Skocz do zawartości

mjudu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mjudu

Osiągnięcia mjudu

0

Reputacja

  1. Jest to olej carlube, który leję już do swojego wozu od 12 lat, z tym że ten który mi przyszedł nie ma już wpisanej specyfikacji
  2. Jest to olej carlube, który leję już do swojego wozu od 12 lat, z tym że ten który mi przyszedł nie ma już wpisanej specyfikacji VW.
  3. No właśnie nie widzę, ale przedstawiciel firmy twierdzi, że zgodnie z tymi normami na oleju spania on wymogi do mojego AWX.
  4. Kupiłem olej przez internet, zgodnie z tym co wiem to powinien on spełniać specyfikacje 505.01 502.00. Sprzedawca przesłał mi olej jak na zdjęciu. Po kontakcie z nim, że to nie taki olej jak zamówiłem, odpisał że jest to nowe oznaczenie norm i one też spełniają w/w normę. Czy to prawda?
  5. dzięki, będę próbował. Masz może jeszcze jakiś pomysł na tempomat, po kodem aktywującym próbowałem ale nic to nie dało.
  6. Witam, od przełożenia licznika z anglika na europejski, fis przestał mi pokazywać drugi zakres pamięci krótkiej jeżeli chodzi o spalanie itp. W momencie zmiany licznika przestał działać również tempomat. Z uwagi, że mam dostęp do VAG chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość aktywowania tych funkcji. Jeżeli tak to w jaki sposób to zrobić. Nigdzie tego nie znalazłem nawet przy użyciu google więc stąd założony nowy temat. Z góry dzięki za pomoc nikt nie ma żadnych pomysłów lub rozwiązania? A zapomniałem dodać, oryginalnie posiadam manetkę do tempomatu. Po zmianie licznika również i on przestał działać, może przyczyną tego jest ten sam problem co powoduje w fisie brak drugiego ekranu tzw. krótkiego zasięgu.
  7. Sprawa załatwiona. Okazało się, że trzeba było zmienić pozycję mocowania wycieraczek do silniczka, (do wieloklina). Po tym jak silniczek robił jeden cykl i się zatrzymywał to mocowanie dawałem za bardzo w głąb pojazdu. Prowadnica która porusza wycieraczkę od kierowcy praktycznie musi znajdować się bezpośrednio nad wieloklinem silniczka wycieraczek.
  8. Po rozłożeniu o złożeniu wycieraczek łącznie z silniczki pojawiały się dziwne objawy. Mianowicie, wycieraczki chodzą jak złoto, ale po zatrzymaniu się wycieraczek i ponownym ich włączeniu wykonują dziwny ruch najpierw w dół a dopiero potem w górę i gdy są włączone cały czas zachodzą za nisko prawie na podszybie. Po zatrzymaniu ustawiają się w prawidłowej pozycji. Dobrze, że jedno ramie zamontowałem najpierw trochę wyżej na szybie bo tak to chyba by mi ramię połamało w trakcie tego ruchu w kierunku podszybia. Pomóżcie, co to może być?
  9. czyli oprucz części wymienionych wyżej nie licząc modułu komfortu i podłączenia ich potrzebny jest dobry elektronik aby to wszystko dobrze hulało
  10. co z modułewm konfortu i ingerencją w niego. A może trzeba go wymienić całego.
  11. co do części to mam dwa tylne boczki potrzebne do instalacji 4x elektryczne szyby i przedni boczek ze sterowaniem na 4x el., dwa silniczki do szyb. Co jeszcze jest mi potrzebne, pewnie instalacja tak jak elmo814 napisał do podciągnięcia od przeodnich drzwi. Chcę wiedzieć zanim zabiore sie i wszystko rozgrzebie.
  12. Jak taki temat już był to sorry. W szukajce szukałem ale nie znalazłem. Tak jak w temacie chcę mieć 4xelektryczne szyby w moim Audi A4 Avant 1.9 TDI AWX 2001 r. Co muszę zrobić aby mięć elektryczne szyby z tyłu. Z góry dziękuję za pomoc
  13. witam wszystkich, do niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 131 PS pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...