Skocz do zawartości

Peres

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Peres

Osiągnięcia Peres

0

Reputacja

  1. Witam posiadam C15 1.9D 2004r. . Otóż podczas przymrozków pojawił się temat morze czyli problem z rozruchem po nocy spędzonej na mrozie. W aucie były sprawdzane na "krótko" świece żarowe i ich zasilanie, wszystko jest ok, filtr paliwa też ok, wymieniony w czerwcu podczas serwisu. Także wykluczam możliwość zapowietrzenia się układu. Pojechałem z autem do znajomego mechanika hmm do mechanika trochę mu brakuje ale stwierdził że nie obędzie się bez ściągnięcia głowicy i sprawdzeniu zaworów itd. Czy normalne w tych silnikach jest to że podczas rozgrzewania na zimnym silniku świec żarowych słychać cykanie z okolic pompy wtryskowej które po 5-6 s. ustaje? Czekam na wasze sugestie ponieważ jestem zielony jeśli chodzi tę francuską markę. Ktoś miał z tym autem do czynienia ? Jakieś pomysły ?
  2. Furka konkret, powodzenia w modach. P.S. Jak po wizycie u Witka ?
  3. Peres

    Golf III 1.9TD

    czyli lejemy olej tak jak napisał Grzesiek. O skutkach zmiany oleju napisze za kilka miesięcy.
  4. Peres

    Golf III 1.9TD

    Problem ciśnienia oleju został rozwiązany, smok został wyczyszczony czujnik ciśnienia oleju został wymieniony na nowy. Teraz zaczyna się kłótnia, czym zalać silnik ? Silnik suchy bez wycieków.
  5. Peres

    Golf III 1.9TD

    Ja nie jestem na bieżąco w sprawach jego auta, ostatnio dowiedziałem się jak się sprawa ma i dlatego chcemy coś zaradzić. Co do ciśnienia oleju jutro będziemy je mierzyć. Zdejmiemy miskę olejową i obadamy co i jak. A sam nadal się zastanawiam nad zmianą oleju u niego na półsyntetyk, jego auto zrobiło na mineralnym około 60tys. km. PS Ja miałem A4 B6 AWX i golfa 3 GT TDI, A4 po dobrych pieniądzach sprzedałem i został mi golf i służbowe i20
  6. Peres

    Golf III 1.9TD

    Brat ma Golfa III 1.9 TD odkąd kiedy go kupił czyli 3 lata temu wymieniał 4 razy olej na taki jaki był zalewany przez poprzedniego właściciela czyli mineralny Mobil, zmienił jedynie markę na Castrol lecz po 2 przez niego wymianie po dłuższej trasie >30 km przy określonych obrotach 2200 obr/min zaczyna piszczeć kontrolka od olej po dodaniu gazu milknie i dalej jest ok. Silnik jest w dość dobrej kondycji przez okres między wymianami czyli 10 000 km ubywa około 150 ml. Lepiej wymienić czujnik wysokiego ciśnienia oleju czy szukać przyczyny gdzieś indziej pompa olejowa ? Może czeka nas remont silnika? 2 pytanie czy możemy zmienić olej na 10W-40 Castrola?
  7. Ja polecam 1.8T. Będziesz zadowolony i to bardzo. Co do awaryjności to na pewno jest to lepsza jednostka niż 2.0. A koszty utrzymania może nieco wyższe ale silnik pod względem konstrukcyjnym jest o niebo lepszy. No i turbo
  8. Peres

    Mechanika

    Może ktoś wie jakie są przykladowe zastosowania twierdzenia Guldina-Papusa ?
  9. Witam was:) Kończy nam się rok kalendarzowy a co za tym idzie zbliża się sylwester. I tu właśnie moje pytanie czy macie jakieś własne patenty jak rozpoznać "lewa" wódkę oczywiście zanim ją kupimy. Chodzi mi o najpopularniejsze produkty na rynku. Ewentualnie jakie wódki polecacie ? Pozdrawiam
  10. Po 1 nie ja pisałem, po 2 "przynajmniej w AFNie" , a po 3 w 1Z jest na bank [br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 19:38_________________________________________________Rozrząd wymieniony, kąt wtrysku ustawiony, klin na wale bez zarzutu. Kopci dalej :/ Za co się brać teraz? wtryski? Witam i jak naprawiłeś auto ? Co było przyczyną ?
  11. i jeszcze niedaleko mnie ziomek ma rs4 w tym kolorze
  12. w wycinanie ze zdjęć nikt się nie bawi. za dużo roboty. zdjęcia na którym jest więcej niż jeden pojazd lub chociaż jakiś cień, ślad innego pojazdu trafia do kosza. jeśli dostaniesz takie zdjęcie walisz do sądu i sąd odrzuca wniosek o ukaranie. właśnie na tym zdjęciu widać inne auto kurcze :/ tak czy siak 2 stówy poszły się jeb....
  13. kierowców było 4. Czy każdy z osobna dostanie mandat taki jak ja czy tylko ja ? Bo póki co jestem jedyny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...