Slawekcl
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Slawekcl
Osiągnięcia Slawekcl
0
Reputacja
-
W tym silniku medium chłodzącym jest olej(silnik ma chłodniczkę oleju), a konsystencja tej mazi jest jednolita w całej objętości, nie ma grudek itp., typowy smar - krem. Orlen mówi ze nie zrobi analizy bo to nawet nie ma płynnej konsystencji. [br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 15:30_________________________________________________Witam Dostaliśmy analizę oleju - w skrócie ktoś wlał do bloku glikol i jeszcze nasypał tam piasku, dodam, że silnik chłodzony jest olejem W dobie kryzysu w budownictwie konkurencja daleko się posuwa .... Pozdrawiam
-
Nie do końca, silniki 2 cylindrowe z lat 80 mają regulację komory podkładkami pod tuleję i pod głowicę, a 3 cylindrowe mają normalne uszczelki pod głowice - a tam to w granicach 0,1 mm na ząbek
-
Są to pompy do betonu, tzw. Mixokrety, od lat 90 silniki chłodzone olejem - części ogólnodostępne i każdy fachowiec od traktorów przez noc może zrobić kapitalny remont
-
Dziękuję za odpowiedź to mazidło jest koloru czarnego, w tych maszynach występuje sprężarka śrubowa Atlas Copco i jest możliwość, że ktoś wlał jak już olej sprężarkowy ew. hydrauliczny, wysyłamy próbkę do analizy i będziemy czekać na opinie specjalisty
-
Witam Mam problem nie z Audi ale z silnikiem diesla firmy Deutz. Pracuję w firmie w której naprawiamy w/w silniki, ostatnio zrobiliśmy kapitalny remont silnika (nowe tłoki, panewki, nowe turbo itd.) zalaliśmy silnik jak zwykle olejem mineralnym ELF-a. Maszyna popracowała tydzień-dwa i z oleju zrobiło się to co na załączonych zdjęciach. Mam pytanie czy ktoś spotkał się już z czymś takim ?? dodam, że w branży budowlanej obecnie jest duża konkurencja i jest możliwość że ktoś mógł czegoś nalać do silnika. Maszyna chodziła na oleju napędowym zwykłym - bez estrów i nie czerwona(klient ma kartę BP i tylko na tej stacji zalewa maszynę).
-
Witam serdecznie wszystkich nowych kolegów