Skocz do zawartości

Szfiecu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szfiecu

Osiągnięcia Szfiecu

0

Reputacja

  1. Czy za dobry browar (nie Okocimski ) zVagował by ktoś sąsiadowi B5 ? Jeszcze byłoby nieźle gdyby udało się sprawdzić logi później. Mam trochę problemów które doprowadzają mnie już do szału , a nie znam się niestety tak samo jak i mechanicy do których trafiam Z góry dzięki.
  2. fajnie sobie gadacie Po 1 nie ja pisałem, po 2 "przynajmniej w AFNie" , a po 3 w 1Z jest na bank [br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 19:38_________________________________________________Rozrząd wymieniony, kąt wtrysku ustawiony, klin na wale bez zarzutu. Kopci dalej :/ Za co się brać teraz? wtryski? Witam i jak naprawiłeś auto ? Co było przyczyną ? Jestem w trakcie szukania kogoś kto zregeneruje mi wtryski jak się należy, zaczęła mi tracić moc trakcie jazdy tak na sekundę-dwie , ciężko odpala - ponoć na 90% wtryski, co automatycznie wyjaśniłoby dymienie. Może ma ktoś namiary na dobrego i taniego (wcale nie musi się to wykluczać - a jak słyszę w bosch service po 150zł za samo sprawdzenie [a co dopiero regenerację] to mam dość) "regenratora" ? najlepiej w Małopolsce.
  3. Po 1 nie ja pisałem, po 2 "przynajmniej w AFNie" , a po 3 w 1Z jest na bank [br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 19:38_________________________________________________Rozrząd wymieniony, kąt wtrysku ustawiony, klin na wale bez zarzutu. Kopci dalej :/ Za co się brać teraz? wtryski?
  4. 343zł z wysyłką kurierem za pobraniem i tak jak pisałem, paczka była na następny dzień, a zamawiałem ok 14-15. edit: -pasek rozrządu Conti 60 zł -napinacz Ina 95 zł -rolka prowadząca Ina 58 zł -pompa wody Ruville 110 zł -wysyłka za pobraniem 20 zł
  5. ja kupiłem cały komplet od kolegi TOM77 z ogłoszeń na forum. Błyskawiczna transakcja, założone będzie dopiero w piątek, ale części polecane przez większość. Contitech, 2x Ina + pompa Ruville.
  6. 1 telefon i to po godzinie 13, zamówienie, błyskawiczna wysyłka i paczka na następny dzień w domu. Dzięki i pozdrawiam.
  7. Właśnie o tym klinie też słyszałem, a to najlepiej sprawdzić podczas wymiany rozrządu tak? za jednym zamachem? Moje pytanie jest takie, czy faktycznie może to dymienie być spowodowane rozrządem? chodzi mi po prostu o to, że jeśli na pewno nie to może w trakcie wymiany też zobaczyć pompę? filtr paliwa to była pierwsza rzecz którą zrobiłem jak zaczęło kopcić (najtańsza i najłatwiejsza do zrobienia) Ogólnie chodzi o to, że nie mam zbyt wielkich funduszy żeby pojechać i robić jak leci wszystko po kolei aż w końcu będzie ok.
  8. Na wstępie przepraszam, że nie ma w temacie głównego problemu ponieważ nie wiem który miałbym wybrać dodam iż jestem laikiem i wiem tylko to co gdzieś przeczytałem/usłyszałem lub miałem do czynienia wcześniej. Mianowicie: ok. 1,5 miesiąca temu auto zaczęło dymić białym dymem - nie jest to normalny dym wydobywający się z tłumika. Kopci w trakcie jazdy ciągle czasami minimalnie mniej, a czasami więcej, najgorzej jest na skrzyżowaniu pod wieczór gdy ruszam, patrzę do tyłu a tam nie widać auta które za mną jedzie... Napisze co wiem: auto nie straciło mocy - więc raczej nie jest to turbina chyba, że jest już na wykończeniu i może dlatego? w każdym bądź razie moc jest ta sama. Stan oleju się nie zmienia więc wycieków nie ma, to samo z płynem chłodnicowym stan niezmienny. W wężach również nie ma oleju. Pytałem kilku mechaników i żaden bez większych rozbiórek nie potrafił nawet w części zdiagnozować problemu. Wybory padały na wtryski (tak czy siak musiałbym je sprawdzić - mamy tu serwis Bosch'a , ale sprawdzenie jednego wtrysku 25zł netto + montaż/demontaż) więc chyba dokładając niewiele więcej mógłbym kupić komplet. 2 typ - pompa - tutaj też sprawdzenie w serwisie , ale to już przeszło moje wszelkie oczekiwania 600 (słownie sześćset polskich nowych złotych) !! za SPRAWDZENIE pompy - szok. W dodatku musiałoby to potrwać, a auto niestety "pracuje" i chciałbym je "stracić" tylko na czas faktycznej naprawy, a nie nieumiejętne szukanie usterki. Czy może mieć udział w tych usterkach rozrząd ? (jest do wymiany na już (rolka lekko pod fiolet podchodzi), ale czekam z tym bo jeżeli przyszło by do robienia pompy to były by 2 roboty za jednym rozebraniem przodu. Wczoraj stało się coś co może pomoże w diagnozie, auto stało przez noc i cały dzień przed domem, wieczorem wyszedłem do sklepu. Odpalił po 2 sekundach kręcenia - ale teraz najważniejsze: nie było białej chmury dymu (jedynie normalny dieslowy dym), ale praca silnika nie była ok. Dociskając trochę gazu w miejscu auto co raz to ciszej, aż gdy miałem gaz w podłodze auto pryk pryk i zgasło. Odpalam ponownie i tylko dzięki temu , że kupiłem nowy akumulator - mogłem kręcić prawie minutę aż w końcu auto odpaliło i już normalnie z białą chmurą. Zrobiłem zakupy, idę do auta odpaliło gdzieś po 5 sekundach, ale jechało nie bardzo, na 2 tak jak by chciał mi gasnąć. Czy to faktycznie kolejny dowód, że mogą to być wtryski? o odpalaniu myślałem, że świece, ale w tamtym roku były wymieniane, poza tym nie odpaliło by za 1 razem. Mam nadzieję, że ktoś pomoże (może miał podobną sytuację albo coś), będę bardzo wdzięczny. Może komuś się będzie chciało czytać ten wywód PS: w tym samym czasie teraz spieprzył mi się centralny - raz działa raz nie, do tego świeci kontrolka abs i wykrzyknik (ale o tym czytam już w innych działach) Z góry dzięki za pomoc.
  9. Chętnie się z kimś posparuję nie mam ostatnio zbyt wiele czasu na grę więc i formy nie ma, tak że nie bójcie się Id: Szfiecu
  10. Witam wszystkich, mam na imię Bartek i mieszkam w Bochni (40km od Krakowa, 40 km od Tarnowa). Jestem szczęśliwym (ostatnio niestety trochę mniej, ale o tym gdzie indziej) posiadaczem Audi A4 B5 96r, 1,9tdi 90KM 1Z. Na forum trafiłem tak na prawdę szukając pomocy na temat swojej Audiczki, jednak nie rejestrowałem się do tego pory, a teraz zamierzam coś napisać i mam nadzieję powiększać swoją wiedzę tutaj. pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...