
kubik224
Pasjonat-
Postów
100 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kubik224

-
tak!!!
-
Cholera kolego mam to samo poduchy pod silnikiem mam nowe ale jakieś tanie. Na starych ori ale zużytych było tak samo. Myślałem że to dwumasa więc zmieniłem na jednomase i dalej to samo. Pod skrzynią nowe Ruville, a zmian nie ma. Już zaczyna mnie to wkur... Poradźcie panowie bo już ręce opadają
-
Dzięki Koledzy za Wasze odpowiedźi! W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak jeździć dalej. Wczoraj trochę poczytałem i konsultowałem się z pewną firmą, która robi sprzęgła na zamówienie oraz regeneruje stare z gwarancją na 120-150 tys w zależności od modelu sprzęgła. ponoć są to standardowe przebiegi, dla których żywotność sprzęgła dobiega końca - może ktoś wie czy to prawda? Kolego fusse - miałem też taki problem wcześniej, że na nierównościach itd. słabo wchodziła mi właśnie dwójka a dodatkowo auto na luzie potrafiło wchodzić w małe "wibracje" (raczej słabo wyczuwalne ale jednak). Pomogła mi lewa poduszka pod skrzynią - jak ręką odjął... (pomimo że co najmniej 10 mechaników oglądało wszystkie poduszki jak jeździłem i twierdzili, że jest ok). Wymianę zaproponował jeden z mechaników w radomiu, który przejechał się samochodem i pomimo, że "na oko" poduszka była dobra zaproponował jej wymianę i jak napisałem - wszyskie objawy ustąpiły! Pozdrawiam! Ja mam to samo myślałem że to dwumasa. Zmieniłem na jednomas 1Z, a wibracje nie ustąpiły. Zmieniłem poduchy i dalej to samo. Dwójka przy niskich obrotach wchodzi normalnie lecz już przy ok 3.000 już z oporem. Wydaje mi się jakbym musiał poczekać aż obroty spadną dopiero mogę wbić. Jak dodaję np. na 2 gwałtownie gazu i puszczam czuję jakiś luz i ruchu lewarka. Znowu jak jadę na 5 biegu trzymam równo gaz to na lewarku czuć takie mrowienie i jakby jakiś luz między zębami skrzyni.
-
co w tym kodowaniu wpisać 07 tam się coś pokazuje samo [br]Dopisany: 22 Maj 2011, 12:57_________________________________________________myślę że temat do zamknięcia ew. zostaje temat kostek które zostały nie podłączone. oraz temat tego kodowania
-
a ta druga? może to są wtyki do innego radia np navi lub coś innego
-
nic nie pomogło jak daje na LO nawiew góra to leci dalej z kratek Jak daje na LO leci szyba jak daje na HI lecą kratki rozbierałem całą skrzynię z klapami lecz klap nie ruszałem.[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 09:24_________________________________________________problem rozwiązany pomyliłem wtyczki od silniczków Ps co to za wtyczka? i jeszcze jedna
-
deche wywalałem zajeło mi to 9h robiłem sam. Powiedz jak mam adaptować klapy
-
Panowie właśnie wymieniłem sobie nagrzewnicę. Nie jest to takie trudne jak piszą, lecz po podpięciu wszystkiego jak daje nawiew na kratki leci ciepłe jak na górę zimne. Na LO nie dmucha z kratek, jak na HI i na szybę to dalej leci z kratek. Błędów nie ma lecz chyba klapy źle pracują lub pomyliłem jakieś wtyczki. Jak wyzerować klapy? Jedna wtyczka została nie wiem od czego ona jest.
-
Panowie właśnie wymieniłem sobie nagrzewnicę. Nie jest to takie trudne jak piszą, lecz po podpięciu wszystkiego jak daje nawiew na kratki leci ciepłe jak na górę zimne. Na LO nie dmucha z kratek. Błędów nie ma lecz chyba klapy źle pracują lub pomyliłem jakieś wtyczki. Jak wyzerować klapy?
-
Problemy z ogrzewaniem (odpowietrzenie układu chłodzenia)
kubik224 odpowiedział(a) na znachor287 temat w Audi A4 B5
Panowie właśnie wymieniłem sobie nagrzewnicę. Nie jest to takie trudne jak piszą, lecz po podpięciu wszystkiego jak daje nawiew na kratki leci ciepłe jak na górę zimne. Na LO nie dmucha z kratek. Błędów nie ma lecz chyba klapy źle pracują lub pomyliłem jakieś wtyczki. Jak wyzerować klapy? -
efekt bujania silnikiem to nie są skutki wymiany na jednomas. Miałem to wcześniej. Poduchy mam wywalone bo jak potelepię silnikiem za alternator góra dół to buja się strasznie. Porównywałem z kolesiem w innym aucie.
-
No widzisz jeżeli oba zestawy pasują to kupiłem droższy a mogłem tańszy.
-
kolego kupiłeś zestaw LUK a i tak dostałeś docisk SACHS. Ja mam całość SACHS kupiłem normalnie w sklepie. W razie "w" sklep pod nosem. Tak to już jest :> kupujesz LUK a i tak wybite SACHS. Tarcza jest LUK-a. Tylko na docisku jest LUK-SACHS Ale zestaw LUK 623 113 900 ciężko dostać w tej cenie Chociaż już chciałem kupić SACHSA za ok 420zł zdecydowałem sie na LUK-a kolego gdzie ty kupujesz części bo ja w sklepie za SACHS 3000 722 002 dałem 640zł
-
kolego kupiłeś zestaw LUK a i tak dostałeś docisk SACHS. Ja mam całość SACHS kupiłem normalnie w sklepie. W razie "w" sklep pod nosem.
-
Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem. Wczoraj w końcu zapodałem całe sprzęgło do auta, więc części pasują "plug and play" wszystko śmiga żadnych problemów czas realizacji wraz z mechanikiem 8h. Panowie wszystko co potrzeba jest dokładnie w pierwszym poscie. Moje koło zamachowe było od silnika 1Z 1.9 tdi 90 KM chyba Audi B4 zęby od strony silnika nie miało żadnych numerów ale wyglądało identycznie jak tamto. Sprzęgło sachs zamiast LUK bo było tańsze.Sprzęgło wciska się a ze 2 razy lżej .Na polnej drodze na jedynce bez sprzęgła zrywa bez problemu a wtedy nie. Polecam tan zabieg nie ma żadnych obaw. Mam chyba jeszcze do wymiany poduchy silnika bo jak nacisnę i puszczę gaz bez wciskania sprzęgła to czuć jak buja się silnik i widać jak lata lewarek zmiany biegów.