Jump to content
0
lukaszr

Wszystko o pielęgnacji auta - kosmetyki samochodowe

Recommended Posts

W tym temacie będziemy pisali o pielęgnacji auta i zadawali nurtujące pytania.

Ciekawe linki z tego wątku, które mogą się przydać:

Parszywa dwunastka detailing'u

Powszechne prawdy i mity o pielęgnacji samochodów są regularnie przekazywane do firmy Meguiar's poprzez strony internetowe jak ta, dyskusje na forach i międzynarodowych imprezach, w których bierzemy udział. Dwanaście najpopularniejszych przesądów zostało przez nas obalonych w tym artykule! Odpowiedzi na te mity bazują na naszym ponad 108 letnim doświadczeniu w dostarczaniu produktów i rozwiązań dla bezpiecznej, skutecznej i efektywnej pielęgnacji samochodów. Zobacz odpowiedzi na "najlepsze" 12 mitów!

1) Płyn do mycia naczyń jest bezpieczny do mycia samochodu.

Absolutnie nie!! Detergenty są stworzone, by usuwać wszystko z powierzchni, pozostawiając ją tylko czystą. W regularnym użytkowaniu płyny do mycia naczyń usuwają wszystko z Twojego lakieru, łącznie z woskami, sylikonami i polimerami. Dla najlepszego efektu należy używać szamponów do mycia samochodu o zbalansowanym pH z odżywkami, stworzonych specjalnie, aby poprawić wygląd i ochronę lakierów samochodowych.

2) Mycie i czyszczenie lakieru to, to samo.

Mimo, iż brzmi to podobnie, to kolosalnie dwa różne procesy. Mycie samochodu ma za zadanie usunąć luźne zabrudzenia z powierzchni lakieru jak kurz, brud drogowy i świeże ptasie odchody. Bezpieczne dla bezbarwnych lakierów czyszczenie usuwa uporczywe, przyspojone zabrudzenia, plamy, wady i oksydacje. Glinka jest doskonałym wyborem do usuwania przyspojonych zabrudzeń jak naleciałości i soki z drzew nieusunięte podczas mycia.

3) Jeśli samochód wygląda błyszcząco, proces czyszczenia może być pominięty.

Nie, dopóki dokładnie i szczegółowo, wizualnie i poprzez dotyk nie oceniłeś stanu lakieru. Po umyciu i wysuszeniu samochodu delikatnie przesuń wewnętrzną stroną dłoni po powierzchni lakieru. Powierzchnia powinna być gładka jak szkło. Jeśli nie jest i wyczuwasz przyspojone zanieczyszczenia, można je łatwo usunąć przy pomocy glinki...ułatwi to nakładanie i wycieranie politury i wosku oraz da olśniewający rezultat.

4) Glinkowanie powinno być wykonywane wyłącznie przez profesjonalistów.

Jeśli kiedykolwiek bawiłeś się plasteliną, możesz użyć glinki. Uformuj nieagresywną syntetyczną glinkę na kształt okrągłego placka. Pracuj na umytym i wysuszonym aucie, delikatnie przesuwaj glinkę po powierzchni lakieru, spryskując ją jednocześnie Quik Detailer'em, następnie wytrzyj powierzchnię ręcznikiem z mikrofibry. To powinno usunąć wszystkie przyspojone zabrudzenia. Doświadczenie nie jest konieczne!

5) Woskowanie usunie koliste zarysowania.

Nie, jedyna droga do usunięcia zarysowań z powierzchni lakieru, to zredukowanie wierzchniej warstwy lakieru do poziomu zarysowania. Mikroryski często mogą zostać usunięte ręcznie przy pomocy mało agresywnego środka do czyszczenia lakieru lub emulsji polerskiej. Średnie zarysowania mogą wymagać użycia maszyny polerskiej typu dual action, a głębsze zarysowania spowodowane nieodpowiednim użyciem rotacyjnej maszyny polerskiej i ściernych emulsji polerskich mogą wymagać profesjonalnej renowacji lakieru.

