Skocz do zawartości

risones

Pasjonat
  • Postów

    267
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O risones

Informacje

  • Imię
    risones
  • Miasto
    zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Dziś szukając szczęścia pod autem dopatrzyłem się przecieku w miejscu gdzie przykręcona jest półoś do skrzyni z prawej i lewej strony, przerabiał ktoś temat? jakie tam jest uszczelnienie? O-ring, simering dużo z tym roboty? Jak by się ktoś podzielił doświadczeniami będę wdzięczny. POZDRAWIAM
  2. czesc wymieniona choć łatwo nie było ale teraz wentylator chłodnicy kręci się tak że chce odleciec nie wiem co z tym począć hehe
  3. Witam Panowie przez kilka dni jezdziłem na niskim stanie płynu i teraz nie ma grzania więc obstawiam że się zapowietrzył dobrze myślę??? jeśli tak to jak się odpowietrza układ dzięki z góry
  4. Już oglądałem aukcje a ten króciec jest w takim miejscu że go prawie nie widać hehe więc muszę zweryfikować po mumerze, ale dzięki
  5. risones

    Klapy nawiewu

    Witam Wymieniałem dziś filtr kabinowy i zauważyłem, że te klapy zamykające wentylator w obieg zamknięty lub otwarty były u mnie otwarte przy zgaszonym aucie. Czy nie powinny się one zamykać automatycznie gdy gasimy auto??? Czy nie będzie się tamtędy dostawać np wilgoć??? Jak to u was wygląda? POZDRAWIAM
  6. WItam ma ktoś dostęp do etki lub czegoś podobnego żeby zweryfikować numer części czy będzie padować do mojego auta. Pękła mi ta część o numerze 028121132 i wycieka płyn ale nie mam pewności czy to dobry numer bo jak zaczołem szukać to się okazało, że są jeszczee te numery z końcówkami A B i C każda trochę inna więc jak by ktoś się pofatygował i mi to sprawdził to było by elegancko a4 b6 2001r 2,0l silnik ALT POZDRAWIAM
  7. Witam właśnie kupiłem środkową kratkę nawiewu bo stara się połamała. Nowa jest z podświetlanymi pokrętłami czy ktoś z was przerabiał ten temat chodzi mi o to gdzie można śię podpiąć żeby je podłączyć. Np jak dorabiałem podgrzewane lusterka zewnętrzne to już były przewody tulko je podpiołem a tu nic nie ma i trzeba by cuś pokombinować jak ktoś temat wałkował to niech się odezwie bedę wdzięczny POZDRAWIAM
  8. Witam mam problem z pękniętą częścią, z tyłu silnika tam gdzie umieszczony jest czujnik temp płynu ten zielony, nie wiem jak to nazwać leci mi tam płyn zdjęcia też nie mogłem zrobic bo latarki nie miałem , jeśli ktoś sie oriętuje to dajcie nr części lub jakiegoś linka dzięks.
  9. risones

    odkrecenie śrub jarzma

    Witam dzięki wszystkim za rady temat załatwiony choć łatwo nie było. przyspawałem do czoła m10 i poszło, tylko okazało sie ze nie można wyjąć tego zestawu bo za długi flexem zero dojścia żeby to obciąć musiałem śrubę upalic spawarką śruby długości 60mm starczają wstawie jutro pare fotek moze się komuś przyda, przy okazji wymieniłem tarcze klocki i zaciski zregenerowałem, poprostu miodek
  10. risones

    odkrecenie śrub jarzma

    dzięki panowie za podpowiedzi śruby zakupione 6 kątny łeb 60mm mam nadzieje że starczą hehe po 1,10zł szt, w sobotę walka. pozdrawiam
  11. risones

    odkrecenie śrub jarzma

    super dzieki za podpowiedz oszczedze sporo czasu dzieki tobie pozdrawiam pomocnych
  12. risones

    odkrecenie śrub jarzma

    dzieki bede próbował nie chciałem nic kombinowac bo nie mialem zadnej śruby na wymianę, zorganizuje 6katna jak pisze dev. i bede walczyl tylko nie zmierzylem jaka dluga hehe
  13. risones

    odkrecenie śrub jarzma

    Witam Panowie macie jakiś patent na odkręcenie śrub mocujących jarzmo, kroś już tam łapy wkładał i obrobił cały imbus tak że klucz przeskakuje górna to jeszcze pół biedy ale dolna to jest w takim miejscu że masakra, będę próbował przyspawać do niej np nasadkę imbusową, a może macie jakieś doswiadczenia w tym temacie żeby wszystkiego nie demontować będę wdzięczny
  14. to nie cieknie spod śruby tylko z pod uszczelnienia które się znajduje pod tymi "blachami" od ręcznego jeśli nie robiłeś nigdy zacisków to się za to nie bierz, bo trzeba miec pojęcie bez urazy oczywiscie , zestawy naprawcze oczywiscie istnieją ale i przy wymianie uszczelnień trzeba zachować sie profesjonalnie. A w twoim przypadku pewnie trzeba bądzie napawać sworzeń a i on musi miec odpowiednią chropowatosc bo uszczelnienie po nim "chodzi"
  15. moja tez trzeszczy juz myslalem ze to jakis ewenement takze uspokoiles mnie choc tez mnie to denerwuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...