Skocz do zawartości

FLATRON

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FLATRON

Osiągnięcia FLATRON

0

Reputacja

  1. jutro sprawdzę i zrobię zdjęcia jak to wszystko wygląda, mam nadzieję, że to będzie przyczyną. dzięki wielkie za informacje na to bym nigdy nie wpadł jutro się okaże [ Dodano: 02-05-2007, 13:26 ] dzisiaj sprawdziłem nic nie ma prawa tam obcierać nie ma żadnych śladów a szkoda:-) (zdjęcia robione z tel. kom.) tarczy hamulcowe nie chciało mi się już wykręcać nie wiem czy na tych zdjęciach coś zobaczycie ale tez załączę Myślec tez o klockach hamulcowych ale nie wyglądają na jakieś tandetne teraz został mi tylko przegub zewnętrzny i mam teraz takie pytanie czy zawsze słychać zepsuty przegub jak skręcę maksymalnie koła i będę jeździł w kółko. U mnie to dopiero słychać od 60 km i zazwyczaj na zakrętach ale tylko w prawo no i teraz na wprost ale przy spokojnej jeździe. Macie może jakieś inne pomysły co może być skutkiem tego obcierania [ Dodano: 03-05-2007, 10:15 ] Wczoraj bylem u znajomego mechanika i powiedział, ze to może być uszkodzone łożysko w skrzyni biegów. Miał może ktoś problem z tym łożyskiem? Jakie są objawy? Ciężko je wymienić, dojdzie się do niego od przegubu wewnętrznego czy trzeba cała skrzynie biegów wyjmować? Jaki jest koszt wymiany?
  2. jest rowek i rant. rant pewno powstał od zużycia tarczy a rowek to nie mam pojęcia. Znajduje się na wysokości 1cm od góry a wgłębienie może 0,2cm od strony silnika, wygląda jak ktoś by na tokarce przetaczał u góry za mocno docisnął nóż tokarski:-) (tak wygląda bo nikt je nie toczył) proszę o jakieś rady bo jutro chce się za to zabrać a nie chce się znowu denerwować i coś jeszcze niepotrzebnie przy okazji uszkodzić:-)
  3. co do przegubu zewnętrznego też tak myślałem ale to jest inny odgłos (już kiedyś przerabiałem ten temat tylko w innym samochodzie), przegub zewnętrzny po maksymalnym skręcie powinien dawać jakieś znaki a tu nic nie słychać. Guma przegubu wygląda jak nowa, aż żal było mi go rozbierać i patrzeć do środka. Może jakieś inne propozycje? Co sądzicie o klockach i tarczy hamulcowej czy to może być przyczyną? Nie dodałem wcześniej, że na tarczy od strony silnika powstał na samej górze taki rowek.
  4. Siemano wszystkim jestem posiadaczem Audi A4 1.8 20V od roku, jest to moja pierwsza Audi wcześniej jeździłem Oplem Kadettem ( na którego nie mogłem narzekać nigdy mnie nie zawiódł ale tu nie chodzi o reklamę opli :-) tylko o to, że tam mogłem wszystko zrobić sam a teraz mi to raczej nie wychodzi) teraz chciabym się tak samo zakochać w A4 ale wcześniej będę potrzebował waszej pomocy żeby doprowadzić ją do stanu idealnego.
  5. Witam. To jest mój pierwszy post ale od dawna przeglądam te forum. Mam kilka problemów już może od ponad pół roku. 1. Mianowicie słyszę w lewym przednim kole jakieś skrobanie ( nie wiem jak opisać ten dźwięk można go porównać do toczenia na tokarce na wolnych obrotach :-) najbardziej dawało o sobie znać jak jechałem spokojnie stałą prędkością wcześniej był słyszalny na zakrętach ale tylko w prawą stronę teraz słychać nawet jak jadę na wprost. Byłem u wielu mechaników (nie wiem czy dobrych ale renomowane zakłady) , którzy doradzili mi wymienić łożysko (teraz jest nowe), przegub wewnętrzny (też jest nowy) ale nic nie pomogło. Nie dawno usłyszałem, że przyczyną może być krzywa tarcza hamulcowa więc przemieniłem stronami lewą tarcze na stronę prawą i odwrotnie (to chyba nie był dobry pomysł bo dzisiaj zapaliła mi się podczas jazdy lampka ABS i i czerwony wykrzyknik), myślałem, że dzwięk przeniesie się na stronę prawą ale nie. I teraz mam pytanie co to może być? 2. Po drugie bardzo skrzypi mi zawieszenie tylne i przednie wymieniłem amortyzatory na tyle (bo mi nie trzymały) wszystkie podzespoły i dalej to samo. proszę o jakieś rady z góry dzięki wielkie AUDI A4 95r 1.8 20V
×
×
  • Dodaj nową pozycję...