6) Nie ma różnicy pomiędzy polerowaniem i woskowaniem.

Przy polerowaniu diamentów jak również lakieru, to powierzchnia danego materiału tworzy brylantowo wysoki połysk. Dlatego do uzyskania maksymalnego połysku entuzjaści motoryzacji stosują tak zwaną czystą politurę. Woskowanie samochodu natomiast, zmierza ku ochronie powierzchni lakieru przed czynnikami zewnętrznymi, poprzez nakładanie wosków, polimerów i silikonów.

7) Maszyny polerskie uszkadzają lakier.

Nawet nowicjusze mogą szybko, profesjonalnie używać maszyny polerskiej typu dual action lub orbitalnej bez żadnego ryzyka spalenia lakieru. Ich użycie powoduje bardziej równomierne aplikowanie emulsji czyszczących, politur, wosków, zapewniając głębsze czyszczenie i bezpieczne usuwanie zarysowań. Maszyny rotacyjne, które pracują na znacznie wyższych obrotach lepiej zostawić profesjonalistom.

8) Pieluchy, koszulki i flanela to dobre ręczniki do czyszczenia auta.

Unikaj tego typu materiałów do polerowania i czyszczenia! Problem pojawia się, gdy małe drobinki zostają uwięzione pomiędzy „gładką” tkaniną i idealnie gładkim lakierem, ocierają się i wnikają w powierzchnię lakieru, powodując wiele zarysowań, których tak bardzo próbowałeś uniknąć. Zawsze używaj 100% bawełnianych ręczników frotowych lub grubej mikrofibry, aby wyeliminować ten problem.

9) Ochrona woskowa może trwać nawet do 5 lat lub dłużej.

To nie jest uczciwe, aby gwarantować jakość i ochronę jakichkolwiek wosków samochodowych w oznaczonych okresach. Każdy samochód i jego właściciel jest inny, jak również otoczenie, w którym przebywają!

10) Woski w paście dają lepszą ochronę niż płynne.

Pierwotnie, woski w paście były trwalsze, a płynne łatwiejsze w użyciu. Podczas gdy wciąż w to wierzymy, woski samochodowe obecnie dostępne na rynku zarówno w paście, jak i płynne zapewniają taką samą jakość i łatwość użycia.

11) Zapalenie ognia na masce bez uszkodzenia lakieru gwarantuje ochronę.

To nie jest dowód na jakość ochrony wosków samochodowych. Podczas gdy ta teatralna sztuczka sprzedaje rocznie miliony puszek wosku samochodowego, jest to przekręcanie faktu dlatego, że ciepło się wznosi. To zwykła demonstracja praw fizyki... jak na lekcji.

12) Raz nawoskowane auto, nie potrzebuje regularnej ochrony lakieru.

Ilekroć twoje auto jest na zewnątrz, niezależnie czy jest zaparkowane, czy się porusza, to przebywa we wrogim środowisku. Wszystko, co lata, począwszy od komarów, a skończywszy na samolotach, wydala zanieczyszczenia, które trwałe wiążą się z powierzchnią lakieru. Jest jeszcze kwaśny deszcz i opady przemysłowe, nie wspominając o promieniowaniu UV, które jest numerem 1, jeśli chodzi o degradację lakieru. Ogólnie mówiąc, najlepszą długotrwałą ochroną dla Twojego lakieru jest regularne usuwanie zanieczyszczeń za pomocą środków typu „mist 'n wipe” zanim zdąża wyrządzić na nim szkody.


1. Nie przemawiaj do ludzi metaforą - zrozumieją Cię dosłownie.
2. Nie przemawiaj do ludzi ironią - zrozumieją Cię zbyt dosłownie.
3. Nie przemawiaj do ludzi dosłownie - nie zrozumieją Cię.
4. Nie przemawiaj w ogóle do ludzi to ... nie dostaniesz bana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widze Hugo , ze jednak sie przekonales do tej firmy. Powiem tak, ja nie widzialem osobiscie lepszych kosmetykow do samochodu. Niestety w Polsce troche drogo, dlatego ciagne je ze Stanow.

pzdr.

