkę maski po lewej stronie przy lampie, pewnie z niego śmierdzi... co się okazuje... jade sobie do Bytomia, moja druga trasa tym autkiem no i zaczynam wyprzedzać w pewnym momencie kiedy Turbo pięknie unosi autko i te zaczyna lecieć dym z pod maski w miejscu gdzie dałem ten węzyk, odejmuje gaz i cisza... i nie śmierdz bo wsio wyszło po za komore silnika... i teraz moje pytanie, czy ten wezyk nie powinien mieć jakiegoś powrotu do butli? tylko w kosmos jest wywalany gaz?
-
a masz to zakarzdym razem? u mnie jak ruszam jak delikatne rusze to nie ma tego, a u Ciebie ZA KAZDYM razem jest łup?
-
http://allegro.pl/item664094793_podpora_walu_audi_80_90_b3_b4_s2_coupe_quattro.html Ten to się przyznaje ze trzeba przerobić mocowanie Ale objawy się zgadzają. http://allegro.pl/item651629313_podpora_walu_mercedes_c_klasa_202_clk_slk.html Taką podporę od C klasy przerabiałeś? Tylko czy 2,8q nie ma innej średnicy? Wydaje się ze od meśka jest wieksza.