-
Postów
278 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Skeeber

Informacje
-
Imię
GS
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Skeeber obserwuje zawartość Pompa vacuum 2.0 TDI CR
-
Witam, moja pompa vacuum w CAHA wytwarza 0,6 bara podcisnienia. Standardowo podcisnienie powinno wynosic 0,7-1 bar. Czy ktorys z kolegow orientuje sie jaka jest poprawna wartosc podcisnienia dla pompy 03L145100? Z gory dziekuje za pomoc
-
Witam Kolegow, Mam 2 problemy z Tiguanem mojej zony z silnikiem CFFB, obecnie 207000 przebiegu, full historia i serwis ASO. Mam nadzieje ze bedziecie mnie w stanie nakierowac na przyczyne, wszystkie naprawy przy aucie wykonuje osobiscie i to pierwsze powazniejsze problemy z dieslami ktore mialem. 1) Silnik ma metaliczny stukot w gornej czesci i lekko poszarpuje na zimnym. Podejrzewalem wtryski, dzis poszla wymiana filtra ON, zalany plukanka Liqui Moly. W filtrze brak opilkow metalu. Korekcje na zimnym przed plukanka : IDE00365 Injection amount deviation cylinder 1 1.76 mg/stroke IDE00366 Injection amount deviation cylinder 2 -0.72 mg/stroke IDE00367 Injection amount deviation cylinder 3 -0.31 mg/stroke IDE00368 Injection amount deviation cylinder 4 -0.72 mg/stroke Po plukance po kilku minutach pracy(metaliczny stukot ciagle obecny) : IDE00365 Injection amount deviation cylinder 1 0.87 mg/stroke IDE00366 Injection amount deviation cylinder 2 -0.53 mg/stroke IDE00367 Injection amount deviation cylinder 3 -0.41 mg/stroke IDE00368 Injection amount deviation cylinder 4 0.07 mg/stroke Czy i jesli tak ile wtryskow do wymiany? Na cylindrze nr1 wg kwalifikuje sie do wymiany 2) po odkreceniu korka oleju jest spory pulsujacy wyziew gazow, napewno wiekszy duzo niz standardowo. Czy mozliwe ze padly podkladki pod wtryskami czy moze przyczyna moze byc inna?
-
Dev-mam nieco podobny problem, moze mógłbyś potwierdzic moje podejrzenia. W moim aucie hamulce są słabe i przy wyższych prędkościach czuc ze auto ciągnie na lewo (przednia tarcza wizualnie widac ze słabiej dotarta niż lewa). Przy przytrzymaniu pedału hamulca - schodzi niżej ale mniej wiecej do połowy skoku - nie do dna. Wymienione : - pompa hamulcowa na nową TRW - wszystkie zaciski po full regeneracji - przewody elastyczne nowe wszystkie - tarcze + klocki nowe ATE + płyn tez ATE + porządne odpowietrzenie na przekręconym kluczyku Mam tez pompe 8E0614111AB - co dziwne nie ma opcji odpowietrzania w VAGu. Pytanie brzmi - czy przyczyną tak dziwnego zachowania hamulców moze byc własnie pompa ABS? Sterownik nie zgłasza błędów
-
to program z "półki" wiec cudów nie ma co oczekiwać. Wszystko w sumie smiga niezle ...ale ostatnio cos przydymia
-
dzieki za opinie, dorobie logi i sie zgłosze ponownie
-
Jest wielka prośba do doświadczonych Kolegów w temacie analizy logów. Pacjent : A4 B5 AFN 1999, jakis rok temu wrzucony chip na @140 koni. Ostanio czuje ze nie ma mocy + dymi dość solidnie przy wyższych obrotach. Dodam ze : turbina czyszczona tydzien temu, nowa grucha turbiny i N75, nowe wężyki podcisnienia. Zlogowalem dzis tylko grupe 10&11, wszystkie sugestie będą mile widziane http://vaglog.rtnet.pl/log_182954.html http://vaglog.rtnet.pl/log_182955.html
-
OK tak zrobie, w miedzyczasie znalazlem fotostory i sumie wszystko tam pisze. Jeszcze tylko jedna wątpilowość do potwierdzenia -> przed demontażem kola na wprost, po wypięciu krzyżaka blokuje kierownice zeby sie nie obracała a w trakcie montażu nowego magla wpinam do krzyżaka i ma grać ? pytam bo nie chcialbym odwracac kierownicy na wieloklinie jakby listwa po wszsytkim nie byla symetrycznie /poza regulacją na końcówkach/
-
Odgrzeje kotleta - tez czeka mnie regeneracja i wymiana magla i tu pytanie: czy jest sensowna wymiana płynu wspomagania przy wymianie czy tylko dolewka? Dodatkowo czy jest jakis zabieg z odpowietrzaniem czy sie wszystko samo odpowietrzy?
-
Mam mały problem z hamulcami, na suchym jest świetnie ale na mokrym występuje pewien problem - auto ściąga, mam wrażenie ze mocniej hamują koła po przekątnej auta, występuje to oczywiście tylko przy wyższych prędkościach ....ale wiadomo ze tu przydałaby sie stabilność. Czy jest możliwe żeby pompa przepuszczała i powodowała taki efekt? Dodam ze : - geometria sprawdzona i jest OK - wahacze przód nowe - tuleje na tylnej belce wymienione - tarcze + klocki przód tył Bosch /wytarte równomiernie - lustro/ - zaciski sprawdzone i nasmarowane - to samo zjawisko na letnich i zimowych gumach - hamulce sprawdzone na rolkach - ostateczna siła hamowania +/-3% pomiędzy kołami osi jakies sugestie ?
-
Panowie, nic nie drży - jedzie pięknie, dodam ze dwumasy juz od roku nie mam - smigam na jednomasie.
-
dzieki za odpowiedz, kupione
-
Szukałem podobnego tematu ale nie znalazlem ......Mocy w moim AFN troche mało, nie chce zakładac boxa ....a na program profi to juz troche za późno dla tego auta . Chciałbym wrzucic gotowy chip : Chiptuning VW Audi Seat 1.9TDI 2.5TDI - to NIE BOX (3556974552) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Auto ma 350 000 km najechane, założony jednomas, poza tym wzorowy stan techniczny. Jesli ktos juz przerabiał ten temat bedę wdzieczny za info jak wyglądają osiągi ....spalanie, wpływ na trwałość silnika po przejsciu na 140 HP.
-
przejechałem moim AFNem ok 80 000km na sprzegle wg opisu w tym wątku, czas na tarczy + docisku. Pytanie do znawców tematu - czy mozna tu zastosować Luk RepSet do Audi 80 z 1Ztem -> nr katalogowy 623 0829 00????
-
dzieki za info.....sprawdze na rolkach i dam znac co sie dzieje ---------- Post dopisany 25-04-2013 at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2013 at 22:59 ---------- usterka namierzona , zaciski tylne rozebrane i wyczyszczone ....jeden tłoczek sie przycinał, dzieki za pomoc Devastation