[ Dodano: 2006-07-17, 08:27 ]

Ale, zeby nie bylo OT to rozpoczne z seria pytan do eksperta ;)

Chcialem usunac takie malutkie plamki ze smoly, ktore mam na masce. Probowalem uzywac glinki lacznie z quick detailerem, fakt super wygladza powierzchnie, ale nie radzi sobie z tymi plamkami. Czy bug & tar removal poradzi sobie z tym, czy trzeba jakas spolerowac samochod?

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam :) mam 2 pytania:

*Moja siostra wyjezdzala z garazu i zachaczyla nadkolem o betonowa sciane... i teraz sa 2 rysy (biale- zdrapany lakier) jedna to zadrapanie druga glebsza z ktora nie moglem sobie juz poradzic kredka :cry: co zrobic... ??

*Myjac ostatnio autko nie moglem sobie poradzic z takimi jakby odbarwieniami i w tym miejscu autko zamiast sie ladnie blyszczec jest troszke matowe wygladalo to jak jakis nalot ale pasta polerujaca nic nie dala... :neutral:


Audi A4 1995r 2.6E +gaz xenony, klimatronic, 225nm/ 3500obr, 8,7 0-100km/h :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze nie jestem takim ekspertem jak screw ;), ale ja uzywam Quick Detailer lacznie z glinka, samochod super sie blyszczy, jak lusterko ;).

Wlasnie moze ekspert poleci jeszcze jakies lepsze nablyszczacze lakieru.

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest screw

Witam Rob!

Oto sposoby na uzyskanie „efektu lustra”:

Wariant Soft (efekt jak w salonie):

- umycie samochodu - Gold Class Car Wash Shampoo & Conditioner

- usunięcie zarysowań, wżerów, odbarwień itp. – Deep Crystal Paint Cleaner

- nałożenie polerki (nadanie „mokrego” połysku) – Deep Crystal Polish

- ochrona stworzonego połysku (wosk) – Deep Crystal Carnauba Wax

Wariant Medium (efekt lepszy niż w salonie):

- umycie samochodu - Gold Class Car Wash Shampoo & Conditioner

- usunięcie naleciałości i przyspojeń na powierzchni lakieru – Ouik Clay

- usunięcie zarysowań, wżerów, odbarwień itp. – Deep Crystal Paint Cleaner

- nałożenie polerki (nadanie „mokrego” połysku) – Deep Crystal Polish

- ochrona stworzonego połysku (wosk) – Deep Crystal Carnauba Wax

Wariant Hardcore :twisted: (efekt: salony będą o takim marzyć):

- umycie samochodu - NXT Generation Car Wash lub Gold Class Car Wash Shampoo & Conditioner

- usunięcie naleciałości i przyspojeń na powierzchni lakieru – Ouik Clay

- usunięcie zarysowań, wżerów, odbarwień itp. – Deep Crystal Paint Cleaner lub Body Scrub lub ScratchX

- nałożenie polerki (nadanie „mokrego” połysku) – Deep Crystal Polish

- ochrona stworzonego połysku (wosk) – NXT Generation Tech Wax lub Gold Class Car Wax

Dla utrzymania stworzonego efektu pomiędzy następnymi umyciami 2 produkty:

