
ACE
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ACE

-
Hej i co udało Ci się rozwiązać problem - bu u mnie tak samo napięcie dochodzi do kostki w zależności od połozenia przełącznika ale na silniczku cię już nie pojawia. Po rozkręcenu pojawiają się trzy stuki ślizgowe 2 całe a 3 zewnętrzny z przerwą no i te styki nie przekazują napięcia do silnika. Gdzie tkwi problem ?
-
Kiedy lista się zamyka bo dopiero na początku czerwca będę miał extra środki na chipa.
-
Witam Na słupku B mam naklejkę informacyjną z datą ważności poduszek powietrznych na 07.2011 niby daleko ale co wtedy czy tylko sprawdzić je, nie wiem VAGiem czy wymienić, jak wymienić ile taki zabieg kosztuje. Dzięki
-
Tak jak pisałem jazda jest darmowa w zamian za poświęcenie czasu na wypicie kawy, podzielenie się wrażeniami oraz najtrudniejsze - wypełnienie jednej strony ankiety. Z kosztów dodatkowych na to oczywiście prom lub samolot (ok 1200zł), w zasadzie cena porównywalna w zależności od terminu no i jak wcześnie się zarezerwuje podróż, Are leży 715km od Sztokholmu, Można się też tu dostać samolotem do miejscowości Ostersund i taksówką 100km za jakieś 400zł. No i nocleg w hotelu ceny powalają w sezonie doba min 1200zł na szczęście jest sporo pensjonatów za znacznie niższą cenę. Are to takie szwedzkie Zakopane. Jeśli ktoś jeździ na nartach przy okazji może przetestować Quattrówkę. A po za tym nie sądzę aby było to jedyne miejsce gdzie można przejechać się A4.
-
Witam! Pozwólcie na krótkie wprowadzenie. Posiadane Audi traktuję jako środek do przemieszczania się z miejsca na miejsce szybko, komfortowo i bezpiecznie. Auto które darzę szczególną troską to OPEL REKORD C z 1970r. Obecnie jestem w Szwecji i tu Audi pokazuje swoją przewagę. Drogi, bezdroża i temperatura nie przeszkadzają w codziennej służbie. Powyższe wprowadzenie miało na celu pokazanie że dobrze traktowana B5 daje radę w najtrudniejszych warunkach nawet po 14 latach od opuszczenia fabryki. (Ale o tym to pewnie wiecie) Wczoraj miałem okazje uczestniczyć w jeździe testowej AUDI QUATTRO TEST DRIVE Zapisy standardowe prawo jazdy i balonik (Proszę zwrócić uwagę na wykładzinę). Następnie omówienie programu i zasad bezpieczeństwa, zajęcie właściwej pozycji, technika jazdy) Oto przedmiot testu (i pożądania): Omówienie poszczególnych zadań do wykonania już na zamarzniętym jeziorze I wykonanie: Pochwała albo wytłumaczenie co robisz nie tak Jeśli wylecisz poza trasę lub nie jesteś wystarczająco szybki. A jak już wszystko się pojmie to pozostaje niewiele czasu na zabawę Następnie zjazd do Hotelu na kawę i wypełnienie ankiety oraz Dyplom Jazdy są darmowe i odbywają się w miejscowości ARE nie wiem jak długo ale jezioro na pewno do kwietnia jest zamarznięte. Auta użyte w teście to A4 z 3.0 silnikiem diesla wyposażone w opony z kolcami. Nie interesowałem się specjalnie nowościami bo jednak przede wszystkim oldtimery. Ale systemy w tym aucie naprawdę robią wrażenie. W Szwecji miałem okazje testować SUBARU LEGACY OUTBACK, Mazde 6, BMW x530, Mitsubishi Outlandera, L200, Toyotę Hilux, Skodę Fabię, Passata 4 moution no i Volva V70 i V40 niestety przednio napędowe. Ale żadne żadne z nich nie zrobiło na mnie takiego wrażenia ja testowane A4. Wspaniałe właściwości jezdne, w środku zdecydowanie za cicho czułem się zupełnie odizolowany, elektromagnetyczny ręczny zwalniany automatycznie zwalniany podczas ruszania, jak zdusiłem silnik nie usłyszałem tego włączyłem jedynkę i pojechałem dalej auto samo wiedziało, że należy uruchomić silnik, ale hitem było wyposażenie wspaniałe materiały wnętrza no i uchwyt na napoje w który był jak stworzony do trzymania mojego aparatu.
