Skocz do zawartości

youngtimer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O youngtimer

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Padło turbo. Przewody wychodzące z turbo uwalone olejem, układ wydechowy również. Turbo jedzie do regeneracji. (demontaż/montaż turbo w francuskim warsztacie - 210E).
  2. wstępna diagnoza mechanika: przepalone zawory. Kolejka zamówiona, w poniedziałek rozbiórka silnika.
  3. Czyli rolę odmę w tym silniku pełni ten kawałek wężyka? Czy może on być przyczyną dymienia? Dym jest siwy. Wali z rur (+ korek i bagnet) przy zimnym silniku, ale tylko przy obciążeniu (po przejechaniu kilkudziesięciu metrów). Na postoju brak objawów Po rozgrzaniu silnika dym zanika. http://www.youtube.com/user/TheYoungtimer#play/all/uploads-all/0/J7sUk3pvE7o http://www.youtube.com/user/TheYoungtimer#play/all/uploads-all/1/GvFkrMzMYl8 http://www.youtube.com/watch?v=N5DFitPHivw Turbo macałem, nie jest mokre od oleju. A kabel jak na złość nie chce mi czytać silnika. Inne mniej ważne podzespołu czyta. Co mogę jeszcze sprawdzić, dotknąć, obmacać, żeby stwierdzić, czy turbo się ponownie rozlatuje, czy może tylko odma jest zatkana? ... W między czasie odczepiłem wskazany wężyk. Cały zarzygany olejem. Jeżeli odma to ten czop na pokrywie zaworów, to czy można ją odkręcić? Czy jest zespolona z pokrywą?
  4. (temat po modyfikacjach) Czołem, Jak widać, asem mechaników nie jestem, ale z powodu dymienia z rury, a właściwie dwóch, chciałbym zobaczyć stan odmy. Niestety nie mogę jej zlokalizować. Powstają dwa pytania: - czy ten (parszywy) silnik ma odmę? - gdzie ją znajdę (byłbym wniebowzięty za foto)? Idąc tropem obejrzanych zdjęć wymienianych odm (np. wymiana odmy w A6), czy po jej stanie można stwierdzić, że może być przyczyną dymienia (np. zarzygana olejem)? PS. czy odłączenie akumulatora w tym modelu, skutkuje jeszcze czymś innym niż tylko blokadą radia?
  5. Silnik jest, kierownica jest, koła są. Jak dla mnie bomba. mniej rzeczy na pokładzie, mniej wizyt w warsztacie
  6. Dzień dobry ... a działo się to wszystko w Enerefie. Znalazłem, przetestowałem, zapłaciłem i pojechałem do domu. I w drodze do domu... bach, auto wpadło w Notlauf, zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych. Oczwyśice restart pomagał na przejechanie jakiś 20km. Auto do ASO Audi do podpięcia pod VAGa (cena: 152E). Diagnoza - turbo do wymiany, propozycja serwisu za jedyne 2000E. Auto przemęczyło się 80km, żeby dostać się do znajomego warsztatu. Następnym krokiem był zakup regenerowanej turbiny (460E + 100E zwrotnej kaucji, przy odesłaniu starego turbo). Stare turbo zostało rozberane ( tu przekleństwa mechanika podczas demontażu i późniejszego montażu). Sztanga siedzi w środku, jakby ją jaki diabeł trzymał. Założono zregenerowane turbo oraz wymieniono jeden z przewodów dochodzących do turbo (zapchany). Wymieniono również przy okazji olej i wszystkie filtry (mechanik stwierdził, że filtry to przynajmniej 50 tys. nabite mają, choć z książki wynika, że powinny mieć góra 2 tys.). Po odpaleniu i niskim przelocie nad autostradą stwierdzono, że auto powróciło z zaświatów. Błędów po wymianie (jeżeli takowe są) nie kasowano. Pozostał jednak dziwny objaw. Na jałowym, auto wchodzi na obroty tylko do 3tys. Ma ktoś pomysł dlaczego? ps. VAG kabel w drodze. Koszt robocizny i wymiany oleju i filtrów 400E.
  7. Też nie polecam TURBO SERWIS, ul. Ks. Czesława Klimasa 4. Cena usługi wzrosła z 500zł do ponad 1000zł. Na drugi dzień auto straciło olej, połamali EGR przy demontażu i oczywiście nie uznają reklamacji, choć gwarancja jest.
  8. Uszanowanie dla Wszystkich Youngtimer
×
×
  • Dodaj nową pozycję...