- Quik Detailer lub NXT Generation Speed Detailer – usunięcie lekkich zabrudzeń

- Quik Wax lub NXT Generation Spray Wax – uzupełnienie woskowej ochrony

pzdr

gordon.jpg

2bj0011.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:shock: kurde taki fachman obok mnie normalnie 3 min jazdy moją niunia a ja nic nie wiem a przydałby się lifting lakieru na mojej czarnej perełce gdzie każdą ryskę widać no i ma 9 latek jadęęe do pana proszę mnie wygłądać bo ma się rozumieć że te wszystkie zabiegi można wykonać na miejscu za "drobną opłatą" dla sąsiada i klubowicza :mrgreen:

bo ja tak uwielbiam jak mi autko lśni iczęsto je myję zajmuje mi to przynajmniej 3 godziny no ale to ma też wady bo rysek jest sporo zwłaszcza przez to że przecieram je jak się zakurzy :cry: ale ja tak lubię kak jest czyściutki :lol:


1.9 TDI ASV 110KM  i 235Nm ver. SPORT powered by SEAT <br />Admin i Mod mogą wszystko i nie zawsze mają racje

Share this post


Link to post
Share on other sites
W tygodniu robie wariant hardcore, troche to zajmie czasu , ale efekty umieszcze na forum :)

Rób , rób , bo ja też będe robił wariant hardcore i porównamy efekty :wink:

na jaką moge liczyć zniżkę przy wydaniu 250zł ?

Mamy 10% zniżki dla klubu :wink:


  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hugo to jaki masz cały zestaw tych specyfików to i ja u siebie zapodam hardcore po powrocie...


trackdays_white_background.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites
Hugo to jaki masz cały zestaw tych specyfików to i ja u siebie zapodam hardcore po powrocie...

Ja będe zamawiał następujący zestaw :

1.Umycie samochodu - NXT Generation Car Wash

2.Usunięcie naleciałości i przyspojeń na powierzchni lakieru – Ouik Clay

3.Usunięcie zarysowań, wżerów, odbarwień itp. – Deep Crystal Paint Cleaner

4.Nałożenie polerki (nadanie „mokrego” połysku) – Deep Crystal Polish

5.Ochrona stworzonego połysku (wosk) – NXT Generation Tech Wax

6.Rękawica do mycia karoserii - Deep Pile Chenille Wash Mitt

7.Aplikatory - Even-Coat Applicator Pad (2-pack)

8.Ręczniczek z microfibry do czyszczenia i polerowana - Supreme Shine Microfiber (Bulk)


  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quick clay - wg mnie naprawde warto aczkolwiek dla mnie ranking maguaiersa jest taki

1) reczniczek do mycia szyb ( ten z niebieska obwudka ) + nxt generation glass cleaner NIE DO POBICIA

2) quick detailer + zolty reczniczek do polerki

3) szczotka do felg

4) szczotka do opon

5) pianka do mycia opon nxt generation tyre cleaner

To co sie kompletnie nie sprawdzilo:

1) ScratchX - mam wrazenie ze nie pokrywa najmniejszych rys

W tym tygodniu bede testowal: Deep crystal polish cleaner stad tutaj pytanie do eksperta jak tego najlepiej uzywac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hugo to jaki masz cały zestaw tych specyfików to i ja u siebie zapodam hardcore po powrocie...

Ja będe zamawiał następujący zestaw :

1.Umycie samochodu - NXT Generation Car Wash

2.Usunięcie naleciałości i przyspojeń na powierzchni lakieru – Ouik Clay

3.Usunięcie zarysowań, wżerów, odbarwień itp. – Deep Crystal Paint Cleaner

4.Nałożenie polerki (nadanie „mokrego” połysku) – Deep Crystal Polish

5.Ochrona stworzonego połysku (wosk) – NXT Generation Tech Wax

6.Rękawica do mycia karoserii - Deep Pile Chenille Wash Mitt

7.Aplikatory - Even-Coat Applicator Pad (2-pack)

8.Ręczniczek z microfibry do czyszczenia i polerowana - Supreme Shine Microfiber (Bulk)

no tyle tego, że kurcze cały dzień będe miał roboty :lol:

Hugo zrób fotki przed i po please

kiedy bierzesz dzień wolny ?? na zrobienie make up i wogóle peelingu itd :)??


trackdays_white_background.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz jestem troche zaganiany , ale w sierpniu mam urlop , więc myśle , że znajde chwile na odpicowanie bryki :lol:

Fotorelacja będzie na pewno :wink:


  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest screw

Hej Rob!

wydajność NXT generation tech wax to ok. 12 kompleksowych woskowań.

