Skocz do zawartości

przemek88

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemek88

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemek88

0

Reputacja

  1. Tez to sugerowałem mechanikowi a on stwierdził że nastawnik jest ok..
  2. Witam, mam problem z moim 1,9tdi AFN. Mianowicie chodzi o dziwne drgania silnika - tak jakby pracował na 3 cylindry. Sytuacja występuje kiedy po jeździe wezmę na "luz" - wtedy silnik zaczyna drgać.. wystarczy delikatne wciśnięcie gazu i drgania ustępuje- silnik zaczyna pracować normalnie. Zauważyłem, że dzieje się tak przy wysokiej temperaturze za zewnątrz - temperatura silnika nie ma znaczenia. Po podłączeniu Vaga nie ma błędów. Mechanik po podłączeniu komputera (inny program jak vag) podczas jazy obserwując wartości nie stwierdził nieprawidłowości. Natomiast po zatrzymaniu na postoju kiedy silnik zaczął drgać stwierdził że wartości na wtryskach wahają się.. Wg niego winna jest głowiczka pompy wtryskowej. Niestety żeby to sprawdzić trzeba zdemontować pompę- nie chciałbym tego robić nie mając pewności... szukałem podobnego tematu ale w większości przypadków winna jest plecionka albo dwumas. Dlatego pytam Was Drodzy Forumowicze o Wasze zdanie na ten temat
  3. A gdzie kaliko robiłeś program??
  4. Szkoda, że jednak nie było wyścigów "wózkami" dookoła Tesco :>
  5. Witam ponownie, lampy zamontowałem- wszystko ładnie pięknie tylko.. lampy w dzisiejszy deszcz zaparowały do połowy.. Co jest nie tak?? lampy firmy TYC
  6. W czwartek to i ja może bym dał radę przyjechać o podobnej godz
  7. To popatrze jeszcze :> bo na razie przymiarkę robiłem bez zderzaka- w sobotę odbiorę od malowania to się zobaczy
  8. Zabrałem się wreszcie do zmiany lamp na zespolone:) mała stłuczka mnie do tego zmusiła.. błotniki już gotowe- powiedzcie tylko na czym się wam ta lampa trzyma poza 2 górnymi uchwytami?? jak wkładam lampę w ten otwór od strony chłodnicy to jakoś strasznie odstaje..
  9. Tylko te na tej aukcji jakoś podejrzanie tanio
  10. Witam, potrzebuję jeszcze jakieś letnie oponki na przód w rozmiarze 205/55R16. Co sądzicie o Continental Premium Contact 2????? znalazłem na Allegro w dość przyzwoitej cenie.. http://allegro.pl/opony-contipremiumcontact-2-205-55r16-205-55-16-i1242505873.html Proszę o opinie
  11. W moim przypadku wydaje mi się że nie pali od kopa. rozrusznik ze 2 obroty zakręci i odpala. Wtryski mam na pewno dobre. Turbinka była robiona. Rozrząd robiony 8000km temu i kąt wtrysku też ustawiany był. Jak sprawdzam vagiem to jest w granicach 49-51 czy to dobrze?? Czy jeśli to problem z pompą to może przez to tak dymić przy odpaleniu?? czy raczej jeśli by coś w pompie było nie tak to dymienie by występowało cały czas podczas jazdy?
  12. Czyli zrobić loga statycznego 007???? tylko pytanie- na zimnym silniku czy jak juz osiągnie ok90C???
  13. Witam wszystkich serdecznie, podepnę się do tematu gdyż mam podobny problem z dymieniem.. mianowicie po odpaleniu(rano badz jeśli auto trochę postoi) dymi na niebiesko.. przy odpaleniu puszcza chmurę niebieskiego dymu i pierwszych kilka przyciśnięć gazu jest tak samo(czuć ON)- potem problem znika i nie dymi. W aucie mam wyrzucony katalizator, filtry wymienione. Na oleju zrobiłem ok 8000km dolałem ok0,3L- myślę że to nie dużo. Turbinka była robiona pół roku temu także powinna być ok. Dodam jeszcze że zamienione mam zaworki N75 z N18 - ma to może cos wspólnego? vag błędów nie wykazuje. Wiem że mam do wymiany świece ale w tych temp to chyba nie ma znaczenia. Jeśli macie jakieś pomysły to proszę pisać. Link do moich logów: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=142496.0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...