Witam zakupiłem a4 i oddałem do "mechanika" aby wymienił rozrząd. Teraz mam kłopoty bo auto jeździ jak ślimak przyspiesza tylko na 3 biegu a na 5 to nawet zwalnia. Wiem że coś spaprał a co gorsza twierdzi że wszystko jest z jego strony ok. Poczyniłem kroki aby to sprawdzić i zdobyłem blokady wałka i pompy do tego silnika VAG 2065, VAG 2064. I jest tak jak da sie zablokować wałek to w okienku od obudowy sprzęgła widać że wał jest w pozycji na kreseczce przed pozycją "0" jednak w tym połoeniu nieda sie zablokować pompy bo otworyniezgadzają sie o jakieś 6mm. Jak zablokuje pompe to wał korbowy stoji na "0" ale można zapomnieć o zablokowaniu wałka rozrzędu.
Czy może mi ktoś napisać w jakim położeniu powinien znajdować sie wał "0" czy ta kreseczka przed zerem i czy wtedy pompa powinna dać sie zablokować i do tego ustawić wałek rozrządu. Ogólnie prosze o przepis jak to ustawić. Potem zajmiemy sie kątem wtrysku.
Troch wiedzy o mechanice posiadam poprzednie samochody "benzynz" naprawiałem sam a tu sie wygłupiłem i mam kłopoty.
Pozdrawiam i licze na pomoc