Skocz do zawartości

czajuss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O czajuss

  1. z checia bym to zrobil hehe
  2. Witam chcialem zapytac jak mozna pozbyc sie blokady kierownicy zeby sie nie blokowala po wyjeciu kluczyka ?
  3. Hehe temat mozna zamknac znalazlem przyczyne poszla cewka :] dzieki za podpowiedzi
  4. Witam chcialem sie zapytac,poradzic kolegow czy jest roznica miedzy kolektorami wydechowymi w silnikach 1.6 AHL a 1.6 ADP,poniewarz w mojej AHL pekl mi kolektor wydechowy a znalazlem na szrocie dobry tylko od ADP i zastanawiam sie czy bedzie pasowal...? Z gory dzieki za jakies wskazowki Jeśli wiesz jakie ma oznaczenie Twój silnik to dlaczego nie masz go w profilu po drugie jak wpisujesz prefix w temacie to należy użyć konkretnego, bo w tym wypadku nie odnosi się do wszystkich silników (poprawiłem)
  5. Witam, mam problem z moja A4 na wolnych obrotach wydaje sie chodzic nie na wszytkich cylindrach,rownierz po dodaniu gazu jest tak samo chodzi jak traktor po podpieciu pod vag-a pokazalo mi cos takiego: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 3B0 907 557 B Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03 Coding: 04001 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Readiness: N/A nie wiem co mam z tym fantem zrobic byl bym wdzieczny za kazda pomoc pozdrawiam Maciek
  6. czajuss

    [B5 ADP] Brak mocy, szarpie

    A ja tez borykalem sie z tym problemem,nawymienialem troche rzeczy i nic.... az w koncu spedzilem troche czasu zaglebiajac sie w internet i znalazlem trzy warianty dlaczego tak sie dzieje. Pierwszy to problem z cewka zaczyna wariowac gdy dostaje temperatury, Drugi to czujnik prędkości obrotowej wału silnika G28 a ostatni natomiast to czujnik Halla. W moim przypadku wymienilem najpierw cewke nie pomoglo a po wymianie czujnika G28 wszytko pracuje jak nalezy silnik wrocil do zycia odzyskal elastycznosc i smiga jak szalony wiec moze warto sprobowac... Tu masz linka jak to wyglada: http://www.made-in-china.com/productdirectory.do?subaction=hunt&style=b&mode=and&code=0&comProvince=nolimit&order=0&word=06A906433C
  7. :> I udalo sie... znalazlem przyczyne tego nieszczesnego przerywania :/ przestalo sie tak dziac po wymianie G28 - Geber für Motordrehzahl (czujnik prędkości obrotowej wału/silnika)/Crankshaft Position Sensor (Czujnik pozycji wału korbowego)[nr. ref. 06A906433C]-wtyczka szara; złącze na ściance grodzi komory pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Mala fotka jak by ktos chcial zobaczyc http://www.made-in-china.com/productdirectory.do?subaction=hunt&style=b&mode=and&code=0&comProvince=nolimit&order=0&word=06A906433C A ja nareszcie ciesze sie normalna jazda )))))))))))))))))))
  8. Witam, watek moze juz byl lecz nie znalazlem rozwaizania posiadam B5 z 98r 1,6 i neka mnie problem tzw przycinaniem sie silnika podczas jazdy stalej ( +100 km/h) jak i przyspieszania wlasciwie od poczatku Wyczytalem ze trzeba wlasciwie wymienic duuuzo rzeczy lecz czy nie trafil ktos moze na jakies konkretne rozwiazanie... bylbym wdzieczny za pomoc nowemu swierzakowi dziekuje i pozdrawiam wszelkie podpowiedzi bedea mile widziane
  9. Witam wszytkich milosnikow Audiczek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...