Skocz do zawartości

jaro86glogow

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jaro86glogow

Osiągnięcia jaro86glogow

0

Reputacja

  1. jeszcze pytanko co do IPA: czy to jest ten sam izopropanol jaki mózna kupic w sklepie z elektroniką??
  2. Rozumiem że powinienem zakupic zestaw składający sie z : 1. IPA 2. Mikrofibra 3. Aplikator np. MEGUIARS SOFT FOAM 4. wosk 5...???? 6....??? a co do wosku czy błedem bedzie uzycie popularnego Colli 476 czytałem że jest bardzo trwały (auto stoi codziennie pod blokiem i myte jest na myjce samoobsługowej) dodam ze jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o detailing i za jakies błędy z mojej strony z góry przepraszam
  3. Witam! Jutro odbieram auto po polerce mech. i pomyslałem że przydało by sie jakos zabezpieczyć lakier aby jak najdłuzej utrzymac afekt. Co polecacie?? Lakier srebrny LY7M
  4. wymieniłem na szybko tylko te co pamietam że są od silników z mocą 90 i 110 km nie twierdze że to jedyne, sam tydz temu założyłem skrzynie DUK do siebie ale celowo jej nie wymieniłem bo ma dużo dłuższe przełożenia mam ponad 130 kucy i auto zmuliło na przyspieszeniu w porównaniu do seryjnej skrzyni wiec podejrzewam że w zwykłym 1Z to byłaby tragedia
  5. NIedawno przerabiałem ten temat Podejda skrzynie o ozn. CPC, DHL, DVS, DHF, EEN, APL
  6. Dziś zrobiłem ok 100km i wyglada na to że sprzęgło sie w jakiś sposób ułożyło albo dotarło bo z każdym km problem uślizgu był mniejszy tak wiec wychodzi na to że za pierwszym razem przyczyna było łożysko dociskowe (nowe było 2 mm grubsze od starego) a za drugim razem - na starym łozysku - tarcza musiała sie jakoś dotrzeć. Starczy o kłopotach czas na wrażenia : 1. Sprzegło i skrzynia chodzą jak w aucie które dopiero co wyjechało z salonu 2. Całkowicie zniknęły drgania na 4 i 5 biegu przy 1800-2000 obr 3. Jeśli chodzi o przełożenia to skrzynia jest wyraźnie dłuższa co dla mnie jest dużo wygodniejsze na trasie bo przy 3 tys obr mam na blacie ok 150km/h(wcześniej było ok 135) ale za to na 2 i 3 biegu nie ma takiego wbijania w fotel jak wcześniej
  7. A więc... jestem juz po wymianie skrzyni oczywiście jak zwykle cos musiało pójść nie tak ale zacznijmy od początku Oryginalna skrzynia CPC z racji końca jej żywota została wymieniona na skrzynie z passata B5 o oznaczeniu DUK (jest to skrzynia od 115KM silnika PD) Od forumowego kolegi zakupiłem kompletne sprzegło LUK do silnika 1Z i olej do skrzyni, wyjeliśmy wszystko po kolei i zaczeliśmy powoli składać skrzynia pasowała idealnie poza jednym otworem mocującym gdzieś koło wybieraka ale kuzyn stwierdził że może być Po złozeniu wszystkiego jazda próbna i od razu skok ciśnienia o 100% po dodaniu gazu do podłogi nowe sprzegło sie slizga a obrotomierz szybko ucieka pod czerwone pole... i kur*** znowu od początku rozkrecanie pomierzylismy wszystko i okazało sie że nowe łożysko dociskowe jest 2 mm grubsze od starego i po naradzie z jeszcze jednym kolega stwierdzili(bo ja sie nie znam ) że właśnie łozysko jest przyczyna wiec załozylismy stare bo było w całkiem niezłym stanie. skreciliśmy wszystko jazda próbna i znowu załamka dalej to samo ale przjechaliśmy pare km w ta i spowrotem i z czasem sie poprawiło ale jeszcze nie do końca dalej czasami sie uśliźnie. Teraz pytanie jaka przyczyna?? 1. sprzegło zostało źle dobrane?? 2. mam ok 140KM i ponad 300NM i sprzegło jest za słabe( dodam że na starym sprzegle sachs wyszystko było w porządku)?? 3. wszystko musi sie dotrzeć i ułozyć i bedzie ok?? 4. ......??????????? 5.zapomnioałem dodać że siłownik sprzegła przłożylismy od starej skrzyni bo w nowej był połamany ale mierzylismy wszystko i były identyczne
  8. hmm czyli w moim przypadku(silnik dłubniety na ponad 130KM i 3xxNM) taka skrzynia o dłuższych przełozeniach to nawet lepiej - dobrze kombinuje?? bo musze kupić na dniach skrzynie a już mętlik w głowie
  9. Witam Od pewnego czasu poszukuje skrzyni do 1Z i mam pytanie czy skrzynia o oznaczeniu DUK bezproblemowo podejdzie do mojego 1Z i wogóle czy skrzynie z passatów B5 pasują P&P czy trzeba coś przerabiac??
  10. Mam dokładnie takie same objawy jak kolega i też prawdopodobnie bede musiał wymienić i mam pytanko jakie skrzynie podejdą bezproblemowo do mojego 1Z?? Druga sprawa tyczy sie sprzegła na jakie wymienić oryginalne do 1Z czy jakieś mocniejsze(mam program na ok 140KM) Trzecia sprawa ile mniej wiecej powinna kosztować wymiana (znajomy mech zawołał mi 650zł za wymiane szkrzyni i sprzegła- dużo czy to normalna cena??)
  11. Dziś zamontowałem zamiennik kata(którego jak sie okazało nie było bo ktoś go wcześniej wybił ), pasował idealnie i ogólnie jakościowo na wysokim poziomie tak wiec z czystym sumieniem moge polecić
  12. I jak sie sprawdzaja z nowa(lepszą) plecionka?? i jaka cena do A4 1Z 90PS 95r wraz z 2 uszczelkami?? oczywiście z klubowa zniżka
  13. Niedługo minie rok od założenia tego wątku a widze że problem dalej nie rozwiazany. Też mam ten sam problem i pojecia nie mam co zrobić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...