Skocz do zawartości

mjudu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mjudu

  1. Jest to olej carlube, który leję już do swojego wozu od 12 lat, z tym że ten który mi przyszedł nie ma już wpisanej specyfikacji
  2. Jest to olej carlube, który leję już do swojego wozu od 12 lat, z tym że ten który mi przyszedł nie ma już wpisanej specyfikacji VW.
  3. No właśnie nie widzę, ale przedstawiciel firmy twierdzi, że zgodnie z tymi normami na oleju spania on wymogi do mojego AWX.
  4. Kupiłem olej przez internet, zgodnie z tym co wiem to powinien on spełniać specyfikacje 505.01 502.00. Sprzedawca przesłał mi olej jak na zdjęciu. Po kontakcie z nim, że to nie taki olej jak zamówiłem, odpisał że jest to nowe oznaczenie norm i one też spełniają w/w normę. Czy to prawda?
  5. dzięki, będę próbował. Masz może jeszcze jakiś pomysł na tempomat, po kodem aktywującym próbowałem ale nic to nie dało.
  6. Witam, od przełożenia licznika z anglika na europejski, fis przestał mi pokazywać drugi zakres pamięci krótkiej jeżeli chodzi o spalanie itp. W momencie zmiany licznika przestał działać również tempomat. Z uwagi, że mam dostęp do VAG chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość aktywowania tych funkcji. Jeżeli tak to w jaki sposób to zrobić. Nigdzie tego nie znalazłem nawet przy użyciu google więc stąd założony nowy temat. Z góry dzięki za pomoc nikt nie ma żadnych pomysłów lub rozwiązania? A zapomniałem dodać, oryginalnie posiadam manetkę do tempomatu. Po zmianie licznika również i on przestał działać, może przyczyną tego jest ten sam problem co powoduje w fisie brak drugiego ekranu tzw. krótkiego zasięgu.
  7. Sprawa załatwiona. Okazało się, że trzeba było zmienić pozycję mocowania wycieraczek do silniczka, (do wieloklina). Po tym jak silniczek robił jeden cykl i się zatrzymywał to mocowanie dawałem za bardzo w głąb pojazdu. Prowadnica która porusza wycieraczkę od kierowcy praktycznie musi znajdować się bezpośrednio nad wieloklinem silniczka wycieraczek.
  8. Po rozłożeniu o złożeniu wycieraczek łącznie z silniczki pojawiały się dziwne objawy. Mianowicie, wycieraczki chodzą jak złoto, ale po zatrzymaniu się wycieraczek i ponownym ich włączeniu wykonują dziwny ruch najpierw w dół a dopiero potem w górę i gdy są włączone cały czas zachodzą za nisko prawie na podszybie. Po zatrzymaniu ustawiają się w prawidłowej pozycji. Dobrze, że jedno ramie zamontowałem najpierw trochę wyżej na szybie bo tak to chyba by mi ramię połamało w trakcie tego ruchu w kierunku podszybia. Pomóżcie, co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...