Jeżeli będziesz mył samochód NXT generation Car Wash, to woskowanie możesz robić 1 na pół roku. Ten wosk jest 100% syntetyczny i ma bardzo wysoką temperaturę topnienia ok. 190 st.C, a to bardzo wpływa na jego trwałość (woski naturalne mają temp. Topnienia ok. 60 st. C, w taki dzień jak dziś wszystko spłynie!)

p.s.

macie zniżkę 10% na wszystkie produkty

[ Dodano: 2006-07-27, 11:08 ]

no ale to ma też wady bo rysek jest sporo zwłaszcza przez to że przecieram je jak się zakurzy :cry: ale ja tak lubię kak jest czyściutki :lol:

Jest i na to rada: Quik Detailer lub NXT Generation Speed Detailer + ręczniczek Supreme Shine microfiber. To takie dwa produkty, które rozpyla się na karoserię i wyciera ręczniczkiem, stworzone właśnie specjalnie do „odświeżania” zakurzonego samochodu, na drobinkach kurzu tworzy się jakby żelowa powłoka, dzięki czemu nie ma ryzyka powstania zarysowań. A ręczniczek jest wykonany z bardzo grubej mikrofibry i w odróżnieniu od innych nie jest obszywany na okrętkę (to też powoduje zarysowania), ale obszyty satyną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Screw , mam pytanko.Czy NXT Generation Tech Wax nakłada się na zimny czy na rozgrzany lakier??


  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest screw
To co sie kompletnie nie sprawdzilo:

1) ScratchX - mam wrazenie ze nie pokrywa najmniejszych rys

W tym tygodniu bede testowal: Deep crystal polish cleaner stad tutaj pytanie do eksperta jak tego najlepiej uzywac.

Masz rację nie pokrywa! On je usuwa, tylko być może nie tak go użyłeś…

Żeby pokryć rysę potrzebna będzie zaprawka.

Kilka uwag o stosowaniu ScratchX lub Deep Crystal Paint Cleaner:

:arrow: są to środki lekko ścierne, które ingerują w powierzchnię lakieru, działają na tej zasadzie, że zdejmują minimalnie warstwę lakieru bezbarwnego, który jest na powierzchni, coś jak pasta Tempo. W odróżnieniu od niej produkty Meguiar’s wykonane są w technologii MDAT, chodzi o to, że cząsteczki ścierne zmniejszają się w miarę wcierania go w powierzchnię lakieru, aż w końcowej fazie produkt działa jak polerka i nie pozostawia mikrorysek.

:arrow: wszystkich rys nie usuniemy z pewnością (chodzi mi o te głębokie, wyczuwalne „paznokciem”), ale i te będą przynajmniej mniej widoczne

:arrow: zawsze stosujemy je na zimnej powierzchni – to ważne!

:arrow: można je nakładać maszynowo gąbką polerską lub ręcznie (tu najlepiej sprawdzają się te żółte aplikatory High Tech Applicator Pad)

:arrow: produkt należy wcierać tak długo, aż wetrzemy go prawie w całości, jeżeli rysy jeszcze będą widoczne, to proces powtórzyć do skutku. To są produkty nie aż tak bardzo agresywne, po to aby w niewprawnych rękach nie zniszczyć lakieru, co bardzo łatwo można zrobić innymi pastami ściernymi.

[ Dodano: 2006-07-27, 11:55 ]

Screw , mam pytanko.Czy NXT Generation Tech Wax nakłada się na zimny czy na rozgrzany lakier??

