Skocz do zawartości

Superyoghurt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Superyoghurt

Osiągnięcia Superyoghurt

0

Reputacja

  1. Zdecydowanie złe miejsce na zapytanie tego typu. I nie mam na myśli działu, mam na myśli całe forum. Bo na tym forum tego typu mody po prostu nie przechodzą (wiem z doświadczenia) Jeżeli się TOBIE podoba, to bierz śmiało, bo to jest najważniejsze, a nie opinia innych.
  2. Pucek, nie odwracaj kota ogonem, zapominasz, że to właśnie użytkownicy "typowych zestawów poliftowych" ganią wszystkich innych m.in. za brak świateł po drugim lifcie, brak ori felg audi, koniecznie 19'ek, brak poliftowych grillów, a tych, co odważą się zrobić auto inaczej jakoby skazują na pośmiewisko w stylu, którego nie powstydziliby sie dresy w BMW. Tyle w kwestii off topic. RZECZOWE uwagi NA TEMAT AUTA, NIE JEGO WŁAŚCICIELA są nadal mile widziane.
  3. Najłatwiej z góry założyć, że w realu auto wygląda gorzej, prawda? Typowo "polskie" podejście... Po pierwsze, auto nie podoba się 90% ludzi na tym forum, tak gwoli szczegółów (w realu nawet obcy mi ludzie mówili nie raz, że autko wygląda super). Szczerze mówiąc, mało mnie to obchodzi, szczególnie, jak obraża się przy okazji niektórych tak zwanych "opinii" użytkownika auta. Po drugie - nie zabardzo wiem, jak mam rozumieć Twoje zdanie "to nie forum calibry". Może mi jeszcze każ zdjąć znaczek z grilla, żeby czasem "nie obrażać Twojej ukochanej marki"... Po trzecie, co Ty człowieku wypisujesz o jakimś balaście? Już pisałem wcześniej, autko prowadzi się fantastycznie. Wysil się trochę i poczytaj od początku.
  4. Co do dwóch ostatnich postów: @jacek5321: po pierwsze, czytaj całe wątki. Po drugie, wyjeżdżanie z tekstami, że obrażam naszą kochaną markę (???) to chyba przesada, nie sądzisz? Swoją drogą, trochę mnie śmieszy fanatyczne zapatrzenie niektórych forumowiczów w ori części. @eMeM: no comment Polecam zakup okularów. Następnym razem zadaj sobie trochę więcej trudu i powklejaj linki A4 po tuningu, które według Ciebie są "dopuszczalne" (tylko nie pomyl z liftingiem i nie wklejaj mi fotoszopów ), to może Twoje posty będą bardziej konstruktywne.
  5. @ Pucek2509: Liczę się z krytyką, o ile jest ona konstruktywna. Zauważ " " na końcu tytułu tego wątku. Wcale nie uważam, że moje auto jest doskonałe i wogóle super mega kox. Jeżeli kierujesz wypowiedź do innej osoby, to pisz, do kogo się odnosisz, później trzeba się domyślać. Albo cytuj wypowiedzi, do których się odnosisz. OK, według Ciebie mam badziewne auto i dziękuję za tą opinię. Pozdrowienia Poprzedni post usunięty, po edycji ze strony Pucka nie miał sensu
  6. Wszystko było montowane za naszą zachodnią granicą przez poprzedniego właściciela. Wstydziłbyś się takim jeździć, dlatego jeździsz autem poliftowym, jak 4/5 osób z tego forum. Ja się nie wstydzę i nie będę wstydził, inaczej nie kupowałbym tej fury. Całkiem logiczne, nie? Widzisz, cała sprawa polega na tym, że Twoja opinia nie wnosi nic do tematu, poza kolejnym postem wyśmiewającym auto.
  7. Piękne autko, robi wrażenie Co do gwintowanego zawieszenia, to regulacja jest dziecinnie prosta. Musisz tylko zwrócić uwagę, żeby lewa i prawa strona były na tej samej wysokości (suwmiareczka się przydaje ).
  8. Masz rację, inaczej to chyba nic nie zdziałam, a że idą upały, to chciałbym mieć nawiew sprawny w stu procentach Dam znać z biegiem czasu co się stało i jak zostało naprawione, może to komuś pomoże w przyszłości. Pozdrawiam
  9. Problem powstał w zasadzie z minuty na minutę. Nawiew działał bezproblemowo, zaparkowałem przed marketem, po paru minutach wsiadam, włączam nawiew i słyszę opisane wcześniej "objawy"... Nic nie było grzebane przy nawiewie.
