Skocz do zawartości

marek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marek

Osiągnięcia marek

0

Reputacja

  1. jakiś czas temu podczas przepalania silnika w trakcie jego pracy straciło się ładowanie kontrolka ładowania nie gasnie po zapaleniu moze ktoś zna jakieś knify na to , nie chce od razu dobierać sie do alternatora.. co jeszcze zauwazyłem, to ze obroty falują, podczas wzrastania kontrolki przygasają a podczas spadania obrotów rozjaśniają się
  2. witam! ostatnio przejezdzając autkiem na lakiernie na dystansie moze 300m zaświeciła mi się kontrolka swiec zarowym po czym zaczeła mrugać czy wiecie koledzy czym to moze byc spowodowane? silnik ajm 2000r p.s. no i jak juz pisze to jakiś czas temu podczas przepalania silnika w trakcie jego pracy straciło się ładowanie kontrolka ładowania nie gasnie po zapaleniu moze ktoś zna jakieś knify na to , nie chce od razu dobierać sie do alternatora..
  3. marek

    Stan oleju!!!!!!!!!

    wtryski mogą lać podczas dobijania przez pompę paliwową ciśnienia zaraz po przekreceniu kluczyka... prosty test wyjmij wtryskiwacze podłącz do instalacji tak jak były, niech ktoś przekręca stacyjkę tak zeby pompa tłoczyła paliwo do uzyskania odpowiedniej wartości... jesli są już zuzyte powinienes zaobserwować który się "poci" pozdro
  4. marek

    Motor-Life

    znakomita wiekszośc specyfików typu motodoktor motorlife itd zagęszcza olej i to dosyć znacznie, z resztą spojrzcie na to gówno po otwarciu tej puszki,wiec jesli juz wiemy ze olej zyskuje znacznie a gęstości, to ja się pytam co na to turbina? a chyba wszyscy wiedza ze to element potrzebujący jak najlepszego smarowania od pierwszych sekund pracy tak samo jak wszyscy wiedza jakie smarowanie daje kostka smalcu w porównaniu z olejem pozdrawiam
  5. autor tematu chyba gadał z kierowcą ciężarówki:) sam jezdze tym zawodowo i wiem ze w skrzyniach biegów samochodów ciezarowych ułożyskowanie wałków jest smarowane dzięki pompie napędzanej od wałka bodaj głownego, który obraca sie tylko jeśli mamy zapięty bieg, stad tez teza,że jadąc na luzie mamy słabe smarowanie skrzyni i taka jazda na dłuższą metę powoduje przyspieeszone jej zużycie... tak mi się wydaje ze ktoś przeniósł ten przypadek na samochody osobowe, tam jednak smarowanie wszelkich łożysk i powierzchni wspołpracujących odbywa się po prostu rozbryzgowo( oczywiście z wyjątkiem automatów) ale sie wymądrzyłem:) pozdrawiam
  6. dzięki:) uspokoiłem się.. macie moze jakieś fotki tego głównego wyświetlacza, bo mam wrazenie ze jest na samym dole miejsce gdzie nic się nie wyświetla, coś zepsute czy moze tez ma tak być? proszę o cierpliwość dla mojej dociekliwości, to moje pierwsze audi:)
  7. witam! nurtuje mnie dlaczego w mojej a4 nie zaświeca się lampka cisnienia oleju po przekreceniu kluczyka, zaswiecają się inne, gasną i zostaje tylko ładowanie, czy któryś z kolegów mogłby mi naklreslic czy tak ma być czy coś jest nie tak? pytanie nr 2:) podczas wciskania lewego przycisku na liczniku wyświetlają się sybole, czerwony napis "przegląd " 15000km nastepnie symbol taki jak kontorlka cisnie oleju, dalej coś takiego ((!)), pozniej symbol temp. cieczy chłodzącej, i na koniec symbol rezerwy i pozniej napis "ok" z tym ze rezerwa i "ok" juz na pomaranczowo czy mogłby ktos mi to przetłumaczyc na moje:) dzieki z góry i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...