Coś o woskowaniu:

nałóż bardzo cienką warstwę wosku na zimny, cały samochód i odczekaj trochę aż wyschnie, nastepnie wypoleruj. Jest bardzo łatwy sposób na sprawdzenie czy wosk nadaje się już do polerowania: zrób palcem kreskę na nawoskowanym lakierze, jakbyś coś pisał, jeżeli wosk nie będzie się mazał to można już polerować. Warto taką czynność powtórzyć, efekt jest super! Dwukrotne nałożenie i spolerowanie jest skuteczniejsze i wydajniejsze niż nałożenie jednej grubej warstwy, bo lakier i tak "przyjmie" tylko pewną ilość wosku a reszta bedzie usunięta, zaoszczędzisz wosk i łatwiej będzie polerować.

Do polerowania najlepsze są: gruby ręcznik z bardzo miękkiej bawełny (np: Ultra Plush Super Terry) lub z microfibry (Supreme Shine Microfiber).

p.s. wszystkie produkty stosujemy koniecznie na zimnym lakierze!!!

[ Dodano: 2006-07-27, 12:10 ]

Jakim preparatem czyścić chromowane oznakowanie i listwy w okół szyb :?:

NXT Generation All metal polish, to jest pasta do polerowania metali, do chromów idealna!

ma jeszcze jedną zaletę, pozostawia na metalowych powierzchniach ochronną warstwę polimerów, dzięki czemu efekt pozostanie na dłużej.

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to może mi coś ekspert doradzi ;).

Mam problem z tylnią klapą.Zawsze po umyciu,wytarciu jest jak by trochę tłusta,zmatowiona w porównaniu z resztą samochodu.Gdy zaczynam polewrować to lakier odyzskuje swój prawidłowy kolor ale to trzeba się natrzeć, a po myciu znowu jest jakby tłusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest screw
No to może mi coś ekspert doradzi ;).

Mam problem z tylnią klapą.Zawsze po umyciu,wytarciu jest jak by trochę tłusta,zmatowiona w porównaniu z resztą samochodu.Gdy zaczynam polewrować to lakier odyzskuje swój prawidłowy kolor ale to trzeba się natrzeć, a po myciu znowu jest jakby tłusta.

to jest do zrobienia :twisted:

po pierwsze: dokładnie wyczyścić lakier - Deep Crystal Paint Cleaner lub Body Scrub

po drugie: nałożenie politury - Deep Crystal Polish

po trzecie: zabezpieczenie - Deep Crystal Carnauba Wax lub Gold Class Car Wax lub Nxt Generation Tech Wax

ewentualnie wariant dla leniwych:

Cleaner Wax - to taki produkt 3 w 1 (środek czyszczący, politura i wosk)

pzdr

75731771_e0dc15bde0.jpg

75731926_fc9a4a0c34.jpg

75732415_9f0e817dd5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kaziu_Wichura

to ja mam takie pytanie: potrzebowałbym coś do pielęgnacji kokpitu i inych elementów wnętrza. Na klapie schowka mam kilka otarć i rysek można je czymś usunąć?

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest screw

oto 2 produkty do zabawy z kokpitem:

Natural Shine

NXT Generation Tech Protect

przywracają świeżość "zwietrzałym" plastikom, co ważne nie pozostawiają żadnego tłustego nalotu na powierzchni i nadają delikatny satynowy połysk, ale naprawdę delikatny, bo większość z nas nie lubi błyszczących kokpitów :wink:

nadaja się również do zewnetrznych elementów z tworzyw sztucznych, uszczelek itp.

co do rysek na tej klapie, to może być problem ponieważ te elementy mają zazwyczaj porowatą strukturę, i gdyby je spolerować pozostanie gładkie miejsce, a to będzie chyba wyglądać jeszcze gorzej :???:

MGU_G_12924_LG.jpg

MGU_G_4116_LG.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deep Crystal Paint Cleaner, Body Scrub, Scratch X.

Pytanko co do tych produktów. Czym te produkty właściwie się różnią, siłą z jaką ścierają lakier, czy czym bo za bardzo nie mogę tego zczaić? Używa się ich w ten sam sposób, wcierać aż się wetrze tą pastę w lakier? W sumie z opisów wychodzi że każdy jest tym samym.

Deep Crystal Step 2 Polish - jakieś porady eksperta jak się go prawidłowo powinno używać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest screw

wszystkie te produkty mają podobne działanie, różnią się nieco stopniem ścieralności, jeżeli ustawić je w kolejności od najmniej do najbardziej to wyglada to tak:

Deep Crystal Paint Cleaner

Body Scrub

ScratchX

przypomnę jeszcze raz kilka uwag o ich stosowaniu:

:arrow: są to środki lekko ścierne, które ingerują w powierzchnię lakieru, działają na tej zasadzie, że zdejmują minimalnie warstwę lakieru bezbarwnego, który jest na powierzchni, coś jak pasta Tempo. W odróżnieniu od niej produkty Meguiar’s wykonane są w technologii MDAT, chodzi o to, że cząsteczki ścierne zmniejszają się w miarę wcierania go w powierzchnię lakieru, aż w końcowej fazie produkt działa jak polerka i nie pozostawia mikrorysek.

:arrow: wszystkich rys nie usuniemy z pewnością (chodzi mi o te głębokie, wyczuwalne „paznokciem”), ale i te będą przynajmniej mniej widoczne

:arrow: zawsze stosujemy je na zimnej powierzchni – to ważne!

:arrow: można je nakładać maszynowo gąbką polerską lub ręcznie (tu najlepiej sprawdzają się te żółte aplikatory High Tech Applicator Pad)

:arrow: produkt należy wcierać tak długo, aż wetrzemy go prawie w całości, jeżeli rysy jeszcze będą widoczne, to proces powtórzyć do skutku.

To są produkty nie aż tak bardzo agresywne, po to aby w niewprawnych rękach nie zniszczyć lakieru, co bardzo łatwo można zrobić innymi pastami ściernymi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rob

w swojej ofercie macie dwie rękawice do mycia samochodu, jaka jest różnica między nimi :?: / bo w katalogu opis jest bardzo podobny/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rob
A która ci się bardziej podoba ??? Pewnie taka różnica.

zaczekam na odpowiedź experta :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
w swojej ofercie macie dwie rękawice do mycia samochodu, jaka jest różnica między nimi :?: / bo w katalogu opis jest bardzo podobny/

Pasjonaci najczęściej wybierają DEEP PILE CHENILLE WASH MITT , a myjnie ULTRA PLUSH WASH MITT


  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rob
pokaz mi myjnie na ktorej uzywaja rekawic Maguaiarsa

... a która myjnia używa ich produktów ? :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest screw
w swojej ofercie macie dwie rękawice do mycia samochodu, jaka jest różnica między nimi :?: / bo w katalogu opis jest bardzo podobny/

Z tymi dwoma rekawicami jest tak, że jest mi naprawdę trudno wskazać różnicę pomiędzy nimi (poza kolorem), a wybór wydaje mi się tylko kwestią własnych preferencji…Ja osobiście wolę tę białą, drugi Piotr tę żółtą i żaden z nas nie potrafił tego jednoznacznie wyjaśnić.

Ale to się właśnie zmieniło…bo mamy nareszcie u siebie 3 rękawicę, wykonaną z microfibry, z nieco krótszym włosiem niż dwie pozostałe. Widziałem jak wygląda taka rękawica po 3 latach użytkowania (intensywnego – mycie 2 samochodów co 2 tygodnie). Naprawdę jestem pod wrażeniem trwałości, całkowicie zachowuje swoją strukturę, a jedynie troszkę zszarzała przez ten czas. Jest bardzo miękka i niezwykle delikatnie traktuje się nią lakier.

p.s.

kilka myjni już używa z bardzo pozytywnym rezultatem :twisted:

microfiberwashmitt.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...