-
Witam! Jeżdżę za każdym razem do tego samego mechanika co 10tys. I za każdym razem wymienia mi filtr powietrza, przeciwpyłkowy no i olej wraz z filtrem oleju. Szukałem to tu to tam ale nigdzie nie znalazłem takiej poukładanej tabelki w której znajdują się dane kiedy i co wymieniać w zależności od przebiegu. Jeśli gdieś jest proszę o link jeśli nie to może sie uda coś zrobić: Co 10 tys.: Olej - 10W/40;Filtr oleju; Filtr przeciwpyłkowy, Filtr Powietrza Co 50 tys.: Filtr paliwa Co 90 tys: Rozrząd, płyn w chłodnicy Nie wiem czy to się zgadza No i pewnie jeszcze są inne rzeczy do wymiany o których nie wspomniałem Zależy mi na porządnym przegłądzie i wymianie gdyż czeka mnie spora trasa i niechcę niespodzianek. Dzięki pozdrawiam
-
Dzięki Jutro spróbuję w ten sposób Pzdr
-
[ALL B5] Jak wymienić diodę podświetlającą SRS na tablicy wskaźników ?
ACE opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam! Przestała świecić mi dioda (bądź żarówka) podświetlająca napis SRS na tablicy wskaźników - jak ją wymienić czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia ? Dzięki Pozdrwawiam -
Witam! Szukałem i zabrakło mi cierpliwości (połączenie dial up ) w jaki sposób podłączyć urządzonko VAG z firmy VIAKEN jeśli mam w gnieździe 3 przewody a do podłączenia interfejsu są 4 przewody? Dzięki
-
[B5 AJM] Chyba mam zalany zły olej (różowy) do wspomagania - co robić ????
ACE odpowiedział(a) na YATES temat w Audi A4 B5
A ja awaryjnie wałem BOXOL z Orlenu bo nic innego nie znalazlem w sobotni wieczor na stacji a do domu bylo daleko. Czy moge go zostawic czy zdecydowanie wymienic bo specjalnie nie widze roznicy chyba ze na efekt musze poczekac powiedzmy tydzien. BO w watku albo ori abo FEBI Dzieki -
A czy cos sie zmienia jesli auto nie bylo palone powiedzmy 2-3 dni W podanym linku jest opis silnika 6cyl czy mozna to odniesc do 1.9 i czy złąacze OBD to to w popielniczce z tylu? Jeśli tak to w moim przypadku widzę że bedzie miał sens zakupienia takiego zestawu (Interfejs + download soft + no i jakis laptop) Pzdr
-
Co do sprzęgła to jestem pewien na 100% że dobrze je wcisnąć wtegy rozrusznik kręci tylko silnikiem w przeciwnym razie kręci również zambatkami skrzyni biegów które napotykają na duży opór zimnego oleju. Dokładnie to co mówi Musashi Pzdr
-
Szukałem w poprzednich postach ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie w jaki sposób zapalać silnik na mrozie. Bo wiadomo że jest zawsze kilka szkól tylko która jest najefektywniejsza. Zapalać z wciśniętym gazem czy może podrzewać świecami 2-3 razy a następnie uruchamiać rozrusznik czy może nic nie robić ponad to co zawsze niezależnie od pory roku. Pozdr Poprawiono nazwę tematu. Baskecior.
-
Po przeczytaniu postow z tego tematu rozumien ze sprawa zasiegu zalezy od wielu czynnikow w rzadnym wypadku nie sugerowac sie wskaznikiem a najlepiej to sobie samemu potestowac. I wszystko pieknie gdy poruszamy sie w kraju a ja duzo jezdze po szwecji i tu diesel jest o ok 80gr drozszy niz w polsce wiec staram sie tak tankowac by dojechac na przyslowiowych oparach do bp w gdansku (opary to zapalenie sie rezerwy). Kolejna sprawa jest jak wybieram sie gdzies na wycieczke na polnoc tu czasem nie znajdzie sie stacji na odcinku 100-150km a wiec zasieg dobrze by bylo znac. Ja szacuje ze przy jezdzie do 130km/h bez miasta i przyspieszen powinienem zrobic z 1200km przyczym zalewam max do baku tj po szyjke nastepnie odpowietrzam zbiornik i wciskam kolejne litry az naciskanie odpowietrznika nic nie daje a paliwo widac. Pozdr
-
Siema Ludzie Jestem posiadaczem A4 od miesiaca wyglada na to ze juz nie dlugo bo zona chce mi je zabrac. Pozdrawiam