  10. Witam. Nie udało mi się znaleźć podobnego tematu, więc zakładam nowy Jeśli już taki był, to z góry przepraszam. Problemem jest buczenie pochodzące z prawej strony deski (zapewne spod schowka) połączone z wibracjami, które na maksymalnej sile nawiewu odczuwalne są nawet na kierownicy. Problem występuje niezależnie od tego, czy klima jest włączona czy nie. Temperatura i kierunek nawiewu też nic nie zmienia - problem występuje zawsze. Jestem laikiem w tej kwestii, ale podejrzewam, poluzowany wentylator, który o coś "haczy" + uszkodzona/uszkodzone łopatki samego wentylatora. Czy da radę sprawdzić lub naprawić to samemu, czy może lepiej odwiedzić mechanika? Z góry dzięki za wszelką pomoc Koledzy. Pozdrawiam
  11. A więc co do tyłu - prędzej czy później coś w tej kwestii zmienię to jest pewne. Póki co mam problem z nawiewem i to jest mój priorytet. Poza tym czeka mnie wymiana przegubów. Co do silnika... wiem, szał to to nie jest, ale przesiadałem się z Renaulta 19'tki, więc sami rozumiecie Dziękuję wszystkim za opinie (te krytyczne również ) Pozdrawiam
  12. Autko nie jest złe, felgi, silnik i ogólnie pomysł. A co do krytyki, to jak już ktoś wcześniej pisał - prym na forum wiodą zwolennicy liftingu. Tuningowane auta raczej skazane są na porażkę (sam się o tym boleśnie przekonałem ) Mimo wszystko respekt za włożoną pracę i czas spędzony przy autku.
  13. Oj chyba nie masz racji... Heheh, mam wrażenie czytając te wszystkie posty, że choćby pod maską 300KM siedziało, to i tak nic by to nie dało, "bo przecież nie ma ori świateł+grilla". /flame mode on Człowiek chce jeździć czymś innym, jak tysiące niemal IDENTYCZNYCH aut i oczywiście nie podoba się Panom/Paniom Stylistom/Stylistkom. Do niektórych nie dociera chyba fakt, że nie wszyscy na ulicy potrafią odróżnić np. lampy Valeo od "Angel-look'a"! Już nie wspominając o blendach, progach. Gdzieś jest napisane, że tak jak w moim aucie, to jest "be"? Jakby to było "be", to by się to chyba nie sprzedawało, prawda? A, i co niektórym gratuluję jakże to przydatnych i konstruktywnych postów... Najciekawsze jest to, że jadąc ulicą, czy to w kraju czy w Niemczech, ludzie się nie śmieją, nie pukają po czołach. To chyba też o czymś świadczy, prawda? Niektórzy tutaj wyznają chyba zasadę "nie ma ori elementów - zmieszać z błotem" A tu się czepiacie, że aluski "tylko" 17, że 18 albo 19 są lepsze, a najlepiej ori - TYLE ŻE NIE WSZYSCY SR*JĄ (za przeproszeniem) KASĄ! /flame mode off Przepraszam Was bardzo, ale po ostatnim poście nie wytrzymałem, mimo że w zasadzie jestem otwarty na krytykę.
  14. Dzięki za opinie, przyjąłem do wiadomości. Na dzień dzisiejszy nie zamierzam jednak nic zmieniać, auto jest używane do dojazdów do pracy, nie mogę sobie pozwolić na wstawienie auta do warsztatu na tydzień czy nawet dwa - nawet gdybym chciał coś zmieniać Zdawałem sobie sprawę, że optycznie auto może wyglądać nieco "ekscentrycznie", ale nie spodziewałem się, że aż tak się nie będzie podobał :> @ SoMeS: Ostatnio grzebałem przy wysokości auta, nie mam pojęcia ile w tej chwili wisi nad ziemią, ale jest NISKO Zdjęcia wnętrza zrobię po zamontowaniu indiglo, żeby było co krytykować Jeździ się tym autem fantastycznie, a chyba to jest najważniejsze...
  15. OK, witam Was serdecznie koledzy w temacie poświęconym mojej Audi. Zdjęcia robione dzisiaj (narazie sztuk 3, jak będzie chęć/potrzeba - wrzucę więcej), z doświetleniem, niestety bez statywu, dlatego są troszkę niewyraźne. MODY: - Amory + sprężyny Weitec'a, gleba jest - i to spora (uprzedzając ewentualne pytania - tak, osłona pod silnikiem jeszcze jest ) - Aluski od MAM'a, 17" - Reflektory przód i tył - Lusterka zewnętrzne - Kierunkowskazy boczne - Grill, spojler, owiewki, listwa nad tylną szybą, obudowa tył - Przyciemnione szyby tylne - Wydech (jedna rura) - Kierownica trójramienna - Tarcze zegarów indiglo (białe) - dopiero zamówione, będą zamontowane w przyszły tydzień, o ile dotrą Więcej grzechów nie pamiętam Co do montażu grilla, niewiele mogę się wypowiedzieć w kwestii technicznej, nie było mnie przy montażu Żałuję tylko, że nie ma w niej mocniejszego silnika, to chyba największy minus tego auta... Plusem jest udokumentowany przebieg, który w chwili obecnej wynosi 145000 km. To by było na tyle... Pozdrawiam i proszę, nie bijcie! :gwizdanie: Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...