Skocz do zawartości

Pzwmichal

Pasjonat
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pzwmichal

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pzwmichal

0

Reputacja

  1. Świetne auto. Ale z tym spalaniem trochę dużo. 3.0 TDI pali mi max 9,5 l a nie jeżdżę wolno. Przy prędkościach do 150 spokojnie mieszczę się w 8 litrach a tu 2,0 prawie tyle pali
  2. Przesiadka z B7 to na prawdę przepaść jeśli chodzi o ilość miejsca. Minął już rok i uważam, że trafiłem super. Mimo aktualnego przebiegu 260 tyskm auto chodzi super. Jedyny minus to te hamulce ale ostatnio się uspokoiły i jest dobrze Najgorsze jest to że żona wraca do pracy i będzie dojeżdżala 60km w dwie strony i do innego auta jak automat nie wsiadzie. Mówi że bierze A6 ale średnio to widzę. Także szukam jeszcze jakiegoś Golfika świeżego lub Octavii z DSG
  3. tylko podczas hamowania z dużych prędkości. Po przejechaniu 40 tys km tarcze otto też biją ale o wiele mniej niż Ate. Coś jest z tymi hamulcami w C6. Zmienne teraz klocki na ceramiczne, może będą się mniej grzaly i nie będą biły.
  4. Piekna jest tylko zastanawiam się czy jest sens przy 3.0 TDI i potężnym momencie wybór manuala no ale każdy bierze co lubi
  5. W skrzyni multi nie ma zmiany biegów jest tam łańcuch który płynnie przenosi moment na kola. Tryb sport nic nie da a zwiekszy spalanie. Moim zdaniem dwumasa w multi wytrzyma dłużej niż w manualu. Wymiana przy 105 tys to bardzo dziwna sprawa. Na pewno masz pewny przebieg? . Ja miałem w b7 przejechane 230 tys w 2.7 TDI z wiele większym momentem i dwumasa chodziła od bez zarzutu. Rzuć sobie okiem na zasadę działania tej skrzyni https://m.youtube.com/watch?v=WWMnIzlOxac
  6. Na razie zrobiłem jakiś 1 tys km i jest dobrze hamowanie zupełnie inne. Jednak o rozwiązaniu problemu będę mógł powiedzieć za jakieś 10 tys km póki comciesze się z super hamulców
  7. Możesz napisać numer części poprzeczki w bagażniku aluminiowej lub nazwę bo szukam ale nie bardzo wiem gdzie
  8. Kolego wbrew pozorom kupno auta na kredyt czy leasing jest o wiele lepszym rozwiązaniem. Przy aktualnym oprocentowaniu 5 - 7% nie widzę w ogóle sensu brać auta za gotówkę. Po co zamrazac coś czym można obracać. Od dawna biorę auta tylko na kredyt bo prowadząc firmę bardziej mi się oplaci zainwestowac w towar niż auta. Co do samego problemu watka. To wspolczuje autorowi bo trafił na prawdziwą minę. Balbym się takie coś komukolwiek sprzedać ale widzę że handlarze skrupułów nie mają.
  9. Najgorsze jest to że jak już sobie zaplanowales zmianę to za długo nie wytrzymasz z tym odkładaniem. Codziennie się będziesz budził rano i myślał o nowym aucie :) Też chciałem przesiąść się z B7 na B8 ale niestety a4 są za ciasne i niestety B8 ma trochę kiepskie materiały wewnątrz. Dlatego poszedłem w C6 polift i jestem mega zadowolony.
  10. No mój mechanik walczył z czyszczeniem piast i prowadnic dobre pół godziny więc były idealne. Na weekend autko leci na Kraków 800 km w obie strony i po powrocie będzie można już coś powiedzieć o tarczach otto ATE zawiodły mnie już drugi raz. Może powodem były zaejechane tarcze i klocki z tyłu i przód brał na siebie całą siłę hamowania Mam depresję A4 Multitronic znalazła nowego właściciela i odjechała w sobotę Mimo ogólnych opinii o multi w dalszym ciągu uważam ta skrzynię za najlepsze co mogło mi się przy trafić w B7. Chodziła super i mam nadzieję że będzie dobrze sprawowała się nowemu właścicielowi
  11. Kamil a czemu wybrales cherry?. Zapach wiśni strasznie mdli, jest za slodki. Do auta lepiej delikatne zapachy
  12. Świetne autko, jaki koszt wymiany rozrządu? Bo nie wiem czy jest sens w ogóle to ruszać. Zerwanie paska trafia się raz na milion więc w razie czego wsadzi się drugi silnik
  13. Tak też mam 347. Nie wiem w sumie co robić czy zamawiać nowe ATE czy jakieś inne. Myślałem o TRW bo z tyłu założył em i są super. Mój mechanik poleca mi spróbować jakichś tanich chińskich nawiercanych. Montował je w S klasie bo też Ate biły i kupił połowę tańsze i po przejechaniu już ponad 40 tys km spokój jutro jazdę na sprawdzenie tarcz czy są krzywe. Wszystko się wyjaśniło. Tarcze ATE Power disc przepalone. Wytrzymały okolo 30 tys km. Poprzedni właściciel musiał ostro gdzieś hamować Piasty sprawdzone idealnie proste więc wina ewidentnie w tarczach lub klockach Jurid Teraz założone Zimmermanny mam nadzieję będzie lepiej
  14. Tylko Peter tak jak pisał execuiter Tip jest wolny i nawet przy zmianie łopatkami w górę bieg zmienia się po ok 1 sekundzie co denerwuje. W multi i stronic tego nie ma. Kumpel ma nowke Octavie RS z DSG i tam już reakcja jest natychmiastowa ale wiadomo dwa sprzęgła tak jak Stronic robią swoje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...