
maroo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O maroo

-
1.9 AHU średnio 6l na 100 km
-
właśnie to jest mój temat jak takie błędy mogą wpływać na motor i czym są spowodowane bo co oznaczaja to napisałem w pierwszym poście
-
a moje pytanko brzmi czy jest to w jakis sposób groźne dla motoru skoro jeździ dobrze czy jeśli wychodza takie błędy to trzeba ustawić wtrys wymienić N75 czy poczekać z miesiąc i jeszcze raz sprawdzic vagiem i wtedy zobaczyć czy sie powtórzą gdyż jak już wspomniałem wczesniej rok temu wyszedł mi przepływomierz a teraz chodz go nie wymieniałem to błąd się nie powtórzył
-
właśnie chodzi że nie ,wręcz powiem że jest nad spodziewanie dobrze jak na 90 koni i kombi . Sprawdzałem do setki to mam 12-13 s lepiej niz katalogowo a samochodzik ma juz 10 lat , powyżej 2000 obrotów zbiera sie jak na 90 koników moim zdaniem dobrze ,nawet kiedys objechalem mazde xedos 1.6 110 koni az byłem zdziwiony że nie nadąza za mną a chciała . Nie widze tez zeby dymil czy brł olej a jestem zdziwiony faktem iż jak sprawdzałem rok temu to wyszedł przepływomierz i mechanik mówił mi ze jak sie ten bląd jeszcze raz pojawi to trzeba wymienic przepływkę a dzisiaj ten błąd nie wyszedł tak wiec nie wiem co o tym sądzić
-
mam pytanie właśnie byłem na podłączeniu pod vaga i wyszły mi nastepujące błędy , nr 1266 mechanior powiedział że oznaczenie ma pusty, nr1268 dostosowanie ilości N146 1262 zawór regulacji bajpasa przepustnicy do spalin N 75 0550 kontrola startu wtrysku co mogą oznaczac te błędy i czy są groźne , oczywiście zostały skasowane ale silnik z nimi zachowywał sie narmalnie jak teraz. A ostatnio diagnpozowali mi Vagiem rok temu i wyszło że uszkodzonay przepływomierz błąd został wykasowany a dzisiaj ten błąd się nie powtórzył. [br]Dopisany: 06 Czerwiec 2007, 12:38 _________________________________________________a dodaje ze oczywiście chodzi o silnik 1.9 TDI AHU
-
dzieki za lekturke troszke poszerzyłem horyzonty a co myslicie o zjawisku wystepujacym w moim aucie 1.9 TDI AHU i czy mój silniczek ma w turbinie kierownice bo z tego co wiem to nie wiec czy jest sens ja czyscic czy wogóle czysci sie taka turbinke
-
a ja mam pytanko bo widze ze chłopaki w temacie jak się robi logi naczytalem sie dosc duzo o nich i domniewam ze jest to wydruk z komputera ja nasze autko sie zachowuje ale jesli ktos łaskaw to prosze o szersza odpowiedz gdyż mam taka sytuacje czasem jak jadę i wcisne powyzej 3000 obrotów 1.9 TDI przez chwile po przekroczeniu 3000 traci moc tak jak by mu czegos brakło a później juz ciagnie dobrze i nie wiem co to moze byc i czy robic cos z tym gyz słysze ze to turbina zapieczone kierownice zaworek N75 lub przepływomierz . Jesli ktos w temacie prosze o rade uzupełnij profil
-
własnie sprwdziłem zdodnie z instrukcja lewar i piaty bieg i nie huczy a podczas jazdy slysze wyraznie prawa strone a i wywazanie sprwdzone i wszystko ok juz sam nie wiem chyba pomoze glosniejsza muzyka tylko
-
mam pytanie techniczne czy do wymiany łozysk w przednich kolach potrzebne są specjalistyczne klucze czy mozna je sobie bez problemu wymienic samemu
-
a jesli mogę się spytac jakie masz teraz przyspieszenie do 100 po tej modyfikacji bo oryginalnie jest 13.3 i ciekawi mnie ile sekundek urwie 20 koników
-
ja ma kayaby w swojej audioli od roku 12 000 km zrobione przód i tył i jest super nie sa wcale miekki (bynajmniej moje) jak tu jeden z kolegów pisze na zakretach trzymaja super samochodzik nawet sie nie przechyli nie tak jak po 150 000 km na ogyginalach które juz nurkowały na zakretach ja osobiscie goraco polecam
-
podnioslem i zakreciłem ale nie slysze szumów ale u mnie zaczyna byc slychac dopiero po około 50 km/h tak wiec juz sam nie wiem
-
Witam wszystkich klubowiczów i serdecznie pozdrawiam jestem posiadaczem a4 Avant1.9tDI 96R i jak na razie bez zmartwien a dodam ze wczesniej mialem tez audika B4 Avant ojciec B4sedan i szwagie b4 sedan choc ta jedna jest z benzynka .Wiec tak jakby rodzinka audiolek jeszcze raz pozdrawiam
-
przy 150 to tego szumienia czy huczenia nie słychac tylko wiaterek ipomruk silniczka gdyż ono sie nie wzmaga wraz z predkoscia bynajmniej nie slychac w srodku moze zaglusza wiaterek lub silniczek [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 21-04-2007, 22:54 ] witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum
-
mam pytanko co moze byc przyczyną huczenia w zawieszeniu mam audiolke 14 1.9TDi i powyzej 60 km/h slysze ze cos mo hyczy tak jakby w zawieszeniu z prawej strony ale jak bylem u mechanika to powiedział mi ze moga byc to opony mam zalozone 205/65 r16 ale wydaje mi sie ze wczesniej nie mialem takich objawów czy moze ktos mi podsunac pomysl co to moze byc z gory dzieki