Skocz do zawartości

Hudzior

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hudzior

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hudzior

0

Reputacja

  1. czarny588 moj kabelek jest wykrywany przez komp, np. bledy moge zczytac i wykasowac, ale niektore funkcje niedzialaja.
  2. Prubowalem go juz naprawiac, tak jak jest to opisane w linku w pierwszym poscie, ale dalej jest to samo, troche to dziwne bo kabel niebyl podlanczany do innego kompa, a program niebyl aktualizowany, wiec raczej niema mozliwosci by byl uwalony. Gdzies slyszalem ze trzeba go na nowo programowac, tylko jak?
  3. Witam. W majau zeszlego roku kupilem kabelek Vag Com 704 pl, wszystko bylo w porzadku, ale w niedawno pojawily sie problemy, wyswietlaja sie jakies komunikaty ze aby skorzystac z tej funkcji musze korzystac z orginalnego interfejsa, niemoge robic adaptacji, ani nawet skanu auta, co moze byc przyczyna? PS: Program nigdy niebyl aktualizowany, wogule laptop niebyl podlaczony do netu. Da sie to jakos naprawic??? Dolaczam zrzuty ekranu tych komunikatow, prosze o szybka odpowiedz. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  4. Witam szanownych forumowiczow, jadac sobie dzisiaj przez miasto, podczas przyspieszania (obroty okolo 2500) zaswiecila mi sie kontrolka ladowania i komunikat Generator Werkstatt, ale zaraz zgasla i tak za kazdym razem kiedy dynamiczniej przyspieszalem, po przejechaniu okolo 15 km kontrolka sie zaswiecila i juz niegasnie, kolo alternatora odpada, bo jakies 2 miesiace temu wymienikem na nowe, a poza tym sprawdzalem i jest OK, alternator jest firmy VALEO 140A o nr: 028 903 029 R i chcialbym sie dowiedziec czy w miejsce tego moge wlozyc alternator 120A, czy slabszy alternator niczemu niezaszkodzi? Pozdrawiam
  5. u nas nie ma takich bajerow ... :polew: Ale na innych sa, a jakby niebylo tam zescie mi tez pomogli spanky napisz mi jeszcze prosze jak sprawdzic VAGiem ten DPF, czy tak jak jest to tu opisane: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55260&highlight=dpf albo to jest instrukcja do DPFa w B6?
  6. No po to sa te fora , dzieki chlopaki za pomoc, a jeszcze powiedzcie mi jak sie tu przyznaje POMOGL, bo prubowalem i jakos nie idzie, a zescie zasluzyli
  7. Nooooooo.... zgadza sie, ale wiesz jak to jest, co 2 fora to niejedno :gwizdanie: spanky a mozesz mi jeszcze wytlumaczyc jak sprawdzic tego DPFa VAGiem?
  8. Panowie dzisiaj wypalil mi sie DPF i troche tam pokrecilem go na wyzszych obrotach i wydaje mi sie, jakby troche bylo lepiej, wiec zrobilem jeszcze raz logi blokow 003-008-011: LOG 003-008-011 Sorki, ze zawracam wam tak d... tymi moimi LOGAMI, ale chcialbym miec zdrowe autko. Pozdrawiam
  9. Czyli na zapieczone kierownice, tak? Co do DPFa, mozesz mi krotko napisac w jaki sposob moge go sprawdzic?
  10. Tak, jest tam DPF (mokry), ale od czasu do czasu sie wypala, co mozna z tym zrobic oprucz wymiany na nowy, jest jakas mozliwosc wywalenia tego DPFa, albo jakies czyszczenie, bo gdzies na necie czytalem, ze mozna go wyczyscic, ale mozna go rowniez wywalic zmieniajac cos w oprogramowaniu, zeby niewywalalo bledow - ogulnie wolalbym wywalenie go, tylko gdzie? Co do zapieczonych kierownic turbiny, czy sztanga rusza sie wtedy normalnie, bo u mnie sztanga pracuje tak? http://hudzior.wrzuta.pl/film/0Aet4o...ztangi_w_tdi_1 http://hudzior.wrzuta.pl/film/2RLW33...ztangi_w_tdi_2 A i jeszcze jedno, czy jest mozliwosc sprawdzenia VAGiem jak zasyfiony jest DPF i ewentualnie go wypalic
  11. Co do temperatury, to pozniej minimalnie sie podniosla, na ok. 85 st, co to moze oznaczac, ze dawka paliwa jest przycieta? Co do przeplywomierza to byl pare miesiecy temu wymieniany (Bosch), myslalem, raczej, ze zapieczone kierownice sa, bo ogulnie to autem bylo jezdzone spokojnie, a w bloku 011 jest zadane 2397, a dmucha momentami 2601, to chyba troche przeladowuje, co myslicie?
  12. Witam wszystkich. Prosze o sprawdzenie logow mojego passata 2.0 TDI - (BGW) 136KM, niedawno wymienialem w nim lacze elastyczne (bylo zerwane) i waz, ktory laczy turbo z intercolerem (byl przetarty), ale wydaje mi sie, ze jeszcze niema tej sily co powinien miec i jakos tak glosno (jakby glucho) chodzi silnik, jakby gdzies byla nieszczelnosc w dolocie. Czasami zdarza sie, ze jak podczas jazdy wrzuce luz to obroty spadna na ok. 770-780obr/min i dopiero jak sie zatrzymam to obroty sie podnosza na prawidlowe, co moze byc powodem? Logi statyczne: LOG 001 LOG 003 LOG 004 LOG 007 LOG 013 LOG 018 LOG 023 basic settings: LOG 003 LOG 011 logi dynamiczne: LOG 001 LOG 003 LOG 004 LOG 008 LOG 010 LOG 011 - pruba 1 LOG 011 - pruba 5 Mam nadzieje, ze da sie to odczytac. Pozdrawiam
  13. Witam wszystkich serdecznie Jezdze Passatem, ale mysle, ze to zaden problem aby byc uczestnikiem